12 Reacties

4 maanden geleden

heb ik ook last van! heb het ook zo snel zo warm😣

4 maanden geleden

Ja, duurt even. Al het vocht moet je lichaam uit. En het is nu ook wat warmer, dus ja extra zweet!

4 maanden geleden

Hier hetzelfde , kom je net uit de douche, knipper je 2x met je ogen en je zweet alweer.. om gek van te worden. Voel me ook echt heel de dag vies hierdoor. En zeker nu het warmer is....

4 maanden geleden

Mygod, dacht ff dat het gewoon aan mezelf lag. Nooit eerder hiervan last gehad. Maar door de zwangerschap dus...

4 maanden geleden

Niet alleen snel nat van gewoon zweet, maar ook echt stink zweet 🙊 Ook al heb ik net gedoucht en nog geen kleding aan, het komt al ruikend uit mn poriën zetten 😑

4 maanden geleden

Ik zweet niet zo zeer meer, maar het ruikt sterker inderdaad. Heel vervelend! Had gehoopt dat het inmiddels weg zou zijn, maar nee 👎🏼

4 maanden geleden

Hier ook. Ik vind dit echt vreselijk. Ook steeds zeiknat in m’n nek 🥺

4 maanden geleden

Absoluut, niet normaal. Dacht misschien komt het door de borstvoeding.

4 maanden geleden

Hier ook veel zweten, gelukkig niet zo'n sterke geur maar mijn flamoes wel.. zijn er meer die hier last van hebben? Ik was niet met zeep maar gewoon water en ik draag katoenen ondergoed. Ik schaam me vreselijk, ook voor mijn verloofde 😅

4 maanden geleden

Reactie op Groby

Hier ook veel zweten, gelukkig niet zo'n sterke geur maar mijn flamoes wel. ...
oeps ja bij mij ook🫣

4 maanden geleden

Reactie op Groby

Hier ook veel zweten, gelukkig niet zo'n sterke geur maar mijn flamoes wel. ...
Misschien kun je je dokter even bellen en dit aangeven. Bij mij rook het ook van onder en dat bleek een schimmelinfectie te zijn. Nadat ik er medicatie voor had gekregen was het gelijk weg

4 maanden geleden

Reactie op Angelam1992

Misschien kun je je dokter even bellen en dit aangeven. Bij mij rook het oo ...
Ik moet nog even de moed verzamelen om dit te doen inderdaad 😅 dankjewel!