29 Reacties
9 maanden geleden
Hahahah dits wel een goeie🤣 ik zit ook wel heel braaf te wachten met 39 weken zonder enige voortekens
9 maanden geleden
Ik ben eerlijk gezegd bang dat ze zich op 1 april gaat melden 🤣 das minder grappig
9 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Ik ben eerlijk gezegd bang dat ze zich op 1 april gaat melden 🤣 das minder ...
Hahaha ja daar dacht ik ook even aan. Wel lekker rustig als iedereen denkt dat het een grap is.
9 maanden geleden
Dit vind chat gpt, vooral de laatste is wel grappig. Lelijke namen bedenken en doen alsof dat ze zijn.
Hier zijn een paar grappige, lichte 1 april grappen die je kunt uithalen, met in gedachten dat je je bevalling kunt aansteken:
1. **Bevallingsmelding**: Stuur een bericht naar je vrienden en familie met iets als: "Het is zover, de bevalling is begonnen! 🤭😱" en zie hoe ze reageren voordat je het duidelijk maakt dat het een grap is.
2. **Verschil in baby’s**: Deel een foto van een baby, maar zeg dat het je eigen baby is. Je kunt zelfs een babyfoto van jezelf gebruiken en zeggen dat de baby echt verrassend veel op jou lijkt.
3. **"Baby is er al, maar..."**: Stuur een bericht met "De baby is geboren, maar hij/zij heeft al een volledig haarsysteem! "En voeg een afbeelding van een pop met een pruik toe of iets anders komisch.
4. **Genomineerd voor een prijs**: "We hebben net een aanvraag ingediend voor de 'Beste Zwangerschap' prijs, omdat alles zo soepel ging! Niet te geloven hoeveel support we hebben gekregen van iedereen."
5. **Babynaam onthulling (nep)**: Plaats op sociale media een foto van een babykleedje met een absurde naam, bijvoorbeeld "Walnut-Jayden-Xavier" en kijk hoeveel mensen verbaasd reageren.
Het is belangrijk om de grappen luchtig en niet te ver te trekken, vooral omdat je zwangerschap misschien al spannend genoeg is! Succes en veel plezier met je 1 april grappen!
9 maanden geleden
Haha mijn man en waren zaterdag uiteten en hebben inderdaad bedacht dat we maar een 1 aprilgrap uit moeten halen. Wij sturen in de ochtend een foto van mij met onze oudste zoon uit het ziekenhuis van zijn geboorte en doen alsof de baby geboren is en geven hem een hele lelijke naam!
9 maanden geleden
Reactie op Risjee86
Wat zou je willen doen?
Mi is een kindje krijgen geen grap (je hoopt dat al ...
Snap je wel! Maar wat mij betreft is het krijgen van een kindje ook vooral iets heel moois, positiefs en gelukbrengends. Dus ik leg liever daar alle nadruk op en daar past samen lachen om een gekke 1 april grap best goed bij! Al zou ik nog niet weten wat voor grap ik het leukst zou vinden 🫣
9 maanden geleden
Ik ben vandaag 39+5 en dus 2 april uitgerekend. Dus het zou bij mij zomaar kunnen dat hij echt morgen op 1 april komt. Ik heb al die maanden hard geroepen maar niet op 1 april! Dat ik denk dat ik t over me heen roep dus morgen geen grap durf te maken! 🙈😂
9 maanden geleden
Ik zag 2 filmpjes langskomen op insta. Eentje was een babyfoto op internet zoeken die totaaaal niet op je lijkt en die zonder bericht doorsturen en kijken wat de reacties zijn. Of een babyfoto van jezelf of je partner doorsturen 🤣
9 maanden geleden
Reactie op Anoniem1095
Ik zag 2 filmpjes langskomen op insta. Eentje was een babyfoto op internet ...
Haha dat is inderdaad wel grappig mocht je toevallig echt bevallen op 1 april, gewoon een foto sturen van een kind van totaal andere etniciteit ofzo en kijken hoe mensen reageren 🤣
9 maanden geleden
Ik ook hier 1 april baby, ben benieuwd maar verwacht echt tot 41 42 weken. Iedereen appt me belt me voortdurend ookal is het me 2e in spanning of het zo ver is. Een grap zou super lachen zijn, naam kan niet want die weten ze al. Plan is thuisbevalling dus een foto is ook moeilijker daardoor om te faken. Sowieso gaan ze gelijk bellen als we een bericht sturen dus zal het niet lang duren. Als iemand een grap heeft uitgehaald let us knowww
9 maanden geleden
Reactie op Emmaaaa22
Nou onze 1 aprilgrap gaat niet door. Wij zijn zojuist al ouders geworden en ...
Gefeliciteerd🥰🥰
9 maanden geleden
Reactie op Emmaaaa22
Nou onze 1 aprilgrap gaat niet door. Wij zijn zojuist al ouders geworden en ...
Wow wat leuk! Gefeliciteerd inderdaad. Goede rede om de grap te laten zitten, of 1 april aan te passen naar een gekke newborn-1 april grap. 🤣 Geniet van de kraamtijd!
9 maanden geleden
(Vandaag 38+4) Foto van internet geplukt van een baby, erbij gezet; een naam, gewicht, lengte, uur en: na in het ziekenhuis aangekomen te zijn, twee keer zuchten en hij was er. We mogen zo naar huis. Zowel mijn vader als moeder waren er helemaal mee weg. Al wel veel gelachen vanmorgen, ook al vind ik het ook wat sneu. Gelijk maar gezegt dat het een grapje was 🙈😂