9 Reacties

één maand geleden

Ik vertel het met 9 weken! 😊 Ik zou gewoon doen waar jij je prettig bij voelt

één maand geleden

Ik werk gelukkig vanuit huis dus heb echt geluk. Hoe ik me nu voel zou ik echt niet moeten denken om elke dag de deur uit te gaan.. Ik zou daarom als ik jou was gewoon aangeven op je werk zodat ze wat rekening met je kunnen houden ❤️

één maand geleden

Als het je gaat helpen, zou ik het vertellen. Ik heb het met 7 weken al verteld, omdat ik veel last heb van misselijkheid en vermoeidheid. Ik vind het heel fijn dat er nu rekening mee wordt gehouden, maakt het een stuk makkelijker op werk.

één maand geleden

Doen waar je je goed bij voelt! Ik ben 6 weken en gat het deze week vertellen ivm misselijkheid.

één maand geleden

Mijn leidinggevende en een directe collega wisten dat ik een terugplaatsing (icsi) heb gehad. Die heb ik het kort na de test ook verteld. De andere collega's wil ik wachten tot 13wk, tenzij ik heel beroerd loop en ik het mijzelf daarmee extra moeilijk maak.

één maand geleden

Ik heb het met 5/6 weken al aan mijn vaste collega's (5 personen) + teamleider verteld (i.v.m misselijkheid, duizeligheid). De rest van de collega's waar ik minder mee samen werk, vertel ik het na de termijnecho.

één maand geleden

Ik heb het nog niet aan iedereen op werk verteld, maar wel met 5 weken al aan HR en mijn direct leidinggevende, omdat ik gewoon merk dat het me niet lukt om volledige dagen te draaien op de manier waarop ik dat hiervoor deed. Het heeft mij persoonlijk wel geholpen, ik kan nu meer naar mijn lichaam luisteren op mijn werk en heb begrip van mijn werkgever. Mocht het straks uiteindelijk helaas toch op slecht nieuws uitdraaien, vind ik het denk ik ook alleen maar fijn dat ze er op werk vanaf weten en rekening mee kunnen houden. Verder weten alleen onze zussen het nog. Met onze ouders wachten we nog even, en met overige familie/vrienden/collega’s al helemaal 😊

één maand geleden

Thanks allemaal! Ik ga het deze week iig met mijn baas en meest directe collega’s delen

één maand geleden

Ik heb het met ongv 5 weken al verteld aan mn leidinggevende. Ik werk in een winkel en voelde me al een paar dagen heel flauw. Vorige zwangerschap ook een paar keer flauwgevallen.