14 Reacties

14 dagen geleden

Hi lieverd, yes al 2 keer mee gemaakt. Vorige week nog. Ik schrok ook heel erg. In ons termijn gebeurd het heel vaak en is er vaak niks ergs. Heb je misschien overgegeven, druk gehad bij ontlasting? Kan een adertje zijn. Goed in de gaten houden en als je het echt niet vertrouwd verloskundige bellen 💗

14 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hi lieverd, yes al 2 keer mee gemaakt. Vorige week nog. Ik schrok ook heel ...
Dankjewel voor je reactie, oei snap ik. Ik hoop dat het een adertje geweest is inderdaad. Ik heb de verloskundige al gebeld inderdaad morgen even een spoedecho maken en hopelijk is alles nog oké 🥺

14 dagen geleden

Reactie op Edayldz

Dankjewel voor je reactie, oei snap ik. Ik hoop dat het een adertje geweest ...
Ik hoop ook dat alles oké is, rustig aan🥺! Laat morgen even weten hoe de echo was

14 dagen geleden

Hee lieverd! Snap je volledig. Ik heb dit vorige week ook gehad, ben opgenomen geweest in het ziekenhuis, gelukkig was er niks aan de hand, ze konden geen oorzaak vinden. Ik ben nu 13+2. 🍀 Inderdaad als je niet vertrouwd gewoon weer bellen ❤️ rustig aan

14 dagen geleden

Reactie op karink92

Hee lieverd! Snap je volledig. Ik heb dit vorige week ook gehad, ben opgeno ...
Heyhey, oei gelukkig was er niks aan de hand! Gek dat er geen oorzaak is gevonden. Verloor je veel bloed of viel dat mee?🩷

14 dagen geleden

Reactie op Edayldz

Heyhey, oei gelukkig was er niks aan de hand! Gek dat er geen oorzaak is ge ...
Ik was best veel bloed verloren, voelde het gewoon stromen toen we over de gang van het ziekenhuis liepen. Hoe gaat het met jou nu?

14 dagen geleden

Hier vorige week ook de schrik van m'n leven gehad toen ik ineens vanuit het niets een flinke bloeding had met krampen erbij. Voelde het er ook zo uitlopen. Direct naar de verloskundige gegaan en die stuurde ons meteen door naar het ziekenhuis. Gelukkig bleek alles in orde, baarmoedermond was mooi lang en dicht en kindje springlevend. De dag daarna had ik toevallig de 13 weken echo (die was helemaal goed) en daar zagen ze wel een grote plek waar opgehoopt bloed zat in de baarmoeder, verder was alles in orde. Het actieve bloeden was toen gelukkig gestopt, dus waarschijnlijk is het net het onderste randje van de placenta geweest waar een adertje was gesprongen ofzo. Moest een aantal dagen heel rustig aan doen en mocht niks tillen (m'n zoontje van 16 maanden ging dus maar ff uit logeren 😅). Sindsdien geen bloeding meer gehad. Ben nu 14 weken en heb over 2 weken een extra echo om te kijken of het opgehoopte bloed in de baarmoeder goed opgeruimd is. En klein beetje bloedverlies is (helaas) echt normaal en kan om verschillende redenen zomaar gebeuren. Waarschijnlijk komt het allemaal goed 😊

14 dagen geleden

Reactie op karink92

Ik was best veel bloed verloren, voelde het gewoon stromen toen we over de ...
Ik had dat met 6 weken, het stroomde er uit. Er was ook niets aan de hand. Inmiddels 12+1.

14 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Ik hoop ook dat alles oké is, rustig aan🥺! Laat morgen even weten hoe de e ...
Hii lieverd, gelukkig is alles goed en was er geen bloed in de baarmoeder te vinden. Waar het wel vandaan komt moeten ze even onderzoeken. Opluchting!!🥺

14 dagen geleden

Reactie op karink92

Ik was best veel bloed verloren, voelde het gewoon stromen toen we over de ...
Dat is wel heftig ja, nu veel buikpijn en er is gelukkig niks ernstigs aan de hand. Wel is het heel erg schrikken..

14 dagen geleden

Reactie op Eva-Cath

Hier vorige week ook de schrik van m'n leven gehad toen ik ineens vanuit he ...
Ik begrijp wat voor schrik je had het is heel vervelend om zoiets te zien en mee te maken. Gelukkig is alles goed bij jou en groeit je baby goed door! Bij mij is ook alles oké maar moet het wel even verder laten onderzoeken😊

14 dagen geleden

Reactie op mm0320

Ik had dat met 6 weken, het stroomde er uit. Er was ook niets aan de hand. ...
Wat een opluchting zeg! Gelukkig maar❤️

14 dagen geleden

Reactie op Edayldz

Hii lieverd, gelukkig is alles goed en was er geen bloed in de baarmoeder t ...
Ohhhh ben zo blij voor je! Gelukkig. Op naar een mooie gezonde zwangerschap 😍❤️

14 dagen geleden

Wat fijn om te horen! ❤️🍀