14 Reacties

2 dagen geleden

Ik denk dat ik het best al effe voel, nu 13+2. Het is mijn eerste 'goede' zwangerschap, dus ik kan het nog slecht plaatsen soms. Bij mij ligt het volgens de echoscopist ook aan de ligging van de baby en de ligging van de placenta, hij staat recht op mijn blaas haha 😅 dat zou dan ook wat sneller te voelen zijn.

2 dagen geleden

Dit idee heb ik ook, vooral als ik in bed lig en mijn hand op de buik houd. Heel soms voel ik dan wel iets

2 dagen geleden

Ik ben nu ook 12w zwanger van mijn 3e en ik durf te zweren dat ik de kleine gisteren 2x in mijn buik voelde fladderen. Dit zijn geen kriebels die je met iets anders kunt vergelijken. Ik was serieus aan mezelf aan het twijfelen, maar nu ik dit topic zie ben ik erg blij dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat ik het snel nog veel vaker mag voelen! 🥰

2 dagen geleden

Ik ben zwanger van de tweede en herkende het meteen ook van mijn eerste. De plopjes gevoel kan het niet omschrijven. Ik dacht dat ik gek was maar het kan dus wel en ik ben nu 13 wk mijn dochter heb ik ook erg vroeg gevoeld dat was rond 17 wk.

2 dagen geleden

Ik ben nu ook 13+5 werken zwanger van nummer 3. Eerste voelde ik met 16 weken (placenta achter). Tweede met 20 weken (placenta voor). En nu al paar dagen ook al met 13 weken (placenta achter). 😍

2 dagen geleden

Ik voel nu ook mijn 3de kindje ben nu 13 weken (placenta achter) 😍😍 Voelt idd als soort van een fladder/ plopjes… zo leuk! 🥰

2 dagen geleden

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben nu 14+3. Ik voelde vandaag ook 2x over een gekkig gevoel onderin mijn buik, beetje links van de navel. Ik kan niet beschrijven hoe het voelde, maar het voelde wel anders dan het gevoel van mijn darmen. Maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit het kindje moet zijn geweest, omdat ons vorige week bij de 13 weken echo werd verteld dat de placenta er dus voor ligt en dat het bij mij langer kan duren voordat ik het kindje ga voelen. Misschien dan toch iets anders geweest en wil ik gewoon te graag hahaha? 😅

2 dagen geleden

Ik heb zojuist ook het idee gehad dat ik de kleine voelde. Is m’n eerste zwangerschap, ben nu 15 weken. Voelde het iets boven m’n schaambot 🙈 kan niet wachten tot het echt merkbaar word 🥰

één dag geleden

Reactie op Jennn-

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben nu 14+3. Ik voelde vandaag ook ...
Ik denk eerlijk gezegd dat dit te hoog is. Al weet ik ook niet heel goed waar het dan precies te voelen zou zijn🙈 iemand die dat wel weet?

één dag geleden

Reactie op Leoniee123

Ik denk eerlijk gezegd dat dit te hoog is. Al weet ik ook niet heel goed wa ...
Ik denk ook te hoog naast je navel, je moet het echt net boven je schaambot ongeveer voelen

één dag geleden

Ik had daar ook over getwijfeld maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Ik heb tijdens de 13 weken echo de kleine echt zien bewegen en schoppen en voelde er niks van. Nog veel te weinig spiermassa om dat voelbaar te laten lijken. Dus wat ik voelde zal toch m'n darmen zijn geweest

één dag geleden

Ik dacht dat ik de baby ook al twee weken voelde (2e kind), maar sinds afgelopen weekend niets meer. Verloskundige zei gisteren dat ze het wel heel bijzonder zou vinden als ik het al zou voelen (vandaag 15 weken).

15 uur geleden

Reactie op Leoniee123

Ik denk eerlijk gezegd dat dit te hoog is. Al weet ik ook niet heel goed wa ...
Ja bedoel meer iets links van mijn navel maar wel echt onderin mijn buik. Maar ik denk ook niet dat het het kindje geweest is maar gewoon toch mijn darmen ookal voelde het totaal anders. Heb het nu al niet meer gevoeld sinds die laatste keer namelijk. Maar wie weet als je je kindje straks wel goed kan voelen dat je dan denkt he, het was het toch wel of juist niet. 🤣