32 Reacties

één maand geleden

Ik zou me daar echt geen zorgen over maken hoor! Iedere vrouw is anders. Bij sommige zie je het veel later. Een collega van mij vertelde dat toen ze 5 maanden zwanger was je het nog steeds niet echt kon zien. Ze vertelde het toen aan haar toenmalige collega’s en niemand kon het aan haar zien! Bij mij is het ook meer alsof ik naar een all you can eat restaurant Ben geweest en me flink heb laten gaan 😅😂 Het is wel logisch als je de ene dag langer uit slaapt, dat je dan net wat minder eet. Ik heb dat dan ook wel.

één maand geleden

Ik had bij mijn eerste pas een beetje een “bolletje” met 22 weken. Nu met de tweede zie je met 13 al een bolletje 😜 Ik zou me zeker geen zorgen maken, je buik gaat vanzelf mee groeien 🥰

één maand geleden

Reactie op Lisanne002

Ik zou me daar echt geen zorgen over maken hoor! Iedere vrouw is anders. Bi ...
Ik ben van mezelf wel voller, ben niet slank ofzo, dus je ziet wel dat mijn buik naar voor staat maar niet als n rond bolletje😂, misschien is het daar ook nog te vroeg voor

één maand geleden

Is het je eerste? Ik kreeg pas een buikje rond de 17/18 weken bij de eerste. Nu heb ik al een flinke buik met 12 weken 🤷‍♀️ maar alsnog zijn dat alleen mijn darmen want de baarmoeder zit veel lager 😅

één maand geleden

Reactie op Feather

Is het je eerste? Ik kreeg pas een buikje rond de 17/18 weken bij de eerste ...
Jaa dit is mijn eerste idd!

één maand geleden

Reactie op Naomiii200003

Jaa dit is mijn eerste idd!
Dan duurt het veel langer 😊je buikspieren zijn nu nog sterk en zodra ze eenmaal opgerekt zijn gaat dat dus blijkbaar een stuk sneller 😅

één maand geleden

Reactie op Feather

Is het je eerste? Ik kreeg pas een buikje rond de 17/18 weken bij de eerste ...
Bij mij zijn het ook meer m’n darmen, voel me ook echt opgeblazen/vol. Al zie ik bij mezelf wel als ik m’n buik inhoud dat m’n onderbuik ook meer bol blijft.

één maand geleden

Bij de eerste was ik 17/18 weken voordat je het bij mij begon te zien. Nu zwanger van de tweede (11+3). In het begin van de zwangerschap wel erg snel opgeblazen. Dat is nu weer een week of 2 weg. Niks meer te zien nu

één maand geleden

Ik denk dat rust minstens net zo belangrijk is dan eten, geniet ervan dat je lekker kan uitslapen! 🙈😊

één maand geleden

Dit is helemaal normaal. Je baby is nog maar een paar cm groot en je baarmoeder begint nu pas boven je schaambeen uit te groeien. Voor 12 wekenzie je enkel een buikje omdat je darmen een nieuwe plaats moeten zoeken je buik opgezet is

één maand geleden

Hey! Je hoeft je hierom geen zorgen te maken. Als het je eerste kindje is kan het best nog een tijdje duren voordat je het echt ziet. Over het eten; komt ook wel goed. Ik eet al meer dan 8 weken heel weinig vanwege ernstige misselijkheid en de kleine groeit gewoon goed. In het dagelijks leven zal het iedereen wel eens overkomen dat je de ene dag meer eet dan de andere ook.

één maand geleden

Met mijn eerste kindje zag je pas iets met 6 maanden echt super laat! nu met mijn 4de heb ik al een grote bruik met 12 weken 🫣

één maand geleden

Ik ben ook zwanger van mn eerste kindje, 11 weken. Alleen m'n borsten zijn duidelijk groter en ik ben 1 kg aangekomen sinds week 1 (tussendoor ook nog afgevallen). Dus je ziet het helemaal niet aan mij. Ik pas al mijn kleding ook gewoon nog. Dus ik zou me geen zorgen maken. 😊

één maand geleden

Reactie op Dhietje90

Ik ben ook zwanger van mn eerste kindje, 11 weken. Alleen m'n borsten zijn ...
Oh ja, en ik eet voor me gevoel best veel, al zijn het kleine beetjes. En ja de ene dag eet ik met dan de andere dag, maar dat ligt er ook aan of ik veel heb gedaan op een dag of heb gesport. Je stofwisseling is ook veel sneller als je zwanger bent.

één maand geleden

Hier zie je hoe je baarmoeder groeit tijdens de zwangerschap. Tot en met week 12 zit de baarmoeder nog achter het schaambot.

één maand geleden

Misschien ligt het er aan hoe lang je bent en vooral hoe lang je romp is? Ik ben echt klein en heb een korte romp, bij mij zie je dus al wel een kleine bolling als ik een jurkje aan heb. Maar in m’n spijker broek kan ik het nog wel verstoppen bv. En ik denk dat mensen die het niet weten nog niks zien of door hebben zelfs.

één maand geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Misschien ligt het er aan hoe lang je bent en vooral hoe lang je romp is? I ...
Ik zelf ben 182 lang, dus een lange meid 😂😂. Je kunt wel al wat zien hoor. Maar ts nog geen rond bolletje

één maand geleden

Dit was het gister avond

één maand geleden

Is het je eerste kindje? Bij mijn eerste zag je pas wat met 25 weken.

één maand geleden

12.2 weken vorige week