32 Reacties

één maand geleden

Bij mij is er niks te zien. Als mijn buik s avonds wat boller staat is het vanwege gas (ik haat het om een ballon te zijn!). Ik ben erg misselijk dus wat en hoeveel ik binnen krijg is afhankelijk daarvan.

één maand geleden

Hey! Bij mij helemaal hetzelfde hoor, je ziet zelfs nog niets en ik pas nog perfect in mijn broeken :)

één maand geleden

Ik heb overgewicht, dus ik vind het sowieso heel moeilijk om te zien of mijn buik al groeit. Heb in elk geval het idee van niet. Voel me wel erg opgeblazen, maar dat zijn de darmen natuurlijk.

één maand geleden

Mn eerste zwangerschap zag je pas met 26 weken....

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap zag je pas echt met 20 weken een buikje... En vroege mensen op de dag ik met verlof ging.. heej ben je zwanger 🥴 maar nu gaat het heel snel.... Deze foto is met 12 weken vandaag.

één maand geleden

Hoeveel kom je eigenlijk ongeveer aan, met 12 weken

één maand geleden

Het is echt heel normaal als je met 12 weken nog niets ziet. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas rond 15+ weken een mini buikje die alleen ik zag🤐

één maand geleden

Reactie op hafida230

Hoeveel kom je eigenlijk ongeveer aan, met 12 weken
Volgens mij is 1-2 kilo in het eerste trimester zo’n beetje het idee..

één maand geleden

Reactie op Suus399

Volgens mij is 1-2 kilo in het eerste trimester zo’n beetje het idee..
Mijn dochter is niets bijgekomen, bij haar laatste echo weegt nog steeds hetzelfde. Echo was met 12.2 weken en is toen een week vooruit gezet.

één maand geleden

Reactie op Altima

Mijn dochter is niets bijgekomen, bij haar laatste echo weegt nog steeds he ...
Nee dat kan goed! Begint bij mij ook nu pas te komen. Zelfs ook nog even wat gewicht kwijt geweest vanwege de misselijkheid.

één maand geleden

Reactie op hafida230

Hoeveel kom je eigenlijk ongeveer aan, met 12 weken
Hier 3kg afgevallen. Werk (verpleegkundige, heel veel lopen en bezig zijn) in combi met een 11 maanden oud kindje en het huishouden, vraagt de zwangerschap toch wat veel energie van mijn lichaam denk ik. Hopelijk binnenkort wat aankomen. Het maakt me toch wat zorgen, omdat ik niet veel bij te zetten heb (74kg 178cm). Het is voor iedereen anders, zolang je voeding gezond en gevarieerd is, is aankomen heel normaal. ☺️

één maand geleden

Ik ben nu 10 weken en je ziet het echt al heel erg. Dit komt ook dat het mijn derde zwangerschap is. En mijn vorige bevalling in april was, ik ben dus niet geheel ontzwangert en volgens de verloskundige kan je daardoor sneller een buik zien. Als ik jou was zou ik mij er niet te druk over maken, het verschilt heel erg 1e/2e zwangerschap maar ook wat voor figuur je van jezelf hebt. Ik heb wel dat ik de ene dag meer eet dan de andere dag, maar dat komt ook van de misselijkheid. Je kindje haalt stoffen uit alle voeding dat je binnenkrijgt. Dus uiteindelijk pakt hij/zij wat er nodig is..