Wie heeft nog meer al de 13w echo gehad en hoe was het gegaan?
Ik heb de 13w echo gisteren gehad.
Het was een bijzondere echo en gelukkig is en zit alles goed met de baby 🥹🥰
Zo blij! Nu weer verder genieten.
Over 3 weekjes een pret echo voor geslachtsbepaling spannend 🩷🩵
Ik heb de 13 weken afgelopen maandag gehad. Het was zo bijzonder en hier ook alles goed met de kleine 🥰 wij hebben de pretecho gepland staan op 10 oktober, dan ben ik 14+3
Wat fijn om te horen!
En zo leuk he die pret echo dat gepland staat 😃
Ben ...
Ja vind enorm spannend 😁 de eerste keer dat ik het laat doen ook. Zo benieuwd, want word ook wel een beetje gek van al dat gegis van mensen om mij heen 😅
Hi wat dijn dat het goed gaat met de baby 🤍 ik heb de mijne volgende week. Zou je kunnen uitleggen hoe het te werk gaat, hoelang het duurt en wat ze je bv vertellen? 🤍
Wij hadden hem vandaag met 13+6. Hier ook alles goed en zo leuk om langer naar die kleine te kijken. Al was die van ons een acrobaat die niet mee werkte. Moesten hem/haar af en toe wiebelen om een goed beeld te krijgen😂
Hier ook de 13 weken echo gehad gisteren met 13.3
Kleine kruimel is dwars, veel bewegen, verkeerde kant op liggen, na veel wiebelen goed liggen en dan snel terug draaien. Ik zei gelijk: kind van zn vader😜
Gelukkig zit alles er op en er aan. Hebben de kruimel zelfs zien duimen live dus was leuk om te zien!
Wij hebben de 13 weken echo gehad. Alles was goed alleen ukkie wilde niet echt in beeld en dook diep weg. Met een inwendige echo toch een paar beelden kunnen maken. Het neusje hoog in de lucht en mondje open