30 Reacties

20 dagen geleden

Ik heb de 13 weken afgelopen maandag gehad. Het was zo bijzonder en hier ook alles goed met de kleine 🥰 wij hebben de pretecho gepland staan op 10 oktober, dan ben ik 14+3

20 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Ik heb de 13 weken afgelopen maandag gehad. Het was zo bijzonder en hier oo ...
Wat fijn om te horen! En zo leuk he die pret echo dat gepland staat 😃 Ben benieuwd!

20 dagen geleden

Reactie op Moosss

Wat fijn om te horen! En zo leuk he die pret echo dat gepland staat 😃 Ben ...
Ja vind enorm spannend 😁 de eerste keer dat ik het laat doen ook. Zo benieuwd, want word ook wel een beetje gek van al dat gegis van mensen om mij heen 😅

20 dagen geleden

Hi wat dijn dat het goed gaat met de baby 🤍 ik heb de mijne volgende week. Zou je kunnen uitleggen hoe het te werk gaat, hoelang het duurt en wat ze je bv vertellen? 🤍

19 dagen geleden

Wij hebben morgen de 13 weken echo met 13+1, ben heel benieuwd 🥰 Volgende week donderdag met 14+0 de geslachtsecho 🩷🩵

19 dagen geleden

Reactie op April2025

Wij hebben morgen de 13 weken echo met 13+1, ben heel benieuwd 🥰 Volgende ...
Ik ook morgen met 13+1 😊 en 14 oktober geslachtsecho! 🥰

19 dagen geleden

Reactie op millietim

Ik ook morgen met 13+1 😊 en 14 oktober geslachtsecho! 🥰
Dan ben jij ook 10 april uitgerekend? Succes morgen! Hopen op positieve echos! 🩷🩵

19 dagen geleden

Reactie op April2025

Dan ben jij ook 10 april uitgerekend? Succes morgen! Hopen op positieve ec ...
Jaaa klopt! Dankjewel, hoop het ook voor ons allebei 🥰 ben wel zenuwachtig merk ik!

19 dagen geleden

Wij hadden hem vandaag met 13+6. Hier ook alles goed en zo leuk om langer naar die kleine te kijken. Al was die van ons een acrobaat die niet mee werkte. Moesten hem/haar af en toe wiebelen om een goed beeld te krijgen😂

19 dagen geleden

Hier ook de 13 weken echo gehad gisteren met 13.3 Kleine kruimel is dwars, veel bewegen, verkeerde kant op liggen, na veel wiebelen goed liggen en dan snel terug draaien. Ik zei gelijk: kind van zn vader😜 Gelukkig zit alles er op en er aan. Hebben de kruimel zelfs zien duimen live dus was leuk om te zien!

18 dagen geleden

Hier was alles goed gelukkig 🩵🩷

18 dagen geleden

Hier ook alles goedgekeurd 🤍

13 dagen geleden

Wij mogen morgen met 13+6, ik vindt t toch heel spannend ondanks alle goede echo’s en een goede nipt.

13 dagen geleden

Reactie op April2025

Wij hebben morgen de 13 weken echo met 13+1, ben heel benieuwd 🥰 Volgende ...
Jij veel plezier vandaag met de 💙💞 echo!

13 dagen geleden

Reactie op Surprisesurprise

Jij veel plezier vandaag met de 💙💞 echo!
Dankjewel! Ben zo nieuwsgierig. Helaas nog wachten tot eind van de middag 😅

13 dagen geleden

Reactie op Surprisesurprise

Wij mogen morgen met 13+6, ik vindt t toch heel spannend ondanks alle goede ...
Heel veel succes alvast 😊 blijft spannend!

13 dagen geleden

Reactie op April2025

Dankjewel! Ben zo nieuwsgierig. Helaas nog wachten tot eind van de middag � ...
Aaaah wat leuk, heel benieuwd!! Wij hebben hem vervroegd naar morgen ipv volgende week hahaha

13 dagen geleden

Reactie op millietim

Aaaah wat leuk, heel benieuwd!! Wij hebben hem vervroegd naar morgen ipv vo ...
Spannnend! Laat maar even wat weten morgen 🙂

12 dagen geleden

Wij hebben de 13 weken echo gehad. Alles was goed alleen ukkie wilde niet echt in beeld en dook diep weg. Met een inwendige echo toch een paar beelden kunnen maken. Het neusje hoog in de lucht en mondje open

12 dagen geleden

Reactie op April2025

Spannnend! Laat maar even wat weten morgen 🙂
Bijnaaa??😊