13 Reacties

7 dagen geleden

Ik!

7 dagen geleden

Ik heb het te horen gekregen dat ik een meisjes krijg omdat de verloskundige zei dat ze 99% zeker ervan was.

7 dagen geleden

Moet zeggen ik heb wel gevist hoor. (Sleccht maar was zo benieuwd!) ze zei; kijk hier kan je heel goed de nub zien. Toen zei ik oh die is schuin he dus het is een jongen. En zei ze nee zeker niet hoor! Ze was er 99% zeker van. De 30e word het echt bevestigd haha

7 dagen geleden

Wij kregen het niet te horen “want dit is een echo die je vanuit de regering krijgt en daarom mag ik je niet zeggen wat het wordt, maar ik kan het wel zien”. Beetje flauw ☹️

7 dagen geleden

Ik en mijn man wel! Ligt heel erg aan de echoscopist 😊

7 dagen geleden

Ik had gister mijn 13 weken echo met 14 weken. Bij mij kon ze het niet zien, omdat de baby niet goed lag. Hadden gelijk erna een afspraak bij de pretecho. Denk dat je gewoon geluk moet hebben en het per verloskundige verschilt..

7 dagen geleden

Gek hè, hoe verschillend allemaal. k heb morgen ook de 13 weken echo en mijn schoonmoeder is echoscopiste dus maakt (buiten die van de vk) de echo's - Ze zei dat ze haar best ging doen om te zien wat het word, maar ik denk persoonlijk dat het zo vroeg eigenlijk in de meeste gevallen maar een gokje is - Ik ken genoeg verhalen van mensen die vertelden dat hen verteld werd dat het een jongetje werd en rond de 20 weken ineens bleek dat het toch een meisje was. 😂 Spannend hoor! Succes iedereen 🩷

7 dagen geleden

Reactie op Demi3005

Ik heb het te horen gekregen dat ik een meisjes krijg omdat de verloskundig ...
Ik heb te horen gekregen dat ik een meisje krijg omdat de verloskundige zei dat ze 99% zeker ervan was.***

7 dagen geleden

Bij ons zei ze het ook niet! Maar ze kon het wel zien.. dus nog maar even afwachten 😊

7 dagen geleden

Wij hebben zaterdag de geslachtsbepaling laten doen. Met 13.5 was goed zichtbaar. We krijgen een meisje. Zag er ook echt anders uit dan bij mijn zoon

7 dagen geleden

De echoscopiste zei alleen dat ze dacht aan een meisje volgens de nub theorie. Wat denken jullie?

7 dagen geleden

Bij ons gevraagd, ze zei ik mag niets zeggen zoals jullie weten maar ik kan het wel laten zien. En toen gaf ze enw profiel beeld en een onderlangs beeld. Wij hebben een sterk vermoeden :). Maar ik vind het eigenlijk ook heel leuk dat we het nog niet écht weten!