67 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier wel gedaan , puur omdat m'n partner z'n eerder kindje is overleden aan een half hartje . Maar anders niet gedaan merk dat het veel stress meebrengt dat ze niet alles goed in beeld konden krijgen door hoe het kindje ligt en mijn gewicht.. mogen over 2 week nog wel weer komen

茅茅n maand geleden

Ik twijfel om de 13 weken echo te doen. Ik heb wel een afspraak voor volgende week, maar twijfel heel erg ook omdat het eerder nooit werd gedaan. Gisteren wel een goeie nipt uitslag gehad.

茅茅n maand geleden

Reactie op aytje04

Wij hebben ervoor gekozen om de 13 weken echo niet te doen. Dot omdat wij d ...
Ja geldt voor iedereen , dit is.ook waarom wij er niet voor kiezen

茅茅n maand geleden

Reactie op m jeslinjoane

Even een ding waar je rekening mee moet houden is dat mijn verloskundige aa ...
Dit is onjuist, heb 2 weken geleden de nipt nog gedaan zonder nevenbevindingen, stond ook duidelijk op het formulier.

茅茅n maand geleden

Wij hebben er wel voor gekozen, we zien het puur als een extra kijk moment naar ons kindje

茅茅n maand geleden

Reactie op aytje04

Wij hebben ervoor gekozen om de 13 weken echo niet te doen. Dot omdat wij d ...
Ja klopt. Dat is omdat dit nog een soort pilot is geloof ik. Dus uiteraard willen ze dan de gegevens ook verzamelen om te evalueren. Zo heb ik het begrepen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Suus399

Ja klopt. Dat is omdat dit nog een soort pilot is geloof ik. Dus uiteraard ...
Zijn die gegevens specifiek naar jou terug te herleiden?

茅茅n maand geleden

Wij doen het wel. We willen weten waar we aan toe zijn.

茅茅n maand geleden

Ik wel, ik vond het bij mijn eerste bijvoorbeeld heel fijn omdat ze alles echt ontzettend uitgebreid vertelden en op heb gemeten. En uiteraard om nog eens extra te kijken naar dat hummeltje馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op Brownn

Zijn die gegevens specifiek naar jou terug te herleiden?
Nee dat is niet de bedoeling geloof ik.

茅茅n maand geleden

Reactie op lvdw9

Ik wel, ik vond het bij mijn eerste bijvoorbeeld heel fijn omdat ze alles e ...
Vond je het niet mega spannend?

茅茅n maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Vond je het niet mega spannend?
Ja hoor zeker wel, je bent wel steeds aan het afwachten of alles goed is want je loopt het lijfje als het ware af op afwijkingen en dergelijke. We hebben nog een keer terug moeten komen omdat ze zijn stuitje niet goed in beeld konden krijgen omdat hij op een bepaalde manier lag. Maar ze stelde mij echt gerust dat dat dus meer voor kwam dat je even terug moest komen om alle metingen te kunnen invoeren. Mijn zoontje was wat aan de grote kant maar dat was de gehele zwangerschap. Ik ben wel heel blij dat ik het heb gedaan. Toch even een extra zekerheidje!

茅茅n maand geleden

Reactie op lvdw9

Ja hoor zeker wel, je bent wel steeds aan het afwachten of alles goed is wa ...
Ik heb hem dinsdag gepland staan, ik twijfel nog om hem door te laten gaan, wel goeie nipt test gehad. Andere kant kun je wel weer even kijken idd lastig

茅茅n maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Ik heb hem dinsdag gepland staan, ik twijfel nog om hem door te laten gaan, ...
NIPT en 13 weken is wel een best groot verschil. Aangezien 13 weken op de lichamelijke afwijkingen kijkt en bijna niet (behalve nekplooimeting) naar syndromen en de NIPT juist wel 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

NIPT en 13 weken is wel een best groot verschil. Aangezien 13 weken op de l ...
Wat bedoelt u hier mee?

茅茅n maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Wat bedoelt u hier mee?
Je verteld dat je twijfeld om de 13 weken echo te doen, omdat je nipt test goed was. De 13 weken echo en nipt kijkt niet naar dezelfde afwijkingen. Dat is voor je beslissing misschien wel handig om te weten 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Wat bedoelt u hier mee?
Oh ik heb je berichtje verkeer ge茂nterpreteerd... 馃き Het is in iedergeval goed bedoeld, om jezelf de juiste keuze te laten maken 馃檲鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Oh ik heb je berichtje verkeer ge茂nterpreteerd... 馃き Het is in iedergeval g ...
Ik begrijp wat je bedoeld. Ze kijken naar andere dingen bedoel je h猫!? Ja ik denk dat ik het wel door laat gaan en lekker ga kijken na m鈥檔 kleintje

茅茅n maand geleden

Reactie op Liza Hammer

Ik begrijp wat je bedoeld. Ze kijken naar andere dingen bedoel je h猫!? Ja i ...
Ja klopt! 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Vervelend, dan moet ze ander werk gaan doen als ze er niet achter staat of ...
Ja toch? Ik moet nog maar hoop dat zij niet degene is die de echo doet.