8 Reacties

9 dagen geleden

Ik zou in overleg gaan met je huisarts. Het is wel belangrijk dat je een AB-kuur krijgt, maar misschien heb je wel een andere nodig. Onbehandeld kan een UWI tot vroeggeboorte leiden

9 dagen geleden

Ik had 1,5 week terug ook ineens heftig bloedverlies met 13 weken. Toen was het echt even de vraag of het wel goed zou gaan. Bleek ook een blaasontsteking te hebben en moest 7 dagen aan de antibiotica (net een paar dagen vanaf dus). Heb alleen maar als een zombie op de bank gelegen, en mocht ook echt niks vanwege het bloedverlies. Vond het vreselijk, maar het is zo belangrijk om een urineweginfectie wel te behandelen. Zeker in de zwangerschap kan het voor allerlei problemen zorgen. De verloskundige zei tegen mij dat ik het echt niet mocht negeren in de hoop dat het vanzelf over zou gaan. De bijwerkingen die je beschrijft klinken wel heftig, dus daarover kun je altijd overleggen met je huisarts wat het beste is om te doen. Veel sterkte!

9 dagen geleden

Helaas zit ik in het zelfde schuitje, de klachten die je beschrijft herken ik van de standaard antibiotica die iedereen krijgt en niet schadelijk is. Ik heb in overleg met de huisarts een andere kregen die zwaarder en breder is en niet schadelijk voor de kleine. De enige bijwerking die ik er van bij krijg is extra misselijk. Op dit moment mogen we niet veel anders slikken dankzij de kleine gup in onze buik. Ik snap je helemaal, je voelt je al niet fit en dan krijg je dit er ook nog boven op, maar alle infecties in ons lijf moeten behandeld worden anders gaat dat problemen geven voor de kleine. Ik zou een andere kuur vragen want die furabit geeft deze klachten eenmaal

9 dagen geleden

Reactie op Jolara

Ik zou in overleg gaan met je huisarts. Het is wel belangrijk dat je een A ...
Oeii ik ga maandag meteen weer bellen dan..

9 dagen geleden

Reactie op Eva-Cath

Ik had 1,5 week terug ook ineens heftig bloedverlies met 13 weken. Toen was ...
Oeh heftig zeg! Is het bloedverlies nu wel gestopt? En moet je weer opnieuw een urinetest doen voor controle? Ja ik snap precies wat je bedoeld. Ik kreeg eerst een andere kuur voorgeschreven maar ik weet dat ik daar allergisch voor ben dus kreeg ik degene die ik nu gebruik alleen de bijwerkingen zijn heftig 😕

9 dagen geleden

Reactie op Roxcana

Helaas zit ik in het zelfde schuitje, de klachten die je beschrijft herken ...
Jaa inderdaad vervelend zeg.. ik denk dat er voor mij geen andere kuur is omdat ik voor 1 kuurtje allergisch ben en de andere kuur was niet geschikt voor een zwangerschap. Dus ik denk dat ik deze 2 dagen moet doorbijten en het af moet maken want het bloedverlies maakte me zo ongerust..

9 dagen geleden

Reactie op Edayldz

Oeh heftig zeg! Is het bloedverlies nu wel gestopt? En moet je weer opnieuw ...
Ja, dat was gelukkig na een dag ongeveer gestopt. Was niet m'n bedoeling om je bang te maken hoor. Ik heb zelf wel na de kuur opnieuw laten controleren om zeker te weten dat alles weg was. Gewoon voor m'n eigen gemoedsrust.

9 dagen geleden

Reactie op Edayldz

Jaa inderdaad vervelend zeg.. ik denk dat er voor mij geen andere kuur is o ...
Ik heb dat dus met die standaard kuurtje en alle andere kuren waar ik wel mee overweg kon die mag ik dus nu niet nemen😩 behalve de amoxiliene die kan dus wel. Even volhouden moeders het is voor een goed doel🙏🙏