16 Reacties
één maand geleden
Volkomen normaal bij dat termijn datze het niet kunnen vinden gelijk met de doppler
één maand geleden
Ik zou gewoon je echo van vanmiddag afwachten, bij mij kon ze het hartje ook niet laten horen omdat de kleine ver onderin zat maar ze kon wel de kleine goed in beeld laten zien en daar zag je een prachtig kloppend hartje in beeld. Succes vanmiddag🙌🙌😘
één maand geleden
Ja bij mij duurde het ook heel lang voor ze het eindelijk vond, ze had gelijk al aan voor ze begon schrik niet als we het niet of niet meteen kunnen vinden, uiteindelijk vond ze hem na lang zoeken.
één maand geleden
Reactie op Liza Hammer
Ja bij mij duurde het ook heel lang voor ze het eindelijk vond, ze had geli ...
Ja ze zei het in het begin ook gelijk tegen mij. Wel geruststellend dat dit dus echt vaak voor komt.
Ben zo blij als ik straks gewoon het leven ga voelen 🙈 deze onzekere periode vind ik denk nog erger dan de eerste maanden 😅
één maand geleden
Reactie op Netje87
Ja ze zei het in het begin ook gelijk tegen mij. Wel geruststellend dat dit ...
Ja snap je ongerustheid, ik dacht ook wat is dit..
Oh ik vond juist de eerste maanden spannend en na de 13 weken echo, heb ik zelf rust, en geniet ik ervan
één maand geleden
Ik ben ook 15 + 4 weken net de 16 weken echo gehad helaas konden ze het geslacht niet zien.. wel hebben wij het hartje gezien en gehoord zelfs dat was weer fijn om te zien/horen