16 Reacties

één dag geleden

Volkomen normaal bij dat termijn datze het niet kunnen vinden gelijk met de doppler

één dag geleden

De kleine is dan zo klein en zo beweeglijk is het lastig te vinden

één dag geleden

Ik zou gewoon je echo van vanmiddag afwachten, bij mij kon ze het hartje ook niet laten horen omdat de kleine ver onderin zat maar ze kon wel de kleine goed in beeld laten zien en daar zag je een prachtig kloppend hartje in beeld. Succes vanmiddag🙌🙌😘

één dag geleden

Het duurde bij mij ook best wel even voordat ze het hartje konden vinden met dezelfde termijn! Ik had het toen ook even opgezocht en las dat het vaker is rond deze termijn. Fijn dat je straks terug mag voor een echo. Succes 😊🍀

één dag geleden

Fijn te horen dat jullie het ook hadden.. ze kwam ook echt niet ongerust over maar toch maak je je zorgen 🙈. Ik ben blij als het 2 uur is en ik de echo heb gehad 🍀

één dag geleden

Ja bij mij duurde het ook heel lang voor ze het eindelijk vond, ze had gelijk al aan voor ze begon schrik niet als we het niet of niet meteen kunnen vinden, uiteindelijk vond ze hem na lang zoeken.

één dag geleden

Reactie op Liza Hammer

Ja bij mij duurde het ook heel lang voor ze het eindelijk vond, ze had geli ...
Ja ze zei het in het begin ook gelijk tegen mij. Wel geruststellend dat dit dus echt vaak voor komt. Ben zo blij als ik straks gewoon het leven ga voelen 🙈 deze onzekere periode vind ik denk nog erger dan de eerste maanden 😅

één dag geleden

Reactie op Netje87

Ja ze zei het in het begin ook gelijk tegen mij. Wel geruststellend dat dit ...
Ja snap je ongerustheid, ik dacht ook wat is dit.. Oh ik vond juist de eerste maanden spannend en na de 13 weken echo, heb ik zelf rust, en geniet ik ervan

één dag geleden

Reactie op Liza Hammer

Ja snap je ongerustheid, ik dacht ook wat is dit.. Oh ik vond juist de ee ...
Ja is nu meer dat je minder controles hebt, de kleine nog te klein is om het zelf te voelen en je dus eigenlijk beetje afwachtend bent 😅.

één dag geleden

Hi, ik heb hetzelfde vorige week gehad bij de controle. Ze heeft toen wel direct de echo gedaan en mij niet naar huis laten gaan. Toen vond ze direct het kloppende hartje en een spelende baby 😊 Succes, het is bijna 2 uur!

één dag geleden

Heel veel succes zo!🥰🙌

één dag geleden

Laat je wat weten? 😊🍀

één dag geleden

Thnx meiden! Hartje was nu gelijk gevonden. Krachtig en wel 🤗🥰 ze heeft ook verder gekeken en zag geen rare dingen behalve dat de kleine gewoon heel eigenwijs is 😅. We zagen de kleine zelfs drinken, zo schattig 🥹 Bedankt voor alle bemoedigende woorden! ❤️

één dag geleden

Ik ben ook 15 + 4 weken net de 16 weken echo gehad helaas konden ze het geslacht niet zien.. wel hebben wij het hartje gezien en gehoord zelfs dat was weer fijn om te zien/horen

één dag geleden

Reactie op Netje87

Thnx meiden! Hartje was nu gelijk gevonden. Krachtig en wel 🤗🥰 ze heeft ...
Super fijn!🤍

één dag geleden

Hier zeiden ze toch vanaf 12 weken te moeten horen. Met 12+2 ook duidelijk te horen