9 Reacties

één maand geleden

Waren je echo's goed? Geniet ervan dat je geen klachten hebt! Ik heb ook weinig klachten gelukkig, alleen wat vermoeid maar verder ook niets.

één maand geleden

Hier ook weinig klachten, behalve flink vermoeid. Ik merk dat het in deze periode ook wat ongerust maakt. Eerst voelde ik nog wel wat meer trekken/veranderen in mijn buik. Denk bandenpijn. Maar ik kan mij best wel nog wat topics herinneren van dames die hetzelfde hadden rond 14-16 weken. Denk daarom dat het dus best normaal is, je hormonen zijn wat gestabiliseerd en je lichaam is gewend aan de verandering.

één maand geleden

Ik heb ook weinig klachten hoor ! Zo weinig dat ik soms denk ben ik wel echt zwanger hahaha

één maand geleden

Hier hetzelfde maar echo’s waren goed 🥰 dus ik geniet er lekker van! Nergens last van gehad tot nu toe (behalve veel honger hahah)

één maand geleden

Ik heb ook nul kwaaltjes hoor! En supergoed echo’s 🥰 Geniet er lekker van!!!

één maand geleden

Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes.. bij eerste zwangerschap ook niet gehad. Gewoon van genieten! Zegt niks ☺️

één maand geleden

Same Here! Af en toe was bandenpijn maar dat is ook niet elke dag dus als ik die 20 weken echo heb gehad of iets voel begint het mega genieten denk ik ..🙊

één maand geleden

Jaa ik heb laatst 14 weken echo gehad alles was gelukkig goed, maar als ik verhalen hoor van bekende maak ik me toch af en toe zorgen of alles goed gaat vandaar. Dank voor al jullie berichten

één maand geleden

Geen zorgen maken en lekker van genieten . je bent een van de weinigen die geluk heeft geen klachten te hebben. #jaloersopjouw😁