11 Reacties

één maand geleden

Dat klinkt helaas niet zo goed. Lopen je testen op?

één maand geleden

Hey wat naar voor je dat je dit mee maakt. Ik ben bang voor je dat het minder goed nieuws is. Maar aan de andere kant mocht het een miskraam zijn, is het wel fijn dat het nu al is ipv pas met 9 weken ofzo. Dan kun je als je schoon bent weer opnieuw beginnen. Bij mij begon het bloedverlies met 5 weken en heeft het 2 weken aangehouden. Met 6 weken begon er ineens veel meer bloed te komen (de 2e week) en kwam ook het vruchtzakje eruit.

één maand geleden

Reactie op MommyAlf

Dat klinkt helaas niet zo goed. Lopen je testen op?
Ik heb hier niet naar gekeken . Het bloeden wordt heviger inclusief stolsels dus ik ben bang dat het echt mis is

één maand geleden

Reactie op MamavanKian

Ik heb hier niet naar gekeken . Het bloeden wordt heviger inclusief stolsel ...
Kan je nog een test doen nu?

één maand geleden

Reactie op MommyAlf

Kan je nog een test doen nu?
Ik denk niet dat het nog nut heeft. Ben zojuist een enorme stolsel verloren waarvan ik denk dat het een vruchtzakje is.. 😭

één maand geleden

Reactie op MamavanKian

Ik denk niet dat het nog nut heeft. Ben zojuist een enorme stolsel verloren ...
Sterkte meis

één maand geleden

Reactie op MamavanKian

Ik denk niet dat het nog nut heeft. Ben zojuist een enorme stolsel verloren ...
Zou even contact opnemen met je VK. Maar ben ook bang dat het niet goed is 😔 sterkte!

één maand geleden

Wat naar voor je zeg. Ik zou toch even je VK bellen. Stolsels hoeven niet direct wat te zeggen. Ik had een inwendige bloeding maar met de baby was alles goed...

één maand geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Sterkte meis
Dankjewel♥️

één maand geleden

Reactie op Netje87

Zou even contact opnemen met je VK. Maar ben ook bang dat het niet goed is ...
Dankjewel♥️

één maand geleden

Reactie op Jolliegirl

Wat naar voor je zeg. Ik zou toch even je VK bellen. Stolsels hoeven niet d ...
Ik heb vanochtend gebeld. Helaas nog steeds enorm veel bloedverlies. Zo erg dat ik een luierbroekje aan moet. Die je na de bevalling draagt zegmaar... ik moet morgen weer terug bellen