14 Reacties

3 maanden geleden

Hier pril zwanger, als alles goed blijft gaan denk ik april. En heb een dochtertje van juni 2023

3 maanden geleden

Hei, gefeliciteerd! Wat leuk, mijn dochtertje is ook geboren in november 2023 en nu rond 28 maart uitgerekend 🥰

3 maanden geleden

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal het topic daarom aanpassen. Liefs, Eliza

3 maanden geleden

(Nog) niet zwanger maar ik heb een zoontje van december 2023 en sinds hij 5 maanden oud is (nu alweer bijna 8) gaan wij voor een 2e 😇 hopelijk uiteindelijk 2 onder 2 🥰

3 maanden geleden

Hoi, hier straks ook 2 onder 2. Mijn dochtertje is nu 14 maanden en ik ben nu 3 weken zwanger. Gisteren een positieve test in handen. Ben begin april uitgerekend. Als deze baby geboren wordt, dan is m’n dochter 22 maanden ongeveer. Zij is van eind mei. Vind het erg spannend allemaal!🍀🙏🏻

3 maanden geleden

Hi! Als alles goed blijft gaan. (Afgelopen zaterdag een positieve test.) heb ik er ook 2 onder 2. Mijn dochter is van begin juni 2023

3 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Hoi, hier straks ook 2 onder 2. Mijn dochtertje is nu 14 maanden en ik ben ...
Spannend he jaa vind ik ook! Hoop echt dat het goed blijft gaan. Ik dacht dat een tweede zwangerschap minder spannend zou zijn maar niet dus

3 maanden geleden

Reactie op Fleurig27

Hei, gefeliciteerd! Wat leuk, mijn dochtertje is ook geboren in november 20 ...
Ohh wat leuk, ga jij een duo kinderwagen kopen?

3 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Hoi, hier straks ook 2 onder 2. Mijn dochtertje is nu 14 maanden en ik ben ...
Onze dochter is van mei 23 en nu zwanger van de tweede. Vind het ook allemaal zo spannend🙊 Benieuwd hoe het icm de kwaaltjes gaat

3 maanden geleden

Reactie op Ellen3200

Onze dochter is van mei 23 en nu zwanger van de tweede. Vind het ook allema ...
O bijna hetzelfde leeftijdsverschil dan! Ik ben daar ook zo benieuwd naar. Zal soms echt wel ff zwaar worden. Maar ja, zwanger zijn is sowieso geen pretje…

2 maanden geleden

Onze dochter en zoon schelen 1 jaar en 9 maanden. Eind september wordt onze zoon 4. Ze spelen zo leuk samen en ik vind het prachtig om ze zo dichtbij elkaar te hebben. Maar eerlijk is eerlijk, de eerste 2,5 jaar waren echt lood en loodzwaar. Kwam echt structureel handen te kort. Als de 3e wordt geboren is onze dochter net 6 en zoon even 4 jaar. Ik ga er vanuit dat die overgang wat makkelijker is 😬

2 maanden geleden

Hier ook zo! Mijn eerste dochter is deze maand 1 geworden, nu waarschijnlijk rond 6 april uitgerekend.

2 maanden geleden

ik heb er straks 4 onder 4😱🫣 heel benieuwd hoe dat gaat zijn haha! een gezellige drukke boel

2 maanden geleden

Ik heb een dochtertje van 18 maanden, zoontje van 4 maanden en als t goed is nu weer uitgerekend 11 april maar is nog niet vast voor dat me zoontje 1 word... 3 onder de 3.. 2 is goed te doen de kleine gaat mee in de routine van zijn zus maar 3 moet ik nog even aanzien 😅😅