Hoi,
Hier een hele prille zwangerschap die staat op 30 maart. Alleen omdat ik vorige keer overtijd was en omdat ik een onregelmatige cyclus heb ga ik er van uit dat het april word.
Nu is onze 1e dochter van november 2023 en hopen we volgend voorjaar de 2e te krijgen.
Zijn er nog meer mensen in de groep met 2 onder de 2?
-Edit mod Eliza- bericht deels weggehaald, appgroepen zijn niet toegestaan
Hoi,
Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal het topic daarom aanpassen.
Liefs,
Eliza
(Nog) niet zwanger maar ik heb een zoontje van december 2023 en sinds hij 5 maanden oud is (nu alweer bijna 8) gaan wij voor een 2e 😇 hopelijk uiteindelijk 2 onder 2 🥰
Hoi, hier straks ook 2 onder 2. Mijn dochtertje is nu 14 maanden en ik ben nu 3 weken zwanger. Gisteren een positieve test in handen. Ben begin april uitgerekend. Als deze baby geboren wordt, dan is m’n dochter 22 maanden ongeveer. Zij is van eind mei.
Vind het erg spannend allemaal!🍀🙏🏻
Onze dochter is van mei 23 en nu zwanger van de tweede. Vind het ook allema ...
O bijna hetzelfde leeftijdsverschil dan! Ik ben daar ook zo benieuwd naar. Zal soms echt wel ff zwaar worden. Maar ja, zwanger zijn is sowieso geen pretje…
Onze dochter en zoon schelen 1 jaar en 9 maanden. Eind september wordt onze zoon 4. Ze spelen zo leuk samen en ik vind het prachtig om ze zo dichtbij elkaar te hebben. Maar eerlijk is eerlijk, de eerste 2,5 jaar waren echt lood en loodzwaar. Kwam echt structureel handen te kort.
Als de 3e wordt geboren is onze dochter net 6 en zoon even 4 jaar. Ik ga er vanuit dat die overgang wat makkelijker is 😬
Ik heb een dochtertje van 18 maanden, zoontje van 4 maanden en als t goed is nu weer uitgerekend 11 april maar is nog niet vast voor dat me zoontje 1 word... 3 onder de 3.. 2 is goed te doen de kleine gaat mee in de routine van zijn zus maar 3 moet ik nog even aanzien 😅😅