6 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb verder geen kleine kinderen in huis maar ik heb een medicijnkastje hoog hangen en daar zitten alle medicijnen in die er gebruikt worden in mijn gezin.
6 dagen geleden
Beter denk ik in de badkamer? Of woonkamer net wat je handig vind, als je wel iets nodig hebt moet je er dan wel aan denken het mee te nemen😅
6 dagen geleden
He hoi! Ons zoontje is nu 13 maanden en ben nu 19+3 zwanger. Ik denk dat ik de paracetamol en een eigen termometer aanschaf. Eigen potje sudocrème en thermometer voor de hygiëne. Eigen paracetamol aangezien de mg anders is bij een pasgeborene dan bij een kindje van 1,5 ). Dit beide in hun eigen mandje in commode. Denk dat ik het dan ook gewoon maar aanvul met wat wattenstaafjes, zodat ik niet heen en weer hoef te lopen. Ook even een eigen haar borsteltje, omdat ons eerste zoontje de eerste ook veel mee 'gespeeld' heeft.
Wasgel, nagelschaartje kunnen ze wel samen doen. Wasgel om smorgens zijn gezichtje en billetjes even mee te wassen pak ik toch in de badkamer en doe ik dan wat van bij het water in. Nagelschaartje en de alcohol om thermometer schoon te maken met watjes, laat ik maar gewoon bij broer in het mandje, die gebruik ik niet dagelijks. Misschien de alcohol in het begin bij de kleinste ivm veel temperaturen. Meer troepjes heb ik eigenlijk ook niet in het mandje. Haha even mijn gedachtegang getypt 🤣
Kortom haha, denk allebei gewoon eigen mandje op kamer, lekker alles bij de hand en kost allemaal niet mega veel (bvem extra doosje paracetamol).
6 dagen geleden
Deels gaan wij ook voor dubbele voorraad. Sommige dure dingen of die je echt maar af en toe nodig hebt doen we in 1 commode en dan komt dat vast ook goed..