85 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje scheelt straks precies 2 jaar als de kleine straks er is in april 🩷 De eerste was een huilbaby en tot op de dag vandaag onze handen aan vol. Ik kijk ontzettend tegen deze zwangerschap op gezien het karakter van mn oudste 😅 ik denk dat het loodzwaar wordt. Maar wil dolgraag 2 kids dus ook mega blij.

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Oh echt. Dit hoor ik voor het eerst.. 😅😐
Oh echt? Ik las het vaker Zie hieronder links; https://wij.nl/zwanger-worden/vruchtbaarheid/wanneer-mag-ik-weer-zwanger-worden-na-de-bevalling/ (Bij gevolgen voor tweede kind) https://www.hln.be/familie/zwanger-slechts-maanden-na-de-bevalling-kan-dat-zomaar~af827907/ - De kans op autisme stijgt: met 3,4 keer als de bevruchting plaatsvindt binnen 12 maanden na de bevalling, 1,9 keer bij een zwangerschap tussen 12 en 23 maanden, 1,2 keer bij 24 tot 36 maanden. Autismerisico is wel erg laag en stijgt sowieso met ouder word

2 maanden geleden

Reactie op Ababe

Oh echt? Ik las het vaker Zie hieronder links; https://wij.nl/zwanger-wor ...
Buiten deze artikelen van jou (waarbij volgens mij de bron hetzelfde is), heb ik er niks over gehoord. Hopen dat we allen een gezond kindje mogen krijgen🙏🏼☺️

2 maanden geleden

Ik mag me ook aansluiten bij deze groep! Onze zoon is zaterdag 1 geworden en zondag had ik een positieve test in handen.. Zeer gewenst! Maar wel heel spannend. Onze zoon was echt een huilbaby, tot 7,5 maand. Vanaf toen ging het langzaam aan steeds beter en gelukkig is het nu een heel vrolijk kereltje die goed slaapt, goed eet en drinkt en lekker zelf kan spelen.

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Buiten deze artikelen van jou (waarbij volgens mij de bron hetzelfde is), h ...
Ik hoop dat ook zo erg! Wilde niemand bang maken 🫶🏼 Ik dacht misschien dat iemand meer informatie had. Ik wens ons allen een hele fijne zwangerschap.

2 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Mijn dochter is nu 14,5 maand en ben begin april 2025 uitgerekend. Ze schel ...
Hier precies hetzelfde!

2 maanden geleden

Hi! Er is een app groepje voor iedereen die interesse heeft. Als je een berichtje stuurt met je nummer voeg ik je toe! 😊

2 maanden geleden

Hier ook, mijn dochter is 16 maanden als ik uitgerekend ben. Ik ben nu 7+2 weken zwanger.

2 maanden geleden

Een zoontje van 10 maanden. 🩵 5+6 zwanger nu. 🤍

2 maanden geleden

Gister een positieve test, allebei nog een beetje van in shock 🤭, (1e keer zwanger worden duurde 1.5 jaar en nu 2 maanden🙈). Ons dochtertje is nu 11 maanden❤️ Heel benieuwd hoe het is om 2 onder 2 te hebben ✨❤️

2 maanden geleden

Wij hebben ook al een dochtertje van 11 maanden en nu weer 13 april uitgerekend 🤎

2 maanden geleden

Hoi, ik ben onverwachts zwanger van de 4e! Mijn jongste dochter is van 27 april en ik ben nu ongeveer 8 april uitgerekend. Net geen jaar verschil dus. We zijn eigenlijk nog steeds in shock. Wat doet dit met de gezondheid van de moeder zo snel weer zwanger zijn? Ik ben bijna 38.

2 maanden geleden

Reactie op ace86

Hoi, ik ben onverwachts zwanger van de 4e! Mijn jongste dochter is van 27 a ...
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ben 40, nog ouder 😬 Mijn jongste zoon is van 28 april en ik ben nu ook zwanger van de 4e. Zal ook om en nabij eind maart/begin april weer uitgerekend zijn denk ik. Weet het nog niet precies want slechts 1x ongesteld geweest na de bevalling en heb de echo pas op 4 september.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, voor de dames die borstvoeding geven en nu zwanger zijn . Hoe gaat dat? Merk je een verandering?

2 maanden geleden

Reactie op marou2

Hoi allemaal, voor de dames die borstvoeding geven en nu zwanger zijn . Hoe ...
Ik merk niet zo veel verschil, maar mijn dochter (11 maanden) krijgt alleen s ochtends nog bv. 's avonds krijgt ze een fles kunstvoeding.

2 maanden geleden

Reactie op marou2

Hoi allemaal, voor de dames die borstvoeding geven en nu zwanger zijn . Hoe ...
Ja ik geef nog bv. Dochter is al 21 maanden. Werd al minder maar heb de indruk dat het nu nog minder wordt 😅. Verder gaat ‘t wel goed. Zolang ze het prima vindt dan vind ik dat ook.

2 maanden geleden

Hier ook straks 2 under 2. Dochterje is nu 10 maanden.

2 maanden geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Hier ook straks 2 under 2. Dochterje is nu 10 maanden.
Zo leuk! Hoeveel weken ben je zwanger nu?

2 maanden geleden

Niet zwanger van 2 under 2 maar van nummer 3 under 3 🍀 zit helemaal op een roze wolk al behalve de kwaaltjes maar die zijn maar tijdelijk natuurlijk ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Zo leuk! Hoeveel weken ben je zwanger nu?
6 weken🥰