8 Reacties

één maand geleden

Ik ben er net achter gekomen, heb jij je besluit al gemaakt? Sinds 12 sep de test gedaan

één maand geleden

Ik ben 19 en vind het erg mooi en ben echt heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn maar het voelt toch ook een beetje eenzaam

één maand geleden

Reactie op B2008

Ik ben er net achter gekomen, heb jij je besluit al gemaakt? Sinds 12 sep d ...
Ik weet het sinds 4 weken nu. Ik ben geen fan van een kindje weghalen en ik ben stabiel genoeg in alle opzochten dus ik hou hem sowizo. (Wat andere mensen kiezen is aan hun, iedereen heeft een andere situatie).

één maand geleden

Reactie op aly123

Ik ben 19 en vind het erg mooi en ben echt heel dankbaar dat ik zwanger mag ...
Snap ik. Ben je samen met de vader? En weet je al wat het wordt?🥰

één maand geleden

Hii ik ben 20 en ik merk echt dat mensen om me heen denken dat ik veel meer energie zou moeten hebben omdat mijn lichaam jong is… Mijn lichaam is ook jong maar is alsnog gewoon hard aan het werk en is daarna om 9 uur gewoon al moe 🤣

één maand geleden

Reactie op rchltaa

Hii ik ben 20 en ik merk echt dat mensen om me heen denken dat ik veel meer ...
Ja same here😂ik heb al een dochter van 11 maanden rondlopen en ben nu 3 maanden weer (ongepland) zwanger. Jong betekend niet dat je het makkelijker hebt perse haha.

één maand geleden

Reactie op by2

Ja same here😂ik heb al een dochter van 11 maanden rondlopen en ben nu 3 ma ...
pfff petje af dat je nog zorg draagt voor je kleine dochter.. vind me kamer verzorgen op dit moment zelfs te veel energie kosten😭

één maand geleden

Reactie op by2

Snap ik. Ben je samen met de vader? En weet je al wat het wordt?🥰
Niet samen met de vader maar we willen wel beide het kindje!! Ik weet het 24 oktober🩵🩷 hoe gaat jou zwangerschap?