122 Reacties

vor 12 Tagen

Wij vrijdag

vor 12 Tagen

Reactie op WAZI

Wij pas 25 november. Dan zijn we al 21 weken.
Ik ook de 25ste:) dan zijn we 20+1 :)

vor 11 Tagen

Vandaag de 20 weken echo gehad..Ik vond het toch best spannend maar alles was goed, gemiddeld, en zag eruit zoals het moest zijn. Kleine lag er wel even verkeerd voor dus onze afspraak was ruim een uur... Lekker lang kunnen kijken, dat dan weer wel 💙 Hele geruststelling maar wel bizar om te beseffen dat dit de laatste echo is geweest... Ik voel hem nog niet maar dat kan volgens de verloskundige niet lang meer duren...

vor 11 Tagen

Reactie op Micsab

Wij vrijdag
Ik ook!

vor 11 Tagen

Wij aanstaande donderdag

vor 11 Tagen

Wij ook morgen!! Zo spannend

vor 11 Tagen

Ik heb m vrijdag gehad😍😍Alles was goed

vor 10 Tagen

Onze kleine meid is helemaal goedgekeurd. Ook mijn placenta die eerst te laag zat is hoog genoeg gaan zitten. En kan alleen maar beter worden. Zo fijn die bevestiging

vor 10 Tagen

Hier vandaag de echo gehad, alles was goed gelukkig! Alleen wilde de kleine niet draaien om het ruggetje te checken, dus moeten we volgende week vrijdag terug om te kijken of ie dan wel goed ligt. Maar alleen maar leuk een extra keer spieken🥰

vor 10 Tagen

Ik had vandaag mijn 20 weken echo, alles ziet er gezond uit en helemaal compleet. Geen rare dingen gevonden

vor 10 Tagen

Wij hebben vandaag ook de echo gehad. Alles was goed alleen ze zagen wel een verkort neusbotje waar ze niet helemaal zeker over was. Dus iets korter dan “normaal”? Voor de rest alles goed..🥹 Hier ben ik wel nu heel zenuwachtig over… we worden vandaag daar nog over teruggebeld. Ik heb op internet gezocht en daar staat dat een verkort neusbeentje/botje kan lijden naar syndroom van down. Nou hebben wij ook al de NIPT gedaan en die was helemaal goed dus lijkt me kleine kans.. Mijn vriend is half surinaams en ik kwart indo en hebben allebei een klein neusje dus hopelijk ligt het gewoon daaraan en niks ergs 😓 Iemand die dit ook heeft meegemaakt???

vor 10 Tagen

Wij hebben hem gisteren gehad. Gelukkig was alles goed met onze kleine man💙🥰

vor 10 Tagen

Reactie op Moosss

Wij hebben vandaag ook de echo gehad. Alles was goed alleen ze zagen wel e ...
Oh wat naar! Ik hoop dat het meevalt voor jou! Het blijft moeilijk zien op echo’s

vor 10 Tagen

Hier ook net de 20 weken echo gehad! Alles zag er goed uit en we weten sinds vandaag dat we een zoon krijgen. 💙

vor 10 Tagen

Reactie op Moosss

Wij hebben vandaag ook de echo gehad. Alles was goed alleen ze zagen wel e ...
Hè wat naar, die onzekerheid. Hoop dat het in lijn met de nipt helemaal goed komt!

vor 10 Tagen

Reactie op Sylviaaa90

Ik ook!
Ik ook! Spannend en leuk 😄

vor 10 Tagen

Reactie op LetLoveIn

Hè wat naar, die onzekerheid. Hoop dat het in lijn met de nipt helemaal goe ...
Ja bah niet fijn.. 😢 We werden later ook door onze verloskundige teruggebeld en die zei dat we ons eigenlijk niet zorgen moeten maken. De nipt was goed dus down word uitgesloten. Mijn vriend is half surinaams en ik kwart indo en hebben allebei een kleinere neus. Ze zei gelijk aan een erfelijk neusje dacht. Net als 2 “ kleine “ mensen een kindje krijgen het babytje ook onder gemiddeld “ kleiner “ is. Ze zei ik wil met alle liefde nog het ziekenhuis bellen voor een extra onderzoek maar dit is niet nodig maar als het ons geruststelt mag het zeker wel. Alles was verder ook goed geen verdikt nekplooitje etc. te zien. Dus als ik me nog druk blijf maken ga ik toch bellen voor nog extra onderzoek maar denk dat ik er maar op ga vertrouwen dat het kindje gewoon gezond is met een klein schattig neusje … 😅🩵

vor 10 Tagen

Reactie op Moosss

Ja bah niet fijn.. 😢 We werden later ook door onze verloskundige teruggeb ...
Gelukkig maar! 🤍

vor 10 Tagen

Reactie op Liza Hammer

Oh wat naar! Ik hoop dat het meevalt voor jou! Het blijft moeilijk zien op ...
Ja hopelijk ook… Onze verloskundige zei in iedergeval dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat ze gelijk dacht aan een erfelijk klein neusje door ons. Er was verder ook niks geks te zien op de echo geen verdikt neplooitje bijv etc. De nipt test was ook helemaal goed dus dat down dan eigenlijk wel word uitgesloten. Ik ga er maar gewoon op vertouwen dat ons zoontje een schattig klein neusje heeft. En als ik me toch druk blijf maken toch vragen voor een extra onderzoek. Maar de verloskundige zei dat dat niet nodig is en dat ze dit wel vaker had meegemaakt en gewoon gezonde kindjes worden geboren…. 🍀🩵

vor 10 Tagen

Reactie op millietim

Gelukkig maar! 🤍
🩵