122 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Mommyc1
Wat kan ik verwachten bij de 20 weken echo
Hetzelfde als de 13 weken echo
9 dagen geleden
Afgelopen vrijdag gehad en alles goed 🙏 Nu is het geslacht ook voor ons bekend 🥰
9 dagen geleden
Reactie op Anker11
Vandaag de 20 weken echo gehad..Ik vond het toch best spannend maar alles w ...
Is dit ook jouw eerste zwangerschap? Ik voel m inderdaad ook nog niet. En afgelopen vrijdag zei ze gaat niet meer lang duren. Maar inmiddels bijna week verder. Kijk er zo naar uit.. soms denk ik o was dit het? Maar dan voel ik t dagen niet..
9 dagen geleden
Vandaag was de 20 weken echo. Zijn er nog meer vrouwen die de echo’s erg pijnlijk en onprettig vinden? Ik vond het natuurlijk heel bijzonder om ons kindje weer te zien, maar ben al heel de dag somber en misselijk door het ongemak en gedruk van de echo deze ochtend.
9 dagen geleden
Reactie op Anne onder de panne
Vandaag was de 20 weken echo. Zijn er nog meer vrouwen die de echo’s erg pi ...
Het was best pijnlijk. De baby bewoog veel, waardoor de verloskundige niet alles goed kon zien. Ik moest telkens springen, en uiteindelijk moet ik morgen toch nog terugkomen. Voel me er niet lekker door.
9 dagen geleden
Reactie op Greatfullmom
Het was best pijnlijk. De baby bewoog veel, waardoor de verloskundige niet ...
Bij ons bleef de baby ook bewegen of hij lag niet goed. Ik moest ook schudden met mijn buik en de verloskundige deed ook schudden met het apparaat op mijn buik. Vervelend dat je morgen nog een keer moet, hopelijk is het daarna gelukt.
9 dagen geleden
Reactie op Anne onder de panne
Vandaag was de 20 weken echo. Zijn er nog meer vrouwen die de echo’s erg pi ...
Ik heb vorige week donderdag een uur een echo gehad, en toen werd ik door gestuurd na het ziekenhuis voor een guo2 vrijdag ochtend, ik heb die dag een beurs gevoel gehad aan de buik. Gelukkig was alles wel goed met de baby🩷
9 dagen geleden
Reactie op Mommyc1
Wat kan ik verwachten bij de 20 weken echo
Het duurt volgens mij meestal zo’n 45 minuten. De echo persoon loopt alles langs. De benen, de armen, het hartje, de nieren… hierom duurt het best lang. Het is een uitwendige echo via de buik. Het is een medische echo om te kijken of alles erop zit en op de juiste plek.
9 dagen geleden
Reactie op Liza Hammer
Ik heb vorige week donderdag een uur een echo gehad, en toen werd ik door g ...
Ik wist niet dat het zo vervelend kon zijn. Natuurlijk heel fijn dat deze techniek er is en dat er zo gekeken kan worden hoe het met de baby gaat. Ik merk dat het best veel met me doet emotioneel en fysiek. Ik vond dat schudden ook geen prettige ervaring. Onze echo persoon is heel goed en rustig, zij deed niks verkeerd. Ik heb ook van mezelf een hele gevoelige buikrand. Vandaag gelukkig vrij om er van bij te komen. Persoonlijk vind ik het dus eigenlijk wel prettig dat dit de laatste was. :)
9 dagen geleden
Reactie op Mommyc1
Die heb ik niet gehad
Mag ik vragen waarom niet? Bij beiden echo gaan ze kijken of de baby goed groeit, en dat hij of zei geen klompvoetje of hazenlip heeft. Of het hartje 4 kamers heeft. Geen open rug of gehemelte
9 dagen geleden
Reactie op FlinkeKikker039013
Mag ik vragen waarom niet? Bij beiden echo gaan ze kijken of de baby goed ...
Omdat ik het eigenlijk niet nodig vond. Ik ben blij met alles wat ik krijg. Ik zat ook heel lang te twijfelen voor de 20 weken echo. Uiteindelijk heeft mn man de knoop doorgehakt met dat we gewoon kunnen kijken. En mocht de prinses toch iets hebben dat we dan een aangepaste kamer of iets halen.
9 dagen geleden
Reactie op Mommyc1
Omdat ik het eigenlijk niet nodig vond. Ik ben blij met alles wat ik krijg. ...
Het gaat niet enkel over fysieke afwijkingen die ze zouden kunnen opsporen, maar ook eventueel zaken die misschien ervoor zouden kunnen zorgen dat de baby het moeilijk heeft na de geboorte en waardoor sneller en gerichter kan ingegrepen worden bij bijvoorbeeld een hartafwijking die ze dan al zien. Waardoor de levenskansen groter zijn :)
9 dagen geleden
Reactie op Cottonlily
Het gaat niet enkel over fysieke afwijkingen die ze zouden kunnen opsporen, ...
Ah oke dan heb ik het verkeerd begrepen. Dit is mijn eerste zwangerschap vandaar. Ik dacht dat ze alleen zouden kijken naar lichamelijke afwijkingen. Nou goed dat mn man dan toch heeft gezegd kom die 20 weken echo doen.
9 dagen geleden
Vorige week dinsdag de 20 weken echo gehad,
Maar deze week officieel 20 weken 🥳🤩
9 dagen geleden
Reactie op Mommyc1
Omdat ik het eigenlijk niet nodig vond. Ik ben blij met alles wat ik krijg. ...
Ik was juist nog blij met deze echo, kun je nog goed genieten van het kleine wondertje in je. De nipt test heb ik zelf niet gedaan vond ik niet nodig maar de 13 en 20 weken echo wel. Zodat je toch weet dat alles goed groeit en geen rare afwijkingen zijn. En natuurlijk een half uur beeld van je kleine wonder hoe hij of zei beweegt in je buik