122 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Greatfullmom

Het was best pijnlijk. De baby bewoog veel, waardoor de verloskundige niet ...
Vervelend, maar komt allemaal goed. Maar waarom deed ge trijntje, en heb je dat en dat springgedoe normaal gesproken ook? Of komt het doordat spul ofso die ze op je buik smeren waardoor het extra gevoel wordt ofso?

9 dagen geleden

Reactie op Hilal NL - TR

Vervelend, maar komt allemaal goed. Maar waarom deed ge trijntje, en heb je ...
Geen idee. Ze drukte heel hard.

9 dagen geleden

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed !

9 dagen geleden

Reactie op Moosss

Ja bah niet fijn.. 😢 We werden later ook door onze verloskundige teruggeb ...
Die metingen van jouw kindje vergelijken ze met de 'standaard'. Zoals veel dingen in de medische wereld zal deze standaard gebaseerd zijn op caucasische mensen (blanken in noord Amerika en West Europa). Grote kans dus dat jullie gemixte baby niet aan die standaard voldoet, zonder dat het afwijkend is!

9 dagen geleden

Ik heb vanochtend de 20 weken gehad. Zo leuk en fijn om die kleine springkonijn weer te zien. Lekker druk en super bewegelijk haha (en dat al om 8 uur s ochtend haha). Alles was goed, kleine groeit goed en ligt gewoon op schema. Klein neusje, maar omdat het een mix is is dat geen probleem zei ze. Wat hieronder ook al vernoemd word zei mijn VK ook. We zijn op de helft dames! kan niet wachten haha 🥰

9 dagen geleden

Reactie op Haroekoe84

Die metingen van jouw kindje vergelijken ze met de 'standaard'. Zoals veel ...
Ja klopt dit zei mijn verloskundige ook nogmaals. Dat er “ standaard “ waardes zijn en dan niet rekening word gehouden met afkomst bijv. Mijn verloskundige zei ook als je de NIPT hebt gedaan en die dus goed is en dat de enige “ kenmerk “ is dat er niks aan de hand is en gewoon gezond kindje krijgt. Heel erg bedankt voor jou reactie vind ik toch fijn om nog een keer te horen 😃🙏🏼

9 dagen geleden

Reactie op Netje87

Ik heb vanochtend de 20 weken gehad. Zo leuk en fijn om die kleine springko ...
Fijn dat ook alles goed is! En erg fijn voor mij om het zelfde verhaal te horen. Had jij ook de NIPT gedaan? Hadden ze ook maar gelijk bij ons gezegd over dat neusje en afkomst etc dan hadden we op het begin niet zo zorgen.. Ik sprak mijn verloskundige pas wat later vandaar. Maar ze gaf me echt wel een goed gevoel en zei ook de NIPT is goed en die is zo betrouwbaar. Plus inderdaad het verhaal van de “ standaard “ waardes wat ze aanhouden.

9 dagen geleden

Reactie op Moosss

Fijn dat ook alles goed is! En erg fijn voor mij om het zelfde verhaal te h ...
Wij hebben idd ook de nipt gedaan en 13 weken echo. Beide was gewoon goed ☺️ Zou het nu lekker los laten, vooral omdat het nu door meerdere bevestigd word en je kleine krijgt gewoon een lief schattig klein neusje haha.

9 dagen geleden

Reactie op Netje87

Ik heb vanochtend de 20 weken gehad. Zo leuk en fijn om die kleine springko ...
Bij ons ook klein neusbotje maar verder helemaal goed qua groei en ontwikkeling tijdens het 20 weken echo. Verloskundige zei niks om zorgen over te maken want wij deden ook de vlokkentest vanwege medische redenen. Voor mij is het al de schattigste neus ter wereld. Ben ontzettend blij!

9 dagen geleden

Reactie op Lari Sa

Bij ons ook klein neusbotje maar verder helemaal goed qua groei en ontwikke ...
OMG 🥰 dit is toch te lief!! Kan niet wachten tot wij een 3/4D echo gaan doen! hahaha

9 dagen geleden

Reactie op Netje87

Wij hebben idd ook de nipt gedaan en 13 weken echo. Beide was gewoon goed ☺ ...
Ah oke bij ons was beide ook goed! Nipt en 13wk Dus ik ga het idd proberen lekker los te laten. Super lief je berichtje dankjewel 🥰

9 dagen geleden

Super lief want mijn verloskundige zei “ kom laten we dan is naar dat neusje kijken “ en maakte met 19 weken al een 3d echo. Is eigenlijk veel te vroeg maar ik zie toch echt een schattig neusje idd haha Hij sabbelt op zijn handje 🥰🥰🥰

9 dagen geleden

Reactie op Lari Sa

Bij ons ook klein neusbotje maar verder helemaal goed qua groei en ontwikke ...
Fijn om te horen en fijn dat alles goed was verder! Zelfde als bij ons. Alles goed ook al met de 13 weken echo, nipt goed, alleen een verkort neusbotje Heel lief gezichtje je baby🥰

9 dagen geleden

Reactie op FlinkeKikker039013

Ik was juist nog blij met deze echo, kun je nog goed genieten van het klein ...
Ja ben ook blij nu dat ik toch wel de 20 weken echo heb

9 dagen geleden

Waren er meer mamas die terug hebben gekregen dat de baby “wat groter is” maar verder niet zorgwekkend is

9 dagen geleden

Reactie op aytje04

Waren er meer mamas die terug hebben gekregen dat de baby “wat groter is” m ...
Nee, vorige zwangerschap wel en was allemaal prima goedgekomen (3720kg), gewoon gezonde vent! 🙈 Ben benieuwd morgen naar dit ventje 🥰

9 dagen geleden

Wij volgende week donderdag met precies 20 weken de 20-weken echo. Kan niet wachten op het mini mensje weer te zien 😍

9 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Nee, vorige zwangerschap wel en was allemaal prima goedgekomen (3720kg), ge ...
Welke maat droeg je eerste bij de geboorte? Veel plezier morgen 💕

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Welke maat droeg je eerste bij de geboorte? Veel plezier morgen 💕
50/56. Dankjewel! 🩵 Was verder alles goed? En wat is te groot? Een aantal dagen voor op de metingen? Of gaven ze een P waarde? 😊

8 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

50/56. Dankjewel! 🩵 Was verder alles goed? En wat is te groot? Een aantal ...
Het was een aantal dagen te groot inderdaad, maar verder zag alles er gelukkig hartstikke gezond uit 🩷