122 Reacties

9 dagen geleden

Wij hebben hem vandaag gehad. Alles was goed met de kleine man 🙏🥰

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Waren er meer mamas die terug hebben gekregen dat de baby “wat groter is” m ...
Bij mij zei ze dat de baby groter dan gemiddeld is, maar ons eerste kindje was 2900 gram bij de geboorte en we zijn allemaal niet zo groot. Dus kan ook zijn dat er nu bijv net een groeispurt is geweest. Ze zei dat ze pas een goede inschatting kunnen maken bij de groeiecho met 27 weken.

8 dagen geleden

Reactie op Ractac

Bij mij zei ze dat de baby groter dan gemiddeld is, maar ons eerste kindje ...
Heel gek bij mij, ik zit in Gouda en bij mij was de 20 weken gewoon de laatste echo. Ik krijg verder geen echos meer tenzij er medische indicatie voor is

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Heel gek bij mij, ik zit in Gouda en bij mij was de 20 weken gewoon de laat ...
Als ze tijdens gewone controles voelen aan je buik en je kindje lijkt wat aan de grote kant in de toekomst, dan is de kans groot dat ze een groeiecho willen maken ter controle. Ze houden het vast goed in de gaten ☺️

8 dagen geleden

Wanneer krijg je na de 20 weken nog een echo inderdaad ? Of was dit het? ( buiten pretecho’s om dan )

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Was dat met jou in een andere topic dat het zo gek is dat dat bij elke praktijk weer anders is? Bij ons is 27 weken nog standaard een echo. Wij hebben met 30 weken nog een extra groeiecho omdat ons eerste zoontje net dysmatuur was. Maar die van 27 staat daar los van. Verder dan nog liggingsecho met 34 weken.

8 dagen geleden

Reactie op Ractac

Was dat met jou in een andere topic dat het zo gek is dat dat bij elke prak ...
Ja dat was ik ook! Echt heel bijzonder met die regios anyway ben blij dat er pretechos zijn

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Ik zit ook in Gouda! 😊

8 dagen geleden

25 November hebben wij de guo, ben zo benieuwd 🥰

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Hier in Brielle is bij 20 weken in principe ook de laatste echo. Vanaf nu alleen nog buik controle en hartje luisteren. Andere echo's zijn alleen nog op medische indicatie 🤗 Jammer he! Dat we niet meer gaan kijken. Maar in principe heb je straks genoeg bevestiging als ke de baby iedere dag voelt.

8 dagen geleden

Reactie op Moosss

Wanneer krijg je na de 20 weken nog een echo inderdaad ? Of was dit het? ( ...
Volgensmij enkel nog met 36 weken een liggingsecho!

8 dagen geleden

Reactie op Ractac

Bij mij zei ze dat de baby groter dan gemiddeld is, maar ons eerste kindje ...
Hier precies hetzelfde, groter dan gemiddeld. Daarom willen ze nu voor de zekerheid een suikertest. Wij zijn allebei niet groot dus ik verwacht gewoon een groeispurtje 🤭

8 dagen geleden

Alles was goed en gemiddeld gelukkig! 🩵

8 dagen geleden

Ons meisje bleek vandaag ineens een jongen 😂🤪. Maar helemaal goedgekeurd 🩵

8 dagen geleden

Reactie op ManonMeijer

Ons meisje bleek vandaag ineens een jongen 😂🤪. Maar helemaal goedgekeurd ...
Wow! 🙈 hadden jullie bij de geslachtsdecho ook tussen de beentjes gekeken?

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Wow! 🙈 hadden jullie bij de geslachtsdecho ook tussen de beentjes gekeken? ...
Ohh ja hier ben ik ook heel benieuwd naar haha! Bij mij was er echt tussen de beentjes gekeken en daar was écht niks te zien, dus een meisje. Vind het nu wel weer heel spannend worden haha, ik heb a.s. woensdag de 20 weken echo. 😍

8 dagen geleden

Reactie op aytje04

Wow! 🙈 hadden jullie bij de geslachtsdecho ook tussen de beentjes gekeken? ...
Ja zeker! Ze wist 99% zeker dat het een meisje was, niks te zien. Dat was vandaag wel anders 🤣

8 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Ohh ja hier ben ik ook heel benieuwd naar haha! Bij mij was er echt tussen ...
Spannend!!

8 dagen geleden

Reactie op ManonMeijer

Spannend!!
Oooh jeee hahaha. Het kan dus echt zo zijn dat het niet klopt. Bij die van ons was ook niks te zien zei ze hahaha. Ben zo benieuwd. Heb jij een foto van jouw echo tussen de beentjes? 🤣 Dit was die van ons.

7 dagen geleden

Gisteren gehad alles was goed alleen inplaats van een meisje is het nu een jongen. Dus tip vraag voor de zekerheid of ze even naar het geslacht kijken.