8 Reacties

11 dagen geleden

Dat is een prachtig buikje hoor! Ben je toevallig van het sporten? Bij sterke buikspieren kan het langer duren.

11 dagen geleden

Reactie op YayaB

Dat is een prachtig buikje hoor! Ben je toevallig van het sporten? Bij st ...
Of gewoon zomaar trouwens. Mijn buikspieren kunnen wel wat training gebruiken en bij mijn vorige zwangerschap liep ik met Kerst nog in mijn gewone kleding en de kleine is halverwege maart geboren.

11 dagen geleden

Reactie op YayaB

Dat is een prachtig buikje hoor! Ben je toevallig van het sporten? Bij st ...
dankjewel😊 ik sport niet de verloskundige vertelde wel bij de controle dat ik indd keiharde buikspieren heb alleen soms maakt het me allemaal onzeker ook omdat ik en de baby nog niet voel en verder geen klachten heb in me zwangerschap

11 dagen geleden

Lekker van genieten dat je geen klachten hebt! En dat je de baby nog niet voelt is heel normaal bij een voorliggende placenta.

11 dagen geleden

Mooi buikje heb je juist! Ik voel mij verder ook prima en heb de baby nog niet gevoeld 19+3, dus je bent niet de enige... 😊

11 dagen geleden

Prachtige buik! Snap je gevoel hoor. Ik ben 18 weken bijna en zwanger van de tweede en nog minder buik dan jij, en iedereen roept maar “oh bij de 2e had ik toch al veel meer buik verwacht”. Je lichaam heeft het zelf in de hand ;)

11 dagen geleden

Schattig buikje

6 dagen geleden

Ik vond ook dat het lang duurde voor Ik een buikje kreeg. In het weekend naar 20 weken was er ineens een buik zichtbaar! Kan zomaar veranderen..