135 Reacties

2 maanden geleden

Als alles goed mag gaan is dit ook onze 2de kindje💝 we hebben een dochter van 2023 die wordt oktober 1 jaar🥹

2 maanden geleden

Ja ik ook mijn zoontje word in augustus 3 jaar en als alles goed mag blijven gaan dan krijgt hij in april een broertje of zusje🥰

2 maanden geleden

Dit wordt ook ons tweede kindje als alles goed mag gaan🙏, onze zoon is net 2 geworden juli'22 . Begin juni een miskraam gehad dus vind het nog wel erg spannend!! 🤍🤍

2 maanden geleden

Als alles goed mag gaan wordt dit ook ons 2e kindje!🫶🏼 Ons zoontje is in juni 1 geworden en hebben we vier jaar op zijn komst gewacht! Om deze reden paar maandjes geleden gestopt met anticonceptie en gedacht/gehoopt “het komt wanneer het komt!” Nooit verwacht dat deze keer als zo snel zou zijn! Is ook nog heel onwerkelijk voor ons☺️

2 maanden geleden

Hier ook het tweede kindje! Mijn dochter is deze maand 1 geworden. Het blijft spannend allemaal 🥰

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje is van februari 2023. Wel heel benieuwd hoe het gaat zijn met twee kindjes 🥰

2 maanden geleden

Wij krijgen ook ons 2e kindje. Onze dochter is 3 en net 4 als de baby komt. Ik had altijd gehoopt op minder leeftijdsverschil, maar ik vind het nu zó leuk dat ze voordat ze gaat slapen de baby nog een knuffel en kusje wil geven.

2 maanden geleden

Hier ook het tweede kindje! Ons zoontje is van november 2023. Hopelijk blijft alles goed gaan 🥰

2 maanden geleden

Onze dochter is in mei 2 geworden en als alles goed krijgt ze in april een broertje of zusje 🩷🩵 zo spannend allemaal.

2 maanden geleden

Ons zoontje is begin juli 2 geworden en nu begin april uitgerekend. Eind mei nog een miskraam gehad dus hopelijk gaat het allemaal goed nu!

2 maanden geleden

Mocht alles goed blijven gaan dan wordt dit ook onze tweede kindje. 🩷🩵 Nu al een heerlijk meisje dat is november 2 jaar wordt. 🥰

2 maanden geleden

Hier ook een 2e op komst! Onze dochter is 2 geworden half juni, en in april komt er dus hopelijk een broertje of zusje bij! Weer even wennen wat daar allemaal bij komt kijken haha…

2 maanden geleden

Ons zoontje werd in juni 2 en begin april zal vermoedelijk ons 2e kindje geboren worden 💚

2 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter is van mei ‘23💕

2 maanden geleden

Hier ook een tweede kindje mocht alles goed gaan!🥰 Onze dochter is van maart 2022!🩷

2 maanden geleden

Hier ook in verwachting van een 2e kindje. Mijn andere zoontje wordt volgend jaar april 3 jaar en een paar dagen later is mijn uitgerekend datum.

2 maanden geleden

Ook in verwachting van ons 2e kindje. Ons eerste kindje wordt deze week 1

2 maanden geleden

Jaaa! Mijn eerste kindje (jongen) is geboren 10 mei 2022. En nu uitgerekend 11 april!(althans voor nu, met mijn berekeningen) 🥰

2 maanden geleden

Hier ook een tweede kindje, als alles goed mag gaan. Dochter is vorige week 1 geworden 🌸

2 maanden geleden

Hier ook een 2de. 1e zoontje is van januari 2023