135 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje wordt in november 2 ❤️ Nu zwanger van ons tweede kindje en als alles goed gaat rond 9 april uitgerekend 🥰

2 maanden geleden

Onze dochter word in januari 2! Ik ben ergens april uitgerekend, geen idee wanneer haha

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een 2e kindje. Ons meisje is van juli '21. 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Saskia1303

Ons zoontje wordt in november 2 ❤️ Nu zwanger van ons tweede kindje en als ...
Wat leuk ons zoontje wordt ook eind november 2.

2 maanden geleden

Als alles goed gaat krijgen wij ook een tweede in Maart😍 onze 1e is nu 2,5

2 maanden geleden

Ik ook zwanger van m'n 2e kindje. M'n 1e wordt in januari 2 en ik denk dat ik 9 april ben uitgerekend.

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Mijn oudste wordt in november 2 en als alles goed is dan begin april een broertje of zusje

2 maanden geleden

Correctie.. in november 3... waar blijft de tijd 😅

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Mooi om het weer mee te maken 💕

2 maanden geleden

Hoe gaan jullie het vertellen aan vrienden/familie? Ben wel een beetje op zoek naar inspiratie :)

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. De eerste is van april 2023 en de tweede word dus verwacht in april 2025😁😁

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede de eerste is nu 13 maanden oud en verwachten de tweede in april

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Zijn we vandaag achter gekomen dus allemaal weer heel spannend. De oudste is van december 2018. Postnatale depressie gehad dus erg bang geweest om het weer te proberen

2 maanden geleden

Reactie op laura171991

Hier ook zwanger van de 2e. Zijn we vandaag achter gekomen dus allemaal wee ...
Heb dit ook gehad ben ook heel erg bang om het weer terug te krijgen. Helemaal omdat het pas 13 maanden geleden is.

2 maanden geleden

Hier helaas bloedverlies wat lijkt door te zetten in een miskraam :( verdorie !

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Heb dit ook gehad ben ook heel erg bang om het weer terug te krijgen. Helem ...
Verschrikkelijk is dat hè, gewoon die angst al vooraf van wat er kan komen 🥲. Gelukkig hebben we hier een heel plan van aanpak staan mocht het zo zijn

2 maanden geleden

Jaa hier ook! Ons lieve meisje wordt in november 2 en in april (hopelijk) grote zus! Kan niet wachten op de echo en ben ik net zo ongeduldig met alles, als bij haar zwangerschap. Haha

2 maanden geleden

Reactie op laura171991

Verschrikkelijk is dat hè, gewoon die angst al vooraf van wat er kan komen ...
Ja precies echt niet leuk hoor maar gewoon veel over blijven praten dit helpt echt ik heb helemaal geen professionele hulp gehad heel veel gesproken en het verdween steeds meer nu als ik het weer merk ga ik der direct over praten want nu weetje toch een beetje wat je dan overkomt. Sterk blijven lieve mama

2 maanden geleden

Hier ook! Ons eerste kindje is nu net 2 maanden 1

2 maanden geleden

Reactie op Macy86

Hoe gaan jullie het vertellen aan vrienden/familie? Ben wel een beetje op z ...
Zo leuk moment weer. Wij hebben een spijkerjasje gekocht met BIG SIS achterop 💕