135 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een 2e kindje. Wat duren die eerste dagen/weken lang voor de echo. We hebben een dochter uit 2020.

2 maanden geleden

Ja zeker! 2e kindje ,ons zoontje wordt in oktober 3 jaar😁

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Ons zoontje is in mei 1 geworden en als alles goed mag gaan verwachten we in april een broertje of zusje 🥰

2 maanden geleden

"Plopt" jullie buik ook een beetje naar buiten? Het zijn m'n darmen maar na een eerdere zwangerschap lijkt het al snel een beetje bol te staan😅 alsof je je buik een beetje uitzet zeg maar...

2 maanden geleden

Reactie op Maria29

"Plopt" jullie buik ook een beetje naar buiten? Het zijn m'n darmen maar na ...
Hier precies zo! Heb ook het idee dat het nu veel sneller uitzet, terwijl het idd vooral opgeblazen kan zijn

2 maanden geleden

Reactie op Maria29

"Plopt" jullie buik ook een beetje naar buiten? Het zijn m'n darmen maar na ...
Ja hier ook zo! Kan m’n buik ook niet verder uitzetten, net of ie heel de dag super vol zit haha

2 maanden geleden

Reactie op mariekek89

Hier ook zwanger van een 2e kindje. Wat duren die eerste dagen/weken lang v ...
Oh wat leuk iemand met ook een leeftijdsverschil van ruim 4 jaar :). Onze dochter wordt bijna 4.. hoe gaan jullie het vertellen aan jullie dochter? Wij zitten vooral met de timing aangezien ze haar mond natuurlijk niet kan houden 😂

2 maanden geleden

Een zoontje van morgen 10 maanden. 🩵 Vandaag een positieve test. Uitgerekend 14 april. 🩵💕 Ik vind het inderdaad ook heel bijzonder om nog eens mee te maken. Bij ons eerste zoontje was alles natuurlijk zo nieuw. Ik vond het lastig in te beelden dat ik een kindje in mijn buik had. Het is nu veel 'echter' voor mijn gevoel. ☺️ Het maakt me ook weer extra bewust van hoe snel de tijd nu gaat met ons eerste zoontje. Extra genoten van hem vandaag. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Als alles goed mag gaan is dit ook onze 2de kindje💝 we hebben een dochter ...
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Ik ook een zoontje van oktober 2023. Ook april een tweede kindje als alles goed mag gaan.

2 maanden geleden

Ons zoontje wordt 11 september 2 jaar en ben in verwachting van ons 2e kindje die, als alles goed mag blijven gaan, in april 2025 geboren wordt🥰

2 maanden geleden

Reactie op kyra2020-24

Oh wat leuk iemand met ook een leeftijdsverschil van ruim 4 jaar :). Onze d ...
Leuk! Mooi dat de meiden dit echt mee gaan beleven. We willen haar ook wel zoveel mogelijk betrekken. We willen het wel pas na de termijn echo vertellen, zodat het ook echt goed zit. Ik heb een aftel kalender gekocht voor broers/zussen. Die blader ik met haar door en zo vertellen we het. Laten haar ook een grote zus contract tekenen met het bewaren van het grote geheim. En dan hopen dat ze het nog even stil Kan houden haha. En anders is het zo. Ook niet erg.

2 maanden geleden

Hier ook n tweede! Dochter is nu 16 maanden... volgens huidige berekening zou ik 5 april uitgerekend zijn en mn dochter is 2 april jarig..word nog spannend of het een gedeelde verjaardag gaat worden 🙈

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een tweede! Ons zoontje is nu 3,5 en net 4 als de baby er is. We hebben het hem ook nog bewust niet verteld, maar kreeg zojuist een kusje op mijn buik voor de baby🥰 die kleintjes krijgen meer mee dan je denkt!!

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een tweede! We hebben een zoontje van 2,5. Zijn wel een jaar bezig geweest voordat het nu eindelijk raak mocht zijn. Zo spannend en vol afwachting of het allemaal goed mag gaan🩷🍀

2 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 13 april en we hebben al een dochter van 11 maanden.

2 maanden geleden

Onze kleine meid is 2 dagen geleden 1 geworden, en voor nu 15 april uitgerekend. 🩷

2 maanden geleden

Hier ook dit weekend ontdekt dat we zwanger zijn van de tweede! Super onwerkelijk, ons eerste kindje is 7 maanden. In het verleden fertiliteitstrajecten doorlopen, heb namelijk pcos. Spontaan zwanger van de eerste (wel na 7 miskramen) en nu spontaan zwanger van de tweede. Hopelijk mag alles goed gaan! 🍀

2 maanden geleden

We hebben een dochter die 2 wordt in november en nu rond 12 april! Zo leuk!

2 maanden geleden

Ik heb sinds gister een positieve test! Onze dochter is net 2 geworden in juni en in april komt daar een broertje of zusje bij!

2 maanden geleden

Mijn dochter is 9 en na haar veel pech gehad in de liefde, dus nooit een 2e kindje mogen krijgen. Nu een geweldige man ontmoet en kwam deze verrassing na elkaar 6 weken te kennen 🙈♥️