135 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen ☺️ Ik heb sinds gisteren een positieve test, rond 20 april uitgerekend! Heb zelf een zoontje van 8,5 maand. Kan mij niet voorstellen dat hij grote broer gaat worden🥹🥺

2 maanden geleden

Een half jaar geleden te horen gekregen dat ik vervroegd in de overgang zit. Na dit bericht moesten we beslissen een 2de kindje, nu of nooit. Ik wilde mezelf de deze druk niet opleggen dus hebben we besloten dan is het goed zo. Ik was meer bezig met de lichte symptomen van de overgang en had het idee dat ik binnenkort wel in de menopauze terecht zou komen. 6 weken geleden had ik een sterk vermoeden want ik voelde me vreemd, getest en meteen goed te zien.. vet zwanger. Na een paar dagen in shock te zijn omdat we er zo niet mee bezig waren was het geland. Het is zo gewenst en zo bijzonder. Mijn zoon is 02-04-2022 geboren, mijn uitgerekende datum nu is 01-04-2025. Ik hoop dat het geen grap is 😬 en nee we hebben niet maar 1x per jaar seks 😉 Succes iedereen en geniet!

2 maanden geleden

Reactie op LizH

Een half jaar geleden te horen gekregen dat ik vervroegd in de overgang zit ...
Wat zeg ik, ik ben 6 weken zwanger. En 3 weken geleden achter gekomen 😅

2 maanden geleden

Ook ik hoop in april op een gezond broertje of zusje voor mijn dochter. Zij is van december ‘22. Vind het wel heel spannend, een peuter en een baby!

2 maanden geleden

Reactie op shrlll

Ook ik hoop in april op een gezond broertje of zusje voor mijn dochter. Zij ...
Jaaa maar over een aantal maanden kan jouw dochter al zoveel meer! Mijn zoontje is net twee geworden! Een jaar geleden was ik voor de eerste keer weer zwanger, achteraf ben ik best blij dat het toch nog op zich liet wachte de want ik vond de dreumes periode best pittig. Ons zoontje heeft heel veel energie en hoort alles, maar luisteren ;) dat gaat nu al een stuk beter! En blij dat ik die aandacht voor hem had in die fase. Ik heb het idee dat hij het wel aanvoelt, die zwangerschap want zo lief de laatste weken!

2 maanden geleden

hier ook ons 2e kindje ❤️ begin april uitgerekend. mijn zoontje is van 25-3-23 dus er zit dan 2 jaar tussen ☺️

2 maanden geleden

Hier ook het tweede kindje. Ons zoontje is 20 augustus 2,5, dus er zit straks iets meer dan 3 jaar tussen.

2 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 3 jaar en in april verwachten we een broertje of zusje… dan is hij alweer bijna 4 jaar 😬 zo benieuwd hoe alles gaat verlopen en hoe hij erop gaat reageren.

2 maanden geleden

Reactie op Mina Maria

Jaaa maar over een aantal maanden kan jouw dochter al zoveel meer! Mijn zoo ...
Nou wat je zegt! Oei! Haha en dat uittesten ook!! Ach wat fijn dat be je zoontje zo lief is. Kinderen zijn natuurlijk hartstikke gevoelig dus zou heel goed kunnen dat hij het aanvoelt!

2 maanden geleden

Hier een dochtertje van 8 maandjes oud en 4/5 weken zwanger van nummer twee💗

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Hier een dochtertje van 8 maandjes oud en 4/5 weken zwanger van nummer twee ...
Zo leuk! Gefeliciteerd! Ik heb een zoontje van 8 maanden en ben ook 4/5 weken zwanger🥰

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Zo leuk! Gefeliciteerd! Ik heb een zoontje van 8 maanden en ben ook 4/5 wek ...
Gefeliciteerd, dan zitten we echt in het zelfde schuitje over 9 maanden! 💗

2 maanden geleden

vandaag een positieve zwangerschapstest in handen! ❤️ we hebben al een dochtertje van 1,5 en in april verwachten we een broertje of zusje. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Rvanwx

vandaag een positieve zwangerschapstest in handen! ❤️ we hebben al een doc ...
Wat leuk! Wij precies hetzelfde. Eentje rondlopen van 1,5 en tweede komt in april 😍

2 maanden geleden

Reactie op Bloem29

Wat leuk! Wij precies hetzelfde. Eentje rondlopen van 1,5 en tweede komt in ...
Spannend, helemaal leuk 🥰

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een 2de :) Ons zoontje wordt 4 in maart en zijn nu uitgerekend voor april. Zelf ben ik jarig in mei dus hebben dan 3 maanden na elkaar een feestje normaal :). Hopen dat dit regenboogje blijft plakken want we zijn een kindje kwijtgeraakt met 10 weken in februari.

2 maanden geleden

Ja! Leuk! Onze zoon is 2 jaar geworden in juli en wij verwachten baby nummer 2 in april! Volgens mijn eigen berekening 5 dagen voordat ik zelf jarig ben…. Spannend. En zin in!

2 maanden geleden

Ja, mijn zoontje word volgende maand 5 en nu in april verwacht ik mijn 2de kindje.

2 maanden geleden

Yes! Dochter is nu 7 maanden & 6 weken zwanger van de 2e 😌

2 maanden geleden

Ja hier ook! Dochtertje van 1,5 jaar en in april uitgerekend van de tweede 🫶🏻