135 Reacties

één maand geleden

Zwanger van mijn 2e kindje. Mijn dochter is al 9 hihi

één maand geleden

Reactie op Ilseeeee

Ik ben uitgerekend op 13 april en we hebben al een dochter van 11 maanden.
Hier een zoon van sept 2023 dus ook 11 maanden. 28 april uitgerekend van de kleine!

één maand geleden

Wat een leuk topic! Wij hebben een zoontje dat in juli 2 jaar is geworden en nu 7 weken zwanger. Ik heb verder nog geen echo ofzo gehad, die is komende woensdag.

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede! Momenteel 6+1. Dochter is bijna 15 maanden en zal net geen 2 zijn als de kleine komt. 😊

één maand geleden

Hier ook 2e kindje op komst. Grote broer is net 2 jaar geworden op 19 april. En nu 27 april uitgerekend... hoe hebben we dit zo kunnen plannen😅 hoop dat het mei gaat worden haha

één maand geleden

Hai! Hier ook zwanger van mijn 2e kindje ben uitgerekend 22 april, mijn dochter is 10 jaar en wordt 27 sept 11 jaar

één maand geleden

De oudste is net 3 jaar geworden. Ben erg benieuwd naar ons leven met 2 kids ☺️

één maand geleden

Reactie op babettedavinia

Mijn zoontje is ook van maart 2022 en nu in april uitgerekend ♥️
Mijn zoontje ook😉

één maand geleden

Hier ook😊 Me zoontje is in juli 2 geworden en ben ik april uitgerekend😇

één maand geleden

Hier ook. Onze dochter is van mei 2020 en zal net geen 5j zijn bij nummer 2. Uitgerekend op 2 april na de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op MommyToBe174

Hier ook😊 Me zoontje is in juli 2 geworden en ben ik april uitgerekend😇
Ik ook! 🙌🏼

één maand geleden

Dochter van 4 jaar (aug 2020) en nu zwanger van de tweede. Volgens mijn betekent uitgerekend eind april.

één maand geleden

Reactie op Annabella54

Hier een zoon van sept 2023 dus ook 11 maanden. 28 april uitgerekend van de ...
Wat toevallig! Ik heb ook een zoontje van sept 2023 en volgens mn eigen berekening ook 28 april uitgerekend van de 2e 🤭

één maand geleden

Mijn dochter is net 2 jaar en ik ben begin april uitgerekend 💗🍀

één maand geleden

Ik heb een zoontje van nov 23 en nu begin april weer uitgerekend!

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2e! Dochter is bijna twee en uitgerekend rond 26 april. We gingen we voor en wilde het heel graag alleen gisteravond werd ik uit het niets ineens overvallen met paniek en zorgen; hoe gaan we dat straks allemaal doen met twee kinderen? 😵‍💫

één maand geleden

In juni 2022 een zoontje gekregen en nu als het goed is uitgerekend eind april of begin mei. 16 september de eerste echo en dan krijg ik een eerste indicatie van de uitgerekende datum. Voel me op wat moeheid na totaal niet zwanger. Dus vind het wel spannend.

één maand geleden

Reactie op Patriciaph

Hi, Jaa, wij mogen dit ook voor de 2e keer meemaken. Onze dochter is van j ...
Oooh wat leuk dan hebben we bij de eerste zwangerschap gelijk gelopen en nu dus weer! Leuk!

één maand geleden

Reactie op Sanne Ruiter

Wat toevallig! Ik heb ook een zoontje van sept 2023 en volgens mn eigen ber ...
Super grappig! Ik heb een dochter van september '23 en ook op dezelfde dag uitgerekend 🤩❤️

één maand geleden

Reactie op Sanne Ruiter

Wat toevallig! Ik heb ook een zoontje van sept 2023 en volgens mn eigen ber ...
Wat toevallig! En dus nu ook vast in spanning voor de eerste echo?