135 Reacties

één maand geleden

Hoi! Zwanger van mijn tweede! Volgens eigen berekening ben ik nu 7 weken en wss in april uitgerekend. Mijn eerste is 3, februari 2021, en gaat volgend jaar dus naar de basisschool net voordat de nieuwe baby komt. Ik heb soms wel paniekgedachten want de peuterpuberteit is NO JOKE en als je peuter vermoedelijk ook nog hoogbegaafd is..... Ik denk nu wel eens oh god.... hoe, hoe, HOE GAAN WIJ DIT DOEN?! Maar aan de andere kant ze vindt het nu al leuk en spannend..... ze gaat naar een grotere kamer, kan helpen met flesjes geven en de baby knuffelen(wat ze op de opvang ook al fantastisch vindt by the way)..... Ik vindt het spannend, heb er zin, lichte paniek maar heb bovenalles zóveel zin om nog 1 mini te hebben want moederen is wel echt een zegen en mama zijn is het leukste wat er is!

één maand geleden

Even hoor, maar hoe houden jullie het vol dit eerste trimester met een kleintje erbij? Ben zo misselijk de hele dag en ga steeds bijna over mn nek als ik een broodje pindakaas voor mn dochter sta te smeren, laat staan avondeten koken en vervolgens ook de etensresten weer opruimen 🤢 Zelf krijg ik niks weg. Manlief is 3 weken in het buitenland dus home alone met een energieke peuter en overenthousiaste labrador pup die ik op het moment ook heel erg vind stinken. Kan niet wachten tot die 12 weken voorbij zijn.. Sorry moest even klagen hoor 😂

één maand geleden

Reactie op Annabella54

Wat toevallig! En dus nu ook vast in spanning voor de eerste echo?
Jaa! Wij mogen 19 september voor de eerste echo, wanneer mag jij?

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Super grappig! Ik heb een dochter van september '23 en ook op dezelfde dag ...
Ahh wat toevallig en heel leuk ook!🥹

één maand geleden

Hoe gaan jullie het nieuws aan de oudste brengen? Ben op zoek naar inspiratie

één maand geleden

Reactie op odblisa

Hoe gaan jullie het nieuws aan de oudste brengen? Ben op zoek naar inspirat ...
Ja, wij weten het ook nog niet. Zoek nog een leuk idee

één maand geleden

Mijn dochter is 1,5 en ben 31 maart uitgerekend 😊 ik ben nu een beetje onrustig omdat ik ineens niet meer misselijk ben (10+2). Vorige zwangerschap tot 20 weken misselijk geweest en het leek weer hetzelfde te gaan nu. Hoop maar dat alles goed gaat..

één maand geleden

Hi allemaal, ik ben ook zwanger van mijn tweede kindje. Mijn zoon is nu 8 jaar en ik ben uitgerekend op 25 april.

één maand geleden

Voor ons ook het tweede kindje! M’n dochter is nu 13 maanden en de tweede zal ergens eind april komen. Vind het wel weer spannend!

één maand geleden

Reactie op November-2020

Ja, wij weten het ook nog niet. Zoek nog een leuk idee
Wij hebben een boekje gekocht over het krijgen van een baby. Mega toevallig, ik zag hem staan in de kringloop voor €2. We gaan ons dochtertje eerst vertellen dat mama een baby in de buik heeft en dan stukje bij beetje dit boekje met haar doornemen. Ze wordt in november 2, is sinds kort helemaal gek met alle baby's op de opvang en heel leergierig, dus we hopen dat dit boekje haar gaat helpen.

één maand geleden

Reactie op odblisa

Hoe gaan jullie het nieuws aan de oudste brengen? Ben op zoek naar inspirat ...
Ik heb een boekje gekocht over Saar wordt grote zus.

één maand geleden

Reactie op November-2020

Ja, wij weten het ook nog niet. Zoek nog een leuk idee
Wij wilde een trui voor hem kopen met grote broer als het ooit gelukt was, alleen vond hij de test 3 minuten na dat ik het wist😂