10 Reacties

één maand geleden

Ja hoor, dit is me 5e zwangwrschap ik ben 6 weken en 6 dagen. En je ziet echt een buikje al alsof ik 5 maanden ben ofzo al.

één maand geleden

Dit was mijn buik 's ochtends toen ik ongeveer 4 weken zwanger was ... 2e zwangerschap haha. Had bij de eerste ook al met 10 weken al een zwangerschapsbroek aan

één maand geleden

Jazeker tweede zwangerschap en 7+2. 😄 ik zie duidelijk al een bolling. donderdag de eerste echo zo spannend.

één maand geleden

Ik ben zwanger van de vierde (5e zwangerschap). En ik zie inderdaad wel iets een bolling, maar dat lijkt meer op een opgezette buik dan zwangerschap. Eerlijk gezegd valt het me nog reuze mee. (Al heb ik alle zwangerschappen uiteindelijk ook niet bepaald een grote buik gehad).

één maand geleden

Hier zwanger van mij 4e kindje ben 6 weken en 4 dagen maar lijkt wel langer zwanger. Pas me eigen kleren niet meer.

één maand geleden

Ja dit is me derde zwangerschap. Ben 10 weken zwanger en echt al een buik. Bij de eerste en tweede had ik dat echt nog niet haha

één maand geleden

Hier 7+3, wel opgezette darmen, maar nog geen buik. 3e zwangerschap trouwens.

één maand geleden

Tweede zwangerschap. Ook al aardig een bolle buik. Kan het bijna niet meer weg steken. Vooral als ik heb gegeten dan zet ik helemaal uit.

één maand geleden

Ik moet gewoon even reageren gewoon omdat het leuk is. Maar dit is mijn 6de zwangerschap en ik ben helaas stevig van mezelf dus mensen zouden kunnen denken dat ik ben aangekomen nu 7+2 dagen zwanger vrijdag mijn eerste echo ik ben benieuwd

één maand geleden

Tweede zwangerschap en net als de eerste keer is er al wat te zien. Het maakt het verbergen wel lastig. Vooral als ik heb gegeten 😂. Ik wacht tot mijn eerste echo en dan schreeuw ik het van de daken.