10 Reacties

één maand geleden

Niet dezelfde situatie maar ik las je verhaal en kan me goed voorstellen dat het je erg bezig houdt .. aparte en dubbele situatie. Een beetje van beide, sterkte en natuurlijk ook gefeliciteerd ☺️

één maand geleden

Reactie op Lieve Lien

Niet dezelfde situatie maar ik las je verhaal en kan me goed voorstellen da ...
Hé! Ja heel vreemd het idee dat er nog twee kindjes/vruchtzakjes in mijn buik zitten wat niet zo goed is. Erg benieuwd naar de volgende echo. Volgende week donderdag heb ik intake zonder echo, maar als er wat tijd over is wil ik toch even vragen of ze nog een keer even willen kijken.. Dankjewel! Lief dat je meeleeft. 😊

één maand geleden

Hoe is het nu?

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Hoe is het nu?
Lief dat je het vraagt! Goed! Op de termijn echo was niks meer te zien ☺️

één maand geleden

Ah gelukkig wel een prachtig kindje wat goed groeit! Bij mijn jongste dochter waren er ook twee vruchtzakjes waarvan er eentje niet verder is ontwikkeld. Was ook zo dubbel toen, zij heeft zelf (is nu 12) wel een paar keer wat gezegd over tweeling zijn, vond ik zo bijzonder. Heb haar nadat ze dat zei wel verteld dat ze dat eigenlijk ook was, maar haar broertje of zusje nooit verder is gegroeid dan een bevrucht eitje.

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Ah gelukkig wel een prachtig kindje wat goed groeit! Bij mijn jongste docht ...
Jaa! De verloskundige zei het a.s. vrijdag met de 13 weken echo wel even aan te geven om nog eens te controleren. Maar het lijkt goed zo! Ohh wat bijzonder ook! Mooi uitgelegd

één maand geleden

Ik heb soort van hetzelfde gehad. Met 6+1 een miskraam (in het vliegtuig..) en op vakantie een spoedecho waar 3 kindjes te zien waren, waarvan 1 de miskraam, 1 een te traag kloppend hartje, en 1 die nu (met 11+5) super groeit. Het is heel gek, je voelt je enerzijds heel verdrietig, maar anderzijds was ik ergens ook heel opgelucht dat ik niet écht een drieling krijg! Fijn om te horen dat jouw kleintje het ook goed doet en hopelijk heb je verder een rustige, fijne zwangerschap ❤️

één maand geleden

Reactie op Baitybaby

Ik heb soort van hetzelfde gehad. Met 6+1 een miskraam (in het vliegtuig..) ...
Ook een bijzonder verhaal zeg! Begrijp je helemaal dat het verdrietig is, maar ook een opluchting (ook al is het welkom). Jij ook een voorspoedige zwangerschap gewenst ☺️

één maand geleden

Bij de eerste echo zei de verloskundige eerst waarschijnlijk drie vruchtzakjes, maar met de intake zei dat het toch ook bloed kan zijn i.p.v. vruchtzakjes. Wat het precies geweest is weten ze dus niet... Maar het is nu goed gelukkig ☺️