73 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e Hier al een zoon van 10 en een dochter van 7

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Een Ford focus station
Oh echt, wij hebben due ook! Maar daar passen geen 3 stoeltjes in bij ons😬zijn nu echt al wel even op zoek naar een station waar er wel 3 naast elkaar kunnen, best lastig!

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Oudste is 4 en jongste nu 1. Alle zwangerschappen gaan helaas gepaard met HG . Vind deze zwangerschap het zwaarst. Voel me enorm schuldig naar de rest van het gezin. Al wel een week medicatie maar die doet nog niets.

2 maanden geleden

Reactie op Liesje111

Oh echt, wij hebben due ook! Maar daar passen geen 3 stoeltjes in bij ons😬 ...
Wij hebben al geïnformeerd dat het wel past, onze oudste van dan 4 jaar mag in een zitverhoger in de het midden. Het enige is, is dat we dan waarschijnlijk zonder isofix de andere 2 stoelen moeten doen. Dan creëer je meer ruimte. Maar we gaan als alles goed blijft gaan, even naar babypark om een keer te passen.

2 maanden geleden

Vind je het niet spannend? Mijn dochter is 3 jaar en zoontje 10 maanden. İn april komt de derde. İk vind het doodeng.. ik weet echt niet wat mij te wachten staat en ik voel stiekem een burnout aankomen. Hoe ga jij hiermee om? Vind je drie niet pittig?

2 maanden geleden

Reactie op bebegimm2021

Vind je het niet spannend? Mijn dochter is 3 jaar en zoontje 10 maanden. İn ...
Voor de korte termijn maak ik mijzelf niet zo druk. Dat komt allemaal wel goed. Een baby is uiteindelijk niet veel werk (vind ik). En de oudste kunnen al wat meer zelf. Bij jou je zoon van 10 maanden dan niet, maar ik heb al eerder kinderen kort op elkaar gehad en dat viel achteraf ook reuze mee. Bovendien gaat de oudste dan naar school en de jongste zit 2 ochtenden op de PSZ. Lange termijn vind ik spannender. We hebben het nu financieel goed, hoe is dat dus over een paar jaar? Als je al die sporten hebt van de kinderen. Kinderkleren en schoenen die duurder worden. Grotere fietsen etc. Bovendien ook de tijd. Als mijn man dan nog veel avonddiensten draait, sta ik er alleen voor, om dus de kinderen naar sporten te brengen en moet ik er dus 2 mee zeulen op het begin. Maar iedereen die het van mijn zwangerschap weet, zegt ook "komt echt allemaal goed, daar groei je in". Komt goed!

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Ik vind dit echt ver uit de zwaarste zwangerschap van de 3.. jullie ook?
Hier ook! Veel misselijk geweest vanaf het begin. Denk (en hoop vooral) de piek gehad te hebben vorige week. Lijkt nu sinds een aantal dagen beter te gaan maar het gevoel dat ik veel heb ingeleverd en weer op kracht moet komen. Ik vind de aanwezigheid van onze kinderen ook zwaar vallen daardoor, vooral de oudste mist mama’s input en daar wordt het allemaal niet gezelliger van en daar voel ik me dan wel schuldig over 💔

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van kindje nummer 3. We hebben al 2 dochters. Eentje van 3.5 jaar en eentje van 1,5 bijna 2 (november ‘22). Super veel zin in 💙🩷

11 dagen geleden

Hier na 2 dochters, nu zwanger van een jongen 💙

11 dagen geleden

Hier een zoon (5) en dochter (3). Wij verwachten in april nog een dochter. Zwangerschap verloopt tot nu toe prima, weinig klachten op wat bandenpijn na. Met beide kinderen een pittig eerste jaar na de geboorte gehad, dus ik hoop vooral dat dat nu wat rustiger mag zijn 😅

10 dagen geleden

Aaah wat leuk! Hier ook 1,5 jaar verschil. Een dochter van bijna 3 en een zoon van bijna 1,5 jaar. Merk wel dat ik het echt spannend vind met wat me te wachten staat🙈🤣

6 dagen geleden

Hier nu voor de derde keer zwanger van een meisje 🩷

5 dagen geleden

Ook zwanger van de derde… ik merk dat ik vooral op zie tegen de praktische zaken. Even op de fiets stappen, even een boodschap doen.. mijn partner is vaak weg voor zijn werk en ik werk zelf ook nog 4 dagen. Hoe gaan jullie het doen met opvang etc?