11 Reacties

één maand geleden

Ik volg even, ik wil ook graag een 3 in 1 ❤️

één maand geleden

Wij zijn voor de Stokke gegaan. Mij vriend vind die wagen helemaal geweldig

één maand geleden

Hier de Joolz Day+ gekocht voor de eerste samen met de adapters waardoor we onze cybex autostoel erop konden zetten. Op zich heel tevreden van de kinderwagen zelf! Kan er niets negatiefs over zeggen. Weet alleen niet of ik hem opnieuw zou kopen. Hij is groot, zeker met de mand. In mijn koffer paste hij niet volledig (Ford fiesta). In de mand heeft onze dochter misschien 3x gelegen maar omwille van reflux was ze absoluut geen fan. Ondertussen hebben wij de maxicosi Lara buggy gekocht en gebruiken we deze bijna uitsluitend voor alles op verplaatsing. Heb je een baby dat super graag in de mand ligt en ga je veel wandelen, zeker een aanrader. Bestond er maar zoiets als een glazen bol 😉

één maand geleden

Hi, denk dat je vooral moet gaan nadenken waarvoor je het allemaal wilt gaan gebruiken. Wij hebben de Joolz Geo. Vinden we echt een fijne wagen, echter zal die niet voor iedereen interessant zijn en er zijn veel goedkopere opties. Wij hebben deze gekozen omdat we veel wandelen in het bos ivm hond, er wandelend boodschappen mee doen en we beide boven de 1,80 zijn. Dus wilde graag dat de bak hoog zat. Nadeel is dat hij veel ruimte in neemt, dus check echt of het makkelijk in de auto past. Je kan de bak gelukkig wat plat vrouwen. Daarnaast is die nu ideaal omdat er tweede op komst is en je er een duo wagen van kan maken. Dus hoeven dan alleen paar adapters aan te schaffen. Let ook op de aanbiedingen. Zoals de mazzeldagen, black friday of met 9maandenbeurs. Dan zijn er vaak leuke kortingen/extra’s

één maand geleden

Wij hebben de Easywalker Harvey premium voor onze eerste dochter en gaan nu een uitbreiding hierop kopen. Al twee jaar erg gelukkig met deze wagen!

één maand geleden

Wij hebben de dubatti two , hele fijne wagen ! Gebruikt bij de eerste en nu dalijk weer voor de 2e 😁

één maand geleden

Wij hebben de joolz geo3, echt top en heel blij mee!! Om te bouwen tot duo wagen, scheelt een hoop gedoe en geld als er een tweede komt. Grote boodschappenmand ook ideaal.

één maand geleden

Ik ben helemaal verliefd op adamex dus druk aan het sparen 🤭

één maand geleden

Joolz geo 3!!

één maand geleden

Bij de eerste en tweede een maxi cosi wandelwagen gehad , wil ik nu graag weer 🥰 de plaza of de Oxford lijken me erg fijn! Maar wil ze testen in de winkel

één maand geleden

Ik heb een kinderkraft, rijd niet ideaal. Dus zou voor wat anders gaan. Ik zou in de winkel gaan kijken wat bij jullie wensen aansluit en dan ook nog lekker rijd voor jullie