Ik had gister m’n eerste echo van het ziekenhuis (vanwege iui traject) en een mooi kloppend hartje te zien ❤️ op 2 september de echo bij de verloskundige! Kan niet wachten… vorige keer kreeg ik bij de verloskundige te horen dat het hartje niet klopte.. dus vind het nu extra spannend! Hebben wel gekozen voor een andere praktijk, hadden we geen goed gevoel over en ook ja het slechte nieuws denk ik. Nu ga ik vragen of ik eerst gelijk de echo mag ipv de hele vragenlijst eerst door te nemen (intake) vanwege vorige keer..
En vorige keer had ik het na de 1e echo op 6+6 verteld aan de buitenwereld, omdat wij het lastig vonden om het voor ons te houden. Ik wil nu wachten tot na de echo op 2 september, is het alsnog vroeg om te vertellen maar ik moet voor alles een smoes bedenken. (Rook niet meer, drink geen energy, ben heel moe) ik ga m’n werk morgen ook inlichten omdat ik lichamelijk best zwaar werk heb.. liever doe ik dat eigenlijk niet meer, maargoed, wil geen zeikerd zijn dat ik nu al niks meer kan.. vorige keer werkte ik 6 uur ipv 8.. merk dat ik daar nu misschien ook al aan toe ben aangezien ik het liefst om 6uur ‘s avonds al naar bed wil, werk van half 7 tot 3.
Ga 2 september ook even aan de verloskundige vragen of het zwaar tillen echt invloed kan hebben nu.. aangezien vorige keer de miskraam.