12 Reacties

2 maanden geleden

Ja bij je onderste test lijk ik iets van een streepje te zien.. maar durf je nog niet helemaal te feliciteren. Hoop voor je dat het klopt en dat hij oploopt 🍀

2 maanden geleden

Wat Norah inderdaad zegt. Ik zie hem ook alleen is nog wel erg licht, nu is 6 dagen voor nod ook nog vroeg voor hele duidelijke lijntjes! Hoop dat hij mooi oploopt !

2 maanden geleden

Hmm alle testen blijven even licht maar er zit nog zeker een tuurstreep

2 maanden geleden

Reactie op Jazzvh

Hmm alle testen blijven even licht maar er zit nog zeker een tuurstreep
Heb je nog een foto?

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Heb je nog een foto?
Je kan het echt bijna niet zien. En hier word de foto ook slechter dus denk eigenlijk dat je t niet zal zien

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Heb je nog een foto?
Heb er 1 gevonden die je beter ziet

2 maanden geleden

Heb je ook foto’s van binnen afleestijd?

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Heb je ook foto’s van binnen afleestijd?
Nee

2 maanden geleden

Reactie op Jazzvh

Nee
Dan houd rekening met eventuele indrogers, Telano staat daar wel bekend om

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Dan houd rekening met eventuele indrogers, Telano staat daar wel bekend om
Zou kunnen al zie ik na afleestijd nu ook bij de kruidvat weken test een streepje bij t t1

2 maanden geleden

Reactie op Jazzvh

Zou kunnen al zie ik na afleestijd nu ook bij de kruidvat weken test een st ...
Echt buiten afleestijd gewoon weggooien! Iedere test kan indrogers geven, daarom is er ook een maximale afleestijd. De wekenindicator doet het ook

2 maanden geleden

Ik zie het tuur streepje wat je bedoelt, indrooglijntjes staan ze inderdaad bekend om. Ik had paar fagen voor nod op de kruidvat test ook rrn enorme indrooglijn, echt super donker maar was zo grijs als ik weet niet wat... alleen toen was het 6 dagen voor nod dus nu nog 2dagen voor nod. Ik zou gewoon over 2 dagen weer testen als ik jou was! Kijk of er dan een goed zichtbaar lijntje is en dan deze voor nu weggooien