12 Reacties

één maand geleden

Ik heb echt exact hetzelfde! Maar ik ben 7+2! Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo! Snap je gevoel heel erg. Zo raar dat alles ineens verdwenen is. Helaas echt even wachten tot de echo, gelukkig mag je morgen al. We gaan voor een prachtige echo, en dat het ons gegund is zonder veel last de komende weken 😇 Laat je weten of alles goed is? Sterkte nog even maar vooral (hopelijk) veel plezier morgen met je echo 🤍 Liefs

één maand geleden

Wauw ik heb dit ook! Nu heb ik sinds gisteren ook weer bloedverlies dus ik maak me op voor het ergste. Over een uurtje echo dus we gaan het zien!

één maand geleden

Ik heb dit ook precies zo, nu 7 weken. Gisteren bij mijn eerste echo zag alles er gewoon goed uit met een kloppend hartje 🫶🏼 Symptomen hoeven niet altijd iets te betekenen!

één maand geleden

Symptomen kunnen komen en gaan heb ik al gemerkt. Soms dan heb ik echt totaal geen last van mijn borsten en paar dagen ineens weer enorm veel. Zo gaat het nu met al mijn klachten eigenlijk 😂

één maand geleden

Nou echo gehad en inderdaad niets aan de hand. Vk zei zelf ook dat wisselende symptomen niets zeggen. Zelfs het bloedverlies zei niets want komt absoluut niet van de baby. Waarschijnlijk eerder van het feit dat ik soms super hard moet kokhalzen 😅

één maand geleden

Dit had ik ook, maar hallo week 8. Ze waren weer terug! Het gaat alle kanten op🤣

één maand geleden

Reactie op Janiet

Dit had ik ook, maar hallo week 8. Ze waren weer terug! Het gaat alle kante ...
Wilde inderdaad ook zeggen, geniet er maar van nu het weg is. Want voor je het weet voel je je weer belabberd 😂

één maand geleden

Zo fijn om vergelijkbare ervaringen te lezen met positieve afloop! 🍀 Ik had al weinig symptomen (alleen pijnlijke borsten en moe) maar die zijn nu bijna verdwenen.. ook een paar dagen bloedverlies gehad, maakt me allemaal heel angstig. Zeker met 2 miskramen achter de rug. Vrijdag echo! Ik duim voor jullie allemaal in elk geval 😘

één maand geleden

Vorige keer met mijn missed abortion kwam ik er achteraf ook achter dat mijn klachten ook veel minder/weg waren.. met 6 weken een goede echo gehad toen had ik klachten zoals hoofdpijn/ ‘s morgens beetje misselijk noem maar op, week na de echo was dat allemaal weg….. toen heb ik op eigen initiatief ergens een echo geboekt (kostte me geld maar boeide me echt niet hoeveel t zou zijn) gelukkig zag alles er goed uit en betekend het niks! Maandag mag ik bij de verloskundige voor een echo, en kan niet wachten 🥰

één maand geleden

Dankjulliewel voor jullie reacties allemaal! 🫶🏼 wat fijn om te horen dat er inderdaad ook gewoon positieve uitkomsten zijn. Het heeft me echt gerustgesteld. Ik ben zojuist ook terug van de echo en gelukkig een kloppend hartje te zien! Alles lijkt goed te gaan momenteel, dus dat is ook echt fijn om te horen. Voor nu maar even aankijken en vooral even genieten van het feit dat er soms dagen zijn tussendoor waarbij we ons wat beter voelen haha! Succes iedereen en ik duim voor ons allen dat het allemaal goed mag verlopen😊

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Dankjulliewel voor jullie reacties allemaal! 🫶🏼 wat fijn om te horen dat ...
Wauw wat een opluchting! Geniet ervan ❤️

één maand geleden

Reactie op laurianne

Wauw wat een opluchting! Geniet ervan ❤️
Dank je wel! Jij ook❤️