5 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit ook.. ben tegen de 8 weken. Probeer kleine beetje te eten over de hele dag. Eet momenteel alleen fruit, haverrepen of gepureerde soep 😅 de rest krijg ik niet weg of krijg er buikpijn van en dan word ik vervolgens dus misselijk 🤦🏻‍♀️

één maand geleden

Ook heel misselijk hier. Eet soms pas wat rond een uur of 11 ‘s ochtends omdat ik eerder niets wegkrijg. Verder probeer ik wel kleine porties te eten maar ik heb bijvoorbeeld ook echt moeite met koken en überhaupt avondeten.. 🤢 ik vind het ook erg lastig!

één maand geleden

Erg herkenbaar . Ik heb geen eetlust, weinig smaakt en als ik toch eet dan kan t uren dwars zitten.

één maand geleden

Gelukkig ben ik niet de enige 😅 maar inderdaad koken lukt me niet en al uberhaupt bedenken wat we gaan eten al helemaal niet 🫢.. kleine porties inderdaad maar zelfs dat is al te veel

één maand geleden

Hier ook, ben normaal wel van t lekker eten😅 Nu geen trek, misselijk en/of spugen als ik teveel (gewone hoeveelheid) eet. Dus idd kleine beetjes over de dag en licht verteerbaar. Had dit bij mijn eerste ook, het gaat weer over😉