40 Reacties

één maand geleden

Ik ben 8+1 en heb ook amper symptomen. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten. Alleen een opgezette buik, voornamelijk ‘s avonds. Ik word daar ook heel onzeker van, maar we hebben een mooie echo gehad met een kloppend hartje. Echoscopiste zei ook dat het gewoon normaal is om geen symptomen te hebben. Maar dat het ook normaal is om ene week wel misselijk te zijn, en de andere week weer niet. Dus zou het zoveel mogelijk proberen los te laten en te genieten van het feit dat je je nu goed voelt❤️

één maand geleden

Reactie op xLapx

Ik ben 8+1 en heb ook amper symptomen. Niet misselijk, geen pijnlijke borst ...
Lief bericht! ♥️ dat is ook wel weer zo. Fijn om elkaar gerust te kunnen stellen. Maak mezelf soms zó gek en lees ook allerlei dingen die ik niet wil weten haha Wanneer heb jij je vitaliteitsecho?

één maand geleden

Hi, ik ben 8+3 en merk sinds 2 dagen ook geen symptomen meer! Dit komt redelijk overeen met jouw verhaal.. heb ook geen bloedverlies. Ik blijf even meelezen of alles goed blijft gaan bij jou. Ik hoop het beste voor je! Xx

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Lief bericht! ♥️ dat is ook wel weer zo. Fijn om elkaar gerust te kunnen st ...
Nou inderdaad! Wij hebben de vitaliteitsecho al gehad met precies 7 weken. Ik dacht toen verder te zijn maar ben 5 dagen terug gezet. Wij hebben over 2 weken de 10 weken echo. Kan echt niet wachten haha. Ben ook echt wel steeds opzoek naar bevestiging dat het goed is. Al kon de echoscopiste me wel goed geruststellen tijdens de 1e echo.

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Hi, ik ben 8+3 en merk sinds 2 dagen ook geen symptomen meer! Dit komt rede ...
Ahh ik hoop het voor jou ook! Ik zal je vrijdag updaten🫶🏼

één maand geleden

Reactie op xLapx

Nou inderdaad! Wij hebben de vitaliteitsecho al gehad met precies 7 weken. ...
Oja! Ik bedoelde de termijnecho hihi Spannend! Fijn dat je gerustgesteld bent door de echoscopiste :) ik zou het liefst elke week een echo willen haha gewoon om die bevestiging te hebben…

één maand geleden

Dit berichtje had ik kunnen typen! Precies even lang zwanger en ook onzeker omdat al mijn symptomen sinds een paar dagen weg zijn. Hopen dat we gewoon geluk hebben en het verder niets is.. Wanneer heb je een echo? Sterkte!

één maand geleden

Reactie op Amsterdam1988

Dit berichtje had ik kunnen typen! Precies even lang zwanger en ook onzeker ...
Inderdaad! Ik duim voor ons🫶🏼 ik heb mijn termijnecho vrijdag! En jij?

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Inderdaad! Ik duim voor ons🫶🏼 ik heb mijn termijnecho vrijdag! En jij?
Succes vrijdag! Mijne staat gepland op woensdag. Maar dat vond ik te ver weg dus ik heb voor morgen nog een extra echo gepland. Spannend!

één maand geleden

Nou echt inderdaad alsof ik het zelf heb geschreven. 7+1 vandaag en sinds een kleine halve week niet meer moe, geen stijve tepels en pijnlijke borsten meer. Maandag 16 echo. Het is gewoon gekmakend en loslaten is zo lastig.

één maand geleden

Reactie op Amsterdam1988

Succes vrijdag! Mijne staat gepland op woensdag. Maar dat vond ik te ver we ...
Dankjewel, jij ook morgen! Fijn dat je een extra echo hebt kunnen plannen. Was dat op eigen verzoek ivm zorgen of?

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Nou echt inderdaad alsof ik het zelf heb geschreven. 7+1 vandaag en sinds e ...
Ik voel je! Zo spannend en verwarrend allemaal.. succes alvast de 16e! Ik duim dat alles oke is🫶🏼

één maand geleden

Het verdwijnen van kwaaltjes wil niks zeggen hoor! Mijn vorige zwangerschap was een missed abortion, dus ik had geen bloedingen en het is met medicatie opgewekt. Doordat de zwangerschap er nog zit, blijven de kwaaltjes aanwezig. Kwaaltjes of geen kwaaltjes, die eerste weken zijn gewoon freaking spannend!

één maand geleden

Ik herken mijzelf hier ook echt in. Het afwachten op die volgende echo is dan zenuwslopend, hou goede mood 🫶🏻. Ik ben zelf ook van erg ziek ( 6,7 & 8e week), naar geen symptomen gegaan. Nu ben ik tien weken als het goed is, en heb later in de ochtend de termijnecho. Ik zal een berichtje sturen hoe deze was, hoop jullie een beetje gerust te kunnen stellen 🩷🩵!

één maand geleden

Zou zeggen, geniet ervan. Voor je het weet komt alles weer terug ;-). Tenminste, dat is bij mij zo.. Heb een week amper klachten gehad en lijkt alsof alles nu 10x erger terug is gekomen. Ben nu 10 weken. Klachten komen en gaan, mocht je je echt heel erg zorgen maken moet je even je VK bellen, die kan je waarschijnlijk wel gerust stellen.

één maand geleden

Dat is ook het punt. Er is geen logica aan het je zorgen maken vanwege kwaaltjes. Dat weet je eigenlijk zelf ook wel. En als je de vk belt gaat ze hetzelfde zeggen. En je hoeft de vraag maar voor de helft ingetikt te hebben bij Google en je hebt precies hetzelfde antwoord. Je hebt alleen geen enkel ander aanknopingspunt dus je grijpt vast aan wat misschien anders voelt dan de vorige keren, vaak ligt dat hem in kwaaltjes. Je denkt dat je daar iets in kan vinden, je denkt dat het een houvast is. Ook al weet je, het is onzin kwaaltjes zeggen niks. De grootste mindfulness oefening die er bestaat volgens mij. Het constant laten komen en gaan van gedachten en het er laten zijn. Maar het gaat om zo’n ongrijpbaar groot deel van je toekomst dat het gewoon inherent beladen is. Dus ga er maar aan staan, feit blijft je vertrouwt gewoon niet meer op je lichaam ook al doe je zo je best om dat wel te doen. Je lichaam heeft gewoon niet herkent in het verleden dat het bezig is met iets wat geen zin meer heeft. Lijkt een enorm klaagzang maar ik probeer door er zo naar te kijken mild te zijn naar mezelf. En inderdaad de gedachtes maar te laten komen en gaan want feit is en blijft, kwaaltjes zeggen niks.

één maand geleden

Ik begon me vanaf 10.2 weken ook wat beter te voelen en we hebben een goede termijn echo gehad 🙂

één maand geleden

Ik ben vandaag 10+3 en ook sinds gister geen symptomen meer.. terwijl ik hiervoor echt extreem misselijk was zelfs spugen soms. En nu opeens verdwenen ook ik maak me zorgen door mijn 2 miskramen hiervoor .. nu komende dinsdag de termijnecho met 11+1.. super spannend

één maand geleden

Reactie op Incloudy

Ik herken mijzelf hier ook echt in. Het afwachten op die volgende echo is d ...
Inderdaad zo zenuwslopend… de mijne is morgenmiddag maar ik word helemaal gek haha Heb je je termijnecho al gehad? Duim voor je!!🫶🏼 zou het leuk vinden als je idd een update kan geven

één maand geleden

Reactie op Netje87

Zou zeggen, geniet ervan. Voor je het weet komt alles weer terug ;-). Tenmi ...
Dat zei mijn moeder ook, dat ik er maar gewoon van moet genieten. Dat probeer ik ook wel en ik praat mezelf aan dat alles gewoon oke is. Soms lukt dat wel even, maar merk al snel dat ik niet kan wachten op de echo 😅 Ik moet zeggen dat ik vanochtend wel weer misselijk was en hoe erg ik dat de afgelopen weken vond, was ik nu wel blij dat ik weer een kwaaltje voelde Heb je je termijnecho al gehad? ♥️