40 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Dat is ook het punt. Er is geen logica aan het je zorgen maken vanwege kwaa ...
Wauw, wat heb je dat goed omschreven! Wat goed dat je mild naar jezelf bent. En dat klopt ook hoor. Kwaaltjes zeggen niks. Ik lees dat ook online. Maar het is zo gek hoe je brein dan werkt en je jezelf toch gek kan maken en het gaat zoeken in kwaaltjes en elk klein verandering in je lichaam

één maand geleden

Reactie op Suus399

Ik begon me vanaf 10.2 weken ook wat beter te voelen en we hebben een goede ...
Wat fijn om te horen!!♥️

één maand geleden

Reactie op butterfly013

Ik ben vandaag 10+3 en ook sinds gister geen symptomen meer.. terwijl ik hi ...
Spannend allemaal! In duim voor je dat je termijnecho helemaal oke is🫶🏼 ik heb de mijne morgen en zal een update geven :)

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Dat is ook het punt. Er is geen logica aan het je zorgen maken vanwege kwaa ...
Geen klaagzang, dit is precies hoe het is! Bluh! :(

één maand geleden

Hier een hoop paniek om niks geweest: net echo gehad en het hartje klopt! Ben 8+2 (zonder symptomen dus, terwijl ik die eerst wel had). Hoop dat het bij jou ook goed gaat!

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Dankjewel, jij ook morgen! Fijn dat je een extra echo hebt kunnen plannen. ...
Ja op eigen verzoek inderdaad! Alles was goed!! Dus weer even een paar dagen gerustgesteld ;)

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Hier een hoop paniek om niks geweest: net echo gehad en het hartje klopt! B ...
Oh wat fijn om te horen! Lekker genieten nu. Ik moet nog 1 dag wachten🥲 ik hoop het ook!

één maand geleden

Reactie op Amsterdam1988

Ja op eigen verzoek inderdaad! Alles was goed!! Dus weer even een paar dage ...
Wat fijn!!

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Oh wat fijn om te horen! Lekker genieten nu. Ik moet nog 1 dag wachten🥲 ik ...
Succes met dat dagje wachten, hoop op een mooie echo voor je! Ik hoop ook dat je niet net als ik pas om 16:30 de afspraak hebt, dat was echt killing 🤣

één maand geleden

Ik herken dit heel erg. Rond de 9 weken is de misselijkheid verdwenen en voel ik mij een stuk beter. Heb hier ook wel wat zorgen om. Ik ben nu 10+1 en heb maandag de termijnecho. Mega spannend!

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Wat fijn!!
Ja! Succes morgen!!

één maand geleden

Nou dit had ik ook kunnen typen! Ben nu 8w3d en ook mijn kwaaltjes nemen af. Weet dondersgoed dat er geen rechtlijnig verband is maar toch - na miskraam en een fertiliteitstraject met ovulatie inductie bij pcos en in ronde 11(!) raak - ben je onzeker. Denk overigens ook zonder …. Maar vind het fijn om te lezen dat ik (1) niet de enige ben en (2) dat het ergens ook wel fijn is om niet tot nauwelijks klachten te hebben. Wij hebben afgelopen zaterdag onze derde echo gehad en tweede keer hartje gezien. Echoscopiste zei ook; nog steeds “pril” maar gezien drie goede echo’s eigenlijk geen enkele reden tot zorgen. Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst🩷🩵

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Inderdaad zo zenuwslopend… de mijne is morgenmiddag maar ik word helemaal g ...
Ik heb hem gehad, sorry voor mijn late update. Maar hij was helemaal goed, zelfs weer 3 dagen vooruit gezet. Voor de dames die nog moeten, heel veel succes 🍀 de symptomen zeggen echt niets. Onwerkelijk dit, maar ow zo fijn

één maand geleden

Reactie op Incloudy

Ik heb hem gehad, sorry voor mijn late update. Maar hij was helemaal goed, ...
Onwijs gefeliciteerd wat fijn! Op naar de volgende mijlpaal!

één maand geleden

Ik heb net de vitaliteitsecho gehad en het hartje klopte en hij was ongeveer volgens termijn! Ze heeft tussen deze en de termijn echo nog een echo ingepland rond week 8/9 omdat ze dat als de cruciale week ziet. Heel fijn om te weten dat het vooralsnog goed zit.

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Succes met dat dagje wachten, hoop op een mooie echo voor je! Ik hoop ook d ...
Nou, ik had ‘m vandaag dus ook aan t eind van de dag! 😂 maar gelukkig wel goed nieuws!! Ben heel erg opgelucht, alles zag er goed uit en de baby was al helemaal actief aan het bewegen🥹 zo fijn en geruststellend! Nu 10 weken precies

één maand geleden

Ik ben eerst 4 weken misselijk geweest, toen ging het 6 dagen prima, toen weer licht misselijk en extreem moe en ook nog kortademig, toen weer 2 dagen niks aan de hand en nu weer extreem moe. 8+4 nu. Het kan dus mogelijk gewoon weer terugkomen 😬

één maand geleden

Reactie op lilaaa123

Nou, ik had ‘m vandaag dus ook aan t eind van de dag! 😂 maar gelukkig wel ...
Wat een goed nieuws! Fijn!!

één maand geleden

Ik nu 9.6 en ook al 6 dagen niet meer misselijk en m’n borsten zijn nu ook al 2 dagen niet meer gespannen. Het komt mooi uit want ik ben op vakantie . Hele mooie 7 en 8 weken echo gehad … Maar toch blijf ik bezorgd omdat ik stukje over de 40 ben. Volgende week donderdag de 11 weken termijn echo 🤲🏼 Ik heb ook steeds angst dat het overleden is en er nog een miskraam aan komt .

één maand geleden

Reactie op Sanna1234

Ik herken dit heel erg. Rond de 9 weken is de misselijkheid verdwenen en vo ...
En hoe was het gegaan ?