10 Reacties

één maand geleden

Ik heb t zelfde 😅. Ik was al opzoek naar iemand die hetzelfde ervaarde 😅🫣

één maand geleden

Leuk dat jullie dat delen. Heel toevallig heb ik ook hetzelfde. Bij 9.5 week. Maar we hebben een jetleg van een lange reis, en dacht dat het misschien daardoor kwam. Bij mijn vorige zwangerschap was ik nog flink misselijk tot de 12wkn. Hopelijk blijft 't zo!

één maand geleden

Heel normaal! Hormonen schommelen. Ik ben 1 week misselijk geweest maar niet heel erg. Verder 0 symptomen en ben nu 12 weken

één maand geleden

Heerlijk toch!😅 het kan per dag verschillen hoor, hoef je jezelf echt geen zorgen om te maken

één maand geleden

Ik had precies hetzelfde en dat maakte mij onzeker, maar de echo's waren goed en nu met 11 weken weer misselijk.

één maand geleden

O gelukkig 😁 laat ik er dan maar van gaan genieten ☺️ over 1.5 week de 11 wk echo 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op Sanoniem1234

O gelukkig 😁 laat ik er dan maar van gaan genieten ☺️ over 1.5 week de 1 ...
Ja echt proberen! Het zegt echt niets. Maar ik snap je onzekerheid natuurlijk wel helaas ;)

één maand geleden

Ik was ook in week 9 niet meer misselijk. Bij week 10 echo gehad en ons kindje groeide prachtig! Nu inmiddels opnieuw misselijk, haha

één maand geleden

Ik ben alleen in week 7 heel erg misselijk geweest. Gelukkig voor mij en mijn emetofobie niet gespuugd. In week 8 voelde ik me top! In week 9 was ik hier en daar een keertje misselijk. Vandaag ben ik 10 weken en voelt het een beetje weeig. Blijkbaar is dit allemaal geen enkele reden om je zorgen te maken! We zagen het hartje met 8+3 gewoon goed kloppen.

één maand geleden

Update… na precies 7 dagen vanacht weer om de 2 uur wakker en wat gegeten ivm beetje misselijkheid en plassen 😊