34 Reacties
7 maanden geleden
Ik gebruik pampers protection, goede ervaring mee nadat mijn zoon (inmiddels 3jr) elke kruidvat luier doorlekte en niet tegen die van de Etos kon. Daarnaast zijn deze ook in de aanbieding 2 voor €11,- geloof ik bij de Boni/Nettorama 🙃
Flesvoeding gebruik ik niet, geef volledig borstvoeding. Had wel een pak nutrilon achter de hand omdat de vorige keer mijn zoon in het ziekenhuis al bijgevoed moest worden en ze daar nutrilon gaven.
Billendoekjes ook van pampers die hersluitbaar zijn met zo’n kliksysteem vind ik handig in de luiertas e.d 🤣
7 maanden geleden
Hier ook vanalles wat aan het uitzoeken.
Luiers ;
-pampers vond ik wel erg goed.
-Pure soft van Kruidvat veel minder, die schijnen ook wat door en verschoon ik echt meteen als ik hoor dat ons zoontje heeft gepoept.
En gebruik niet meer voor de nacht. (Ga ik niet meer kopen)
- gewone luiers van Kruidvat heb ik kort gebruikt maar was ik ook tevreden
-Rascal luiers zijn wel fijn! Denk dat ik deze nog een keer ga kopen.
Kunstvoeding weet ik niet. Volgens mij zit daar weinig verschil in.
En doekjes gebruik ik eigenlijk alleen waterwipes en droog ik na met hydrofiele doek.
7 maanden geleden
Wasbare luiers maar mochten we wegwerp nodig hebben dan Kit&Kin of Eco by Naty
Ik geef bv maar bij mij eerste vanaf 9 maanden 1 kv flesje per dag gegeven Pure Goat #1 biologische geitenmelk en mochten we dat weer gaan doen dan neem ik hetzelfde.
Billendoekjes wasbaar of anders Water Wipes
We kiezen bewust voor biologisch en plasticvrij/arm
7 maanden geleden
Kruidvat doekjes en luiers! Wij hebben al 2x een doorgelekte luier bij pampers haha
Geen kruidvat voeding maar liever een ander huismerk. Wij gebruiken die van de jumbo
7 maanden geleden
Kunstvoeding van de ah. Had eerst de kruidvat. Maar kleine had veel last van krampjes en spugen.
Luiers verschilt heel erg. Heb nu die van de kruidvat en de ah. Bevallen prima, nog niks doorgelekt. En toch behoorlijk volle luiers.
Billendoekjes kruidvat sensitive.
7 maanden geleden
Luiers van pampers premium protection, nu al bij de 4e in gebruik.. kruidvat zelf vond ik heel snel ruiken en doorlekken
Doekjes de sensitive van kruidvat
En voeding van Hero, omdat bij de eerste ze dit op de opvang hadden en ik toen nog een keus moest maken
7 maanden geleden
Reactie op samxantxha
Kruidvat doekjes en luiers! Wij hebben al 2x een doorgelekte luier bij pamp ...
Waarom geen kruidvat als ik vragen mag? 😊
7 maanden geleden
Reactie op BetrouwbareGolf668946
Waarom geen kruidvat als ik vragen mag? 😊
Daar kreeg onze dochter harde poep van dus advies van kraamzorg om over te stappen. En de kraamzorg die wij hadden zag bij veel andere gezinnen problemen met kruidvat voeding (obstipatie, krampen)
Wij begonnen ook met kruidvat voeding omdat dat de meest verkochte kunstvoeding is...
7 maanden geleden
Kruidvat luiers en doekjes en Nutrilon voeding. Flessen van dr. Browns en Difrax. Verder doen we alles de goedkopere merken omdat het voor ons niks anders is dan de duurdere A merken. Baby's zijn al duur genoeg, heb met mijn 1e alles A merken gedaan, tot kleertjes aan toe omdat de verwekker dat noodzakelijk vond. Daarna met mijn 2e alles de goedkopere varianten gedaan en nu met de 3e een variatie in de A en B merken, in overleg wat mijn man ook prettig vindt.
7 maanden geleden
Kunstvoeding nutrilon. Hebben we achter de hand just in case. Ze krijgt volledig borstvoeding
Luiers van kruidvat. Ik haat pampers en kruidvat luiers zijn echt top.
Water wipes doekjes. Zijn echt de beste.
Dit alles 4 jaar geleden ook bij mijn eerste gebruikt en nu weer met veel plezier.
7 maanden geleden
- Kruidvat en Pampers luiers (pampers zat in gratis pakket en hebben we in het ziekenhuis gebruikt, kruidvat zelf gekocht)
- Billendoekjes Kruidvat blauw en roze verpakking (komende week 3 dozen voor 30,00 in de aanbieding. Beste aanbieding die er is van het huismerk)
- AH kunstvoeding
7 maanden geleden
Kruidvat luiers.
Hero voeding.
Kruidvat sensitive billendoekjes.
Kruidvat gebruikte/gebruiken we ook bij onze oudste dochters en altijd heel tevreden over geweest. Dus dit was een makkelijke keuze, nu weer. Heb wel de pampers uit de babyboxen opgemaakt.
Hero voeding hebben we gekozen omdat onze oudste dochter hele erge krampen had en de jongste dochter reflux. Hun hadden toen de hero comfort plus voeding. En dachten als onze zoon dat nu ook krijgt, is de overstap misschien minder groot. Gelukkig tot heden niet nodig.
En de billendoekjes omdat ook deze fijn zijn. Vind sommige doekjes stug of niet nat genoeg en sommige hebben intense geuren.
7 maanden geleden
Luiers nu nog pampers maar deze week komen de wasbare luiers binnen. We hebben nu al 3x luieruitslag gehad in 9 weken.. dus wij gaan stoppen met de wegwerpluiers.
Flesvoeding etos huismerk.
Billendoekjes de waterdoekjes van de kruidvat. Maar echt voor alles, handen, gezicht, kont, het huis als er echt iets plakt en ik heb die alleen voor handen 😆
7 maanden geleden
Kruidvat pure & soft luiers ( minder plastic)
Nutrilon en borstvoeding
Waterwipes