17 Reacties

2 maanden geleden

Hi, Ik heb hetzelfde, begon vanaf 4 weken en ben morgen nu 7 weken. Het is meestal aan het einde van de dag, ene dag wel en dan weer niet. Ik heb gisteren een goede echo gehad. met een kloppend hartje. Ze kon het ook niet verklaren.

2 maanden geleden

In mijn vorige zwangerschap heb ik 2 weken lang bruine afscheiding gehad bij bijna elk toiletbezoek. Heb toen gebeld en mocht eerder langskomen. Bleek bij mij te gaan om een missed abortion. Heb je een nieuwe afspraak gekregen voor een echo?

2 maanden geleden

Reactie op Melissa22!

Hi, Ik heb hetzelfde, begon vanaf 4 weken en ben morgen nu 7 weken. Het ...
Fijn dat je al een goede echo gehad hebt! Ben je er zelf ongerust onder?

2 maanden geleden

Reactie op MissB92

In mijn vorige zwangerschap heb ik 2 weken lang bruine afscheiding gehad bi ...
Dat is ook mijn angst dat dat het is 😩 we hebben maandag echo staan en dan ben ik precies 7 weken dus hopelijk hebben we dan duidelijkheid….

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Dat is ook mijn angst dat dat het is 😩 we hebben maandag echo staan en dan ...
Hopelijk is er niets aan de hand bij jou en zie je maandag een mooi kloppend hartje! Laat ons maar weten☺️

2 maanden geleden

Reactie op MissB92

Hopelijk is er niets aan de hand bij jou en zie je maandag een mooi kloppen ...
Ik hoop het ook, zal het laten weten!

2 maanden geleden

Hi allemaal! Helaas maak ik me hier ook druk om. 5 + 5 zwanger. Iets voor eerste (zeer lichte positieve test (bijna 2 weken geleden) had ik een paar dagen bruin bloedverlies, dit stopte vanzelf. Hierna een paar “knaltesten” gedaan en zo was het duidelijk. Eigenlijk pas 4 sept eerste echo (bij 7,5 week) maar vanaf gisteren heb ik bloedverlies. Grotendeels bruin bloed en alleen bij het afvegen, vanmorgen wel ook wat dieper rood. VK zegt dat het toch wel echt vaker voorkomt en geen reden is om druk te maken, mits het kleine hoeveelheden blijft en er geen flinke krampen bij zijn. Toch blijft het spannend!

2 maanden geleden

Aanvulling: ik mag volgende week donderdag al komen voor een echo ipv 4 september. Ik ben dan 6 + 5. Hoop zo dan hartactiviteit te zien! Je gaat hierdoor ook extra op de symptomen letten… heb bv wel nog pijnlijke borsten maar het opgezwollen buik gevoel lijkt minder dan paar dagen terug, je kan jezelf helemaal gek maken door die onzekerheid :(

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Hi allemaal! Helaas maak ik me hier ook druk om. 5 + 5 zwanger. Iets voor e ...
Ja vind het ook heel spannend, het kan twee kanten op lees je overal.. dat extra op symptomen letten herken ik wel. Ik heb sowieso alleen gevoelige borsten en verder niks, dus dat maakt me dan ook weer onzeker. Die verhalen hier op de forums maken me ook soms bang maar ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ja vind het ook heel spannend, het kan twee kanten op lees je overal.. dat ...
Pfff ja zo herkenbaar! Het liefst zou je het liefst nu al duidelijkheid willen. Het is ook mijn eerste zwangerschap dus weinig vergelijkingsmateriaal met wat “normaal” is en ieder lichaam is anders natuurlijk. Wanneer heb jij weer een echo? Wij schelen iets minder dan een weekje volgens mij.

2 maanden geleden

Hee. Hier heb ik het helaas ook al 2,5 week, ik ben nu 6+6 en heb gisteren gelukkig een kloppend hartje gezien. Ik heb nu een urine test moeten doen, die staat op kweek dus misschien nog dat een blaasontsteking een oorzaak kan zijn en anders zou het ook een gevoelige baarmoedermond kunnen zijn die goed doorbloed is door alles wat er veranderd in je lichaam. Maar van andere zwangerschappen herken ik het niet op deze termijn! Ze zagen ook geen bloeding bij mijn baarmoeder dus voor hier nog goed nieuws en hopelijk ook snel voor jou🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Pfff ja zo herkenbaar! Het liefst zou je het liefst nu al duidelijkheid wil ...
Ja hier ook de eerste dus ik kan ook niet vergelijken helaas. Hopelijk is het onschuldig.. ik heb aanstaande maandag echo en ben dan 7+0 dus hopelijk een kloppend hartje!

2 maanden geleden

Reactie op Deetje29

Hee. Hier heb ik het helaas ook al 2,5 week, ik ben nu 6+6 en heb gisteren ...
Fijn dat je een goede echo hebt gehad, hopelijk geeft dat vertrouwen! Ik hoop dat we dat maandag ook mee gaan maken 🙏🏻 zo spannend..

één maand geleden

Bij mij bleek het helaas een leeg vruchtzakje te zijn :(

één maand geleden

Reactie op Yvonne2103

Bij mij bleek het helaas een leeg vruchtzakje te zijn :(
Zo vreselijk, veel sterkte. Heb je veel rood bloedverlies of valt dat mee? Ik heb morgen een echo, ben benieuwd.

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Zo vreselijk, veel sterkte. Heb je veel rood bloedverlies of valt dat mee? ...
Nee alleen licht bruin/roze, nu al 2,5 week.. neemt nu iets toe maar het heeft helaas nog niet doorgezet

één maand geleden

Herkenbaar! Ik heb nu 3 dagen last van bloedverlies. Variërend van een klein beetje tot veel meer en echt helderrood. De ene keer wel bloedverlies en dan weer een paar toiletbezoekjes niet. Begrijp er echt niks van. Verloskundige gaf aan dat dit van alles kan betekenen en dat het niet perse een miskraam hoeft te zijn. Volgende week dinsdag met 7 weken de eerste echo. Heel erg spannend en merk dat ik wel erg onzeker begin te worden. Je probeert positief te blijven maar bent er eigenlijk continue mee bezig en steeds op je lichaam aan het letten.