28 Reacties

één maand geleden

Ik had een taart gekocht met de echo erop!

één maand geleden

Aan mijn ouders en schoonouders gaven we een super leuk voorleesboekje met de aankondiging 'gewoon omdat we jullie lief vinden'. Moeder en schoonmoeder gingen het boekje lezen en snapten het nog niet maar vader en schoonvader begrepen het gelijk zeiden ze achteraf. Grappig om te zien als het kwartje dan eindelijk valt toen we zeiden dat ze dit volgend jaar kunnen gaan voorlezen aan hun kleinkind.

één maand geleden

Wij hebben mijn ouders en schoon ouders een polaroid foto in een foto lijstje gegeven! Had een bordje met tekst gemaakt en daarbij de echo een knuffel rompertje en petten met mom en dad erbij gelegd! Mijn broer gaan we vanavond heen en die hebben ons vakantie boek van Amerika nog niet gezien, dus daar stoppen we deze foto op het einde ook in!😊

één maand geleden

We hebben een fles champagne gekocht en mijn vriend heeft zelf een label gemaakt. Daarop staat; baby brewing, opa en oma april 2025. Reeds zeven weken aan het rijpen. Beste na 9 maanden. Dit heeft hij voor zijn broertjes ook gedaan maar dan met bierflesjes. En oom worden is dorstig werk. Hij is er zo trots op haha. ❤️

één maand geleden

Reactie op Sasja16

We hebben een fles champagne gekocht en mijn vriend heeft zelf een label ge ...
Ooooh dat is creatief! Heel leuk hahaha

één maand geleden

Reactie op Loesjnsn

Wij hebben mijn ouders en schoon ouders een polaroid foto in een foto lijst ...
Ooooh dat is heel leuk ja! Zit ook beetje aan zoiets te denken 🥰

één maand geleden

Reactie op nadinew1007

Ik had een taart gekocht met de echo erop!
“Opeten, ik kan niet de enige zijn met een dikke buik 🤰🏼” 🤣

één maand geleden

Reactie op jorielled

Aan mijn ouders en schoonouders gaven we een super leuk voorleesboekje met ...
Hahaha ja dat is ook wel een leuke 🤭

één maand geleden

Wij hebben een klushuisje en gaan ze naar de toekomstige babykamer lokken met de smoes “oh we hebben weer wat tofs geklust, je moet echt even komen kijken!” En dan staat daar in de bouwval alleen een wiegje met de echofoto erin 👩🏼‍🔧

één maand geleden

Wij hebben een logeerknuffel gekocht ! 🧸🤍

één maand geleden

Familie en werk weten het hier allemaal al. “Gewoon” verteld 😊. Vorige keer hebben we voor social een foto geplaatst van mijn zoon. Dit keer wil ik dat een professionele fotograaf het gaat vastleggen waarin het thema chaos naar voren komt. 2 honden, een kat en straks 3 kids 😂

één maand geleden

Zoiets vind ik erg leuk, maar dan met een taart.

één maand geleden

Mijn opa en oma hebben we het voor de vakantie verteld met een dubbel wandig lijstje met blauwe en roze muisjes erin en een sokje en de tekst ik ben nu nog heel klein maar jullie mogen mijn overgroot opa en oma zijn. Dit gaan we na de vakantie ook aan de rest van de familie geven.

één maand geleden

Reactie op Ashleytho

Mijn opa en oma hebben we het voor de vakantie verteld met een dubbel wandi ...
Ah ja dat lijkt me dus ook heel leuk! Wij hebben over 1,5 week de echo en gaan daarna ook op vakantie dus wij doen het daarna 🤭

één maand geleden

Reactie op mellens

Ah ja dat lijkt me dus ook heel leuk! Wij hebben over 1,5 week de echo en ...
Ja wij hadden gelukkig de echo de dag voordat we op vakantie gingen en deze wilde wij dan ook eerst afwachten. Mijn opa en oma zijn natuurlijk al op leeftijd dus ik wilde hun het zo graag meteen vertellen dus die dragen dit geheimpje samen met ons nog even met zich mee. Ze vonden het lijstje geweldig en die gaat zodra het mag natuurlijk meteen op de kast haha🤣

één maand geleden

🧸

één maand geleden

Reactie op Ashleytho

Mijn opa en oma hebben we het voor de vakantie verteld met een dubbel wandi ...
Heb je hier een foto van? 😊😊

één maand geleden

Mijn ouders & schoonouders een fles wijn met de tekst: Hallo Opa en Oma, april 2025. Tevens een rompertje erbij gedaan met dezelfde tekst. De rest van de familie ga ik verrassen tijdens het weekendje weg met cupcakes. Op deze cupcakes staat dan opa,oma,oom,tante etc.

één maand geleden

Nou; hoe we het uiteindelijk gedaan hebben. We zijn net zondag terug gekomen van vakantie, ouders wilden langskomen ivm mijn verjaardag nog. Dus ik mooie foto presentatie op van de reis met als laatste foto de foto van de echo “we waren niet alleen op vakantie 🥹” helemaal blij en in shock 😂

14 dagen geleden

Deze voor vrienden en socials