25 Reacties

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben 24 en zwanger van ons eerste kindje, op dit moment ben ik 8+2 weken zwanger. Ik woon in Bergschenhoek (vlakbij Rotterdam). Ik kan het me inderdaad voorstellen dat het zwaar is I.c.m een studie, wat voor studie doe je?

茅茅n maand geleden

25 en in verwachting van ons eerste kindje 馃 馃馃徎 Studeren ernaast lijkt me wel heftig! Zijn het hele weken school of is er nog dagen stage en thuiswerken of?

茅茅n maand geleden

25, Tilburg. Eerste kindje 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

24, verwacht eerste kindje!鈽猴笍鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Hii! Ik ben 20 en ik studeer ook nog ernaast 馃槴 we zitten in hetzelfde schuitje maaaar over een paar maanden was al deze moeite het allemaal waard馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben ook 24 en verwacht tevens mijn eerste kindje. Ik studeer in deeltijd nog maar dit is al mijn tweede studie en ik heb een eigen bedrijf.

茅茅n maand geleden

Hoi, ik ben ook 22 en in verwachting van ons eerste kindje.

茅茅n maand geleden

Reactie op rchltaa

Hii! Ik ben 20 en ik studeer ook nog ernaast 馃槴 we zitten in hetzelfde schu ...
Zo knap van je! Ik had het ook echt onderschat 馃槵 maar zoals je zegt over een paar maanden is het al de moeite waard馃槝

茅茅n maand geleden

Reactie op mellens

25 en in verwachting van ons eerste kindje 馃 馃馃徎 Studeren ernaast lijkt m ...
Wat leuk!! 2 dagen school en 3 dagen stage! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? X

茅茅n maand geleden

23 en me derde kindje馃グ

茅茅n maand geleden

Hoi, ik ben 27 en ben zwanger van mijn eerste kindje. Ik vind het zo spannend allemaal. Ik kan niet wachten tot de kleine er is馃槂

茅茅n maand geleden

Reactie op kayyour

Wat leuk!! 2 dagen school en 3 dagen stage! Hoe verloopt je zwangerschap to ...
Oh dat is lekker druk, maar goed om te onthouden waar je het voor doet 馃懚馃徏馃 Vooral vermoeidheid en misselijkheid.. daar?

茅茅n maand geleden

Ik ben 26 en kom uit Helmond. Ik ben zwanger van mijn 2e kindje

茅茅n maand geleden

Reactie op kayyour

Zo knap van je! Ik had het ook echt onderschat 馃槵 maar zoals je zegt over e ...
Jaa!! heb je ook veel last van kwaaltjes of valt het wel mee?

茅茅n maand geleden

Hiii , ik ben 23 en zwanger van mijn tweede kindje 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik ben 26 en zwanger van me 3e kindje heb straks 3 onder de 3 en zit volledig thuis telt dat ook 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Ik ben 23 en zwanger van mijn eerste kindje, ook ik studeer nog in een BBL variant. Gelukkig ook wel mijn laatste jaar

茅茅n maand geleden

Reactie op Kaylee2024

Ik ben 23 en zwanger van mijn eerste kindje, ook ik studeer nog in een BBL ...
Wauw wat knap! Wanneer ben je klaar met de opleiding als ik vragen mag?

茅茅n maand geleden

Ik ben 23 en ook eerste kindje (suprise馃ぃ) ben nu 10 weken zwanger.. ik wilde heel graag na de zomer met school beginnen maar denk dat dit niet zo slim is

茅茅n maand geleden

Reactie op dilaraax973

Ik ben 23 en ook eerste kindje (suprise馃ぃ) ben nu 10 weken zwanger.. ik wil ...
Gefeliciteerd!馃槝 ik zou daar inderdaad nu ook even mee wachten! Het is nooit telaat om nog naar school te gaan