4 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is ook niet bijgekomen zelfs wat afgevallen. Ze is nu bijna 14 weken en heeft al een aardig buikje en haar eetlust is nog niet helemaal terug.

één maand geleden

Ik hetzelfde, ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds 2 dagen weer meer eetlust en energie.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Ben morgen 13 weken en nog steeds meer dan 2 kilo lichter dan oorspronkelijk ondanks dat ik behoorlijk eet. Ik kan niet braken en dat is een geluk. Een echofoto staat bij mij aan de eettafel zodat ik weet waarom ik eten en drinken in mezelf duw 😅. Ik zit nog wel steeds thuis daardoor. Ikwzd al meer dan 10 kilo kwijt op enkele maanden door maagproblemen vorig jaar dus ik had niet zoveel reserve meer.

één maand geleden

Mijn eerste zwangerschap was ik bijna 10 kilo kwijt in het eerste trimester, en uiteindelijk einde van de zwangerschap +2 kilo. Een gezond kind van 4.2 kilo ter wereld gekomen hoor 😊 Tweede zwangerschap niet afgevallen, maar ook einde van de rit maat 8 kilo erbij en een gezond kind van 3.8 kilo. Vervelend voor jou. Maar je kindje neemt het er echt wel van! Komt goed. Hier eetlust tussen 12 tot 16 weken wel iedere keer terug. Nu dus 11 weken, 3 kilo eraf. En krijt nu langzaamaan weer eetlust!