6 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zwanger geworden via ivf, dan wordt ook standaard utrogestan voorgeschreven om de kans op een miskraam te verkleinen. Er zit progesteron in, en vanaf 12 weken is het idee dat je lichaam dat zelf zeker voldoende aanmaakt. Ik zou het dus zeker nemen als je het voorgeschreven hebt gekregen.

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft ook sinds gisteren progesteron gekregen voor 2 weken na bloedverlies met 7 weken en 1 dag echo was goed en een kloppend hartje

2 maanden geleden

Dit voorkomt een miskraam, maart is geen garantie. Liever iets dan niets doen.

2 maanden geleden

Reactie op Altima

Mijn dochter heeft ook sinds gisteren progesteron gekregen voor 2 weken na ...
Ik heb gisteravond voor het slapen gaan het tablettje in gebracht. Vandaag wakker geworden zonder bruine/roze afscheiding. Komt dat door die medicijnen ? houdt het dan tegen zegmaar ?

2 maanden geleden

Reactie op Yurie

Dit voorkomt een miskraam, maart is geen garantie. Liever iets dan niets ...
Ik heb gisteravond voor het slapen gaan het tablettje in gebracht. Vandaag wakker geworden zonder bruine/roze afscheiding. Komt dat door die medicijnen ? houdt het dan tegen zegmaar ?

2 maanden geleden

Hi , Ik zie dat je ontzettend veel topics opent met ongeveer dezelfde vraag . Wij vragen onze leden om een topic te openen per onderwerp . Ik zal alle topics sluiten en de meest recent geopende open laten . Ik wil je dan ook vragen om geen nieuwe topics meer te openen over dit onderwerp . Liefs, Jaleesa|Moderator