88 Reacties

één maand geleden

Ik ben trouwens 5+5 weken zwanger

één maand geleden

Hi, ik ben 5+2 weken zwanger. Helaas heb ik hier ook last van. Ik word er erg onzeker van, het is mijn eerste zwangerschap en heb pas 10-09 de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op Lisalois

Hi, ik ben 5+2 weken zwanger. Helaas heb ik hier ook last van. Ik word er e ...
Ja ik ben nu ook erg onzeker geworden. Ik ben nu ook een beetje angstig om naar het toilet te gaan. Angstig om bloed aan te treffen. Ik heb 16 september mijn eerste echo

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ja ik ben nu ook erg onzeker geworden. Ik ben nu ook een beetje angstig om ...
Ik heb precies hetzelfde. Maar ik blijf wel positief:)

één maand geleden

Het is normaal om in je zwangerschap meer afscheiding te hebben. Ik zou me er zelf niet heel druk om hebben gemaakt als ik dit gezien had.

één maand geleden

Reactie op Jolanda97

Het is normaal om in je zwangerschap meer afscheiding te hebben. Ik zou me ...
Bedankt! Dat stelt me gerust 😊

één maand geleden

Heb ik ook gehad! En verloskundige vertelde mij dat het oud menstruatie, innesteling bloed kan zijn. Je baarmoeder is het boeltje nu lekker aan het opschonen om te groeien. Ook kan je heel gemakkelijk een vaatje knappen door alleen al te niezen. Dit bloed dan niet heftig maar kom vaak in mindere maten in oud bloed eruit. Goed in de gaten houden en anders gewoon vk bellen. Daar zijn ze voor

één maand geleden

Dat van mij ziet er ook precies zo uit! Voel me er ook heel onzeker door. Hier 5 weken!

één maand geleden

Reactie op Lis920827

Heb ik ook gehad! En verloskundige vertelde mij dat het oud menstruatie, in ...
Stelt me gerust! Dankjewel voor je reactie ♥️ net was de kleur weer lichter wit achtig

één maand geleden

Ik had dat ook vorige week en gister ook weer en vandaag een miskraam met 6wk. Ik hoop dat het bij jou goed blijft gaan 🥺❤️

één maand geleden

Reactie op MLB2025

Ik had dat ook vorige week en gister ook weer en vandaag een miskraam met 6 ...
Ah nee wat naar zeg! Heel veel sterkte 🤍 ik blijf met positieve gedachten in mijn hoofd. Ik heb vandaag geen gekleurde afscheiding meer gehad verder, dat stelt me gerust. Ik hoop dat het hierbij blijft 🙏

één maand geleden

Dit heb ik ook, niet elke dag en ook niet elke keer met afvegen. Gister een goede echo gehad met 7+1 dus wat het is? Geen idee..zolang het geen rood bloed is zou ik me niet te druk maken. Bij mij begon het trouwens met 6 weken. En het lijkt soms wel gelig van kleur ofzo

één maand geleden

Zojuist wezen urineren en helaas helderrood bloed. Dus ik ga de VK bellen

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Zojuist wezen urineren en helaas helderrood bloed. Dus ik ga de VK bellen
Ah nee.. hoe is het nu met je?

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ah nee.. hoe is het nu met je?
Verloskundige zei dat het nog 2 kanten op kon maar niet heel erg positief klonk. Als vandaag de bloeding door zet is het eigenlijk zeker dat het niet goed is. Morgen weer contact. Maar het lijkt nu gestopt 🙏

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Verloskundige zei dat het nog 2 kanten op kon maar niet heel erg positief k ...
Spannend hè.. ik heb ook licht roze bloed verloren en best veel. Gelijk een echo gehad maar het zat nog wel op z’n plek. Het is gewoon zo onzeker allemaal!

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Zojuist wezen urineren en helaas helderrood bloed. Dus ik ga de VK bellen
Ahhh wat rot zeg. Hopelijk valt het mee..

één maand geleden

Hier sinds gisteren ook wat bruin/roze slijm.. Ook al paar dagen goede krampen. Maakt je zo onzeker hè 😢 Elke keer bang om naar wc te gaan nu… Heb er niet echt een goed gevoel bij, bij mij zei de VK ook dat het nog 2 kanten op kan gaan… Weet niet hoor, voelt niet goed 🫤 Voel me ook echt slap, misselijk en wat duizelig erbij. Niet fijn..

één maand geleden

Hier ook sinds 5 weken bruine afscjeiding bleef 2 dagen daarna gestopt nu 8 weken zwanger en sinds gisteravond begon het weer maar dan helderrood/bruin. Met 7 weken nog echo gehad en het hartje horen kloppen. Snap er helemaal niks van. Heb er niet zo een goed gevoel bij.

één maand geleden

Net een grote plas bloed gehad, dus ik ga er nu van uit dat dit niet goed zit...