88 Reacties

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Net een grote plas bloed gehad, dus ik ga er nu van uit dat dit niet goed z ...
Oh dat is heel naar om te horen! Wat heeft de vk gezegd?

één maand geleden

Reactie op Lis920827

Oh dat is heel naar om te horen! Wat heeft de vk gezegd?
Die zei vanmorgen dat we het vandaag even moeten afwachten. Morgen weer contact over hoe het vandaag gegaan is. Maar vanmorgen zei ze al dat als het bloeden niet stopt vandaag dat het niet positief is, helaas. Dus morgen weer contact

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Die zei vanmorgen dat we het vandaag even moeten afwachten. Morgen weer con ...
Wat een narigheid…. Heb ondertussen ook wat helder rood bloedverlies… dus zie het ondertussen ook al somber in 😢 Morgen moet ik ook weer contact met VK opnemen…. Zal voor ons duimen 🤞🏻🍀

één maand geleden

Reactie op Marelena

Wat een narigheid…. Heb ondertussen ook wat helder rood bloedverlies… dus ...
Ik duim ook voor jou mee! Ik ben inmiddels lekker op de bank gaan liggen met een kleedje. Klinkt raar maar even lekker met mijzelf een beetje "zielig" zijn. Buikpijn is wat afgenomen. Wel nog wat zeurderig gevoel in de lage onderrug /bekken. Ik had al wel wat mensen in de directe omgeving verteld dat ik zwanger was, en die nu ook op de hoogte gesteld dat het naar alle waarschijnlijkheid niet goed is. Eerst twijfel of we het zo vroeg moesten vertellen maar nu erg blij met de steun en het erover kunnen praten. Ik ben benieuwd wat de verloskundige morgen bij jou zegt. En ik hoop dat het bloeden stopt vandaag ♥️🙏

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ik duim ook voor jou mee! Ik ben inmiddels lekker op de bank gaan liggen me ...
Ja hier ook op de bank met warmte kleedje… weinig zin om iets te ondernemen vandaag. Herken dat ‘beetje “zielig” zijn gevoel’ wel… heb al meerdere keren moeten huilen vandaag. Een proces…. De onzekerheid is killing… Maar ga er voor nu gewoon maar vanuit dat het niet goed zit, dat zegt m’n gevoel, kan het alleen maar meevallen. We gaan het zien 🤞🏻🍀

één maand geleden

Ik sluit mij helaas bij deze groep aan. Ik ben op dit moment 6+1. Ik heb sinds 2,5 dag bloedverlies. Eergisteren bruin en gister helderrood. Vandaag begon het weer bruin en nu richting rood. Na gister mijn verloskundige gebeld en die gaf aan dat dit niet positief is. Ze gaf aan eind deze week te kunnen kijken zodat alles leeg is. Vandaag een andere verloskundige aan de lijn die aangeeft dat ik tot 8 weken moet wachten. Ik zie het zelf helaas somber in en wil niet twee weken wachten op teleurstelling 😞. Wat zijn jullie ervaringen?

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ja hier ook op de bank met warmte kleedje… weinig zin om iets te ondernemen ...
Och ja ik ben altijd snel emotioneel geweest, en sinds een week nog versterkt door de zwangerschap. Maar vandaag ook al meer moeten huilen dan droge ogen hebben. Gelukkig was ik vandaag bij mn moeder en heb ik ook echt even lekker kunnen uithuilen. Het mag er ook wezen, de kranen even open zetten. Ik heb ook al in mijn hoofd inderdaad dat het niet goed zit. Maar zo voelt het ook inderdaad. Ik vind dat we vandaag ook even "zielig" mogen zijn. Zielig klinkt zo negatief beladen maar onze emoties mogen er zijn. Ik hoop op het beste voor je 🙏

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik sluit mij helaas bij deze groep aan. Ik ben op dit moment 6+1. Ik heb si ...
Wat verdrietig dat je je bij deze groep aansluit en in onzekerheid zit! Had voor je gewild dat het anders was gegaan. Ik zit al het hele forum af te lezen naar berichten en lees ook echt dat het 2 kanten op kan gaan. Er zijn dames die bloedverlies hebben gehad maar ook gelukkig zijn bevallen van een gezond kindje. Maar ook dames waar het is uitgelopen op een miskraam helaas. Ik zit zelf ook nog in de onzekerheid dus ik kan geen ervaring met je delen. Wel dat ik vandaag behoorlijke hoeveelheden bloed ben verloren, zonder stolsels. Dus ik heb al op mijzelf ingepraat dat dit geen goede afloop heeft helaas. Morgen moet ik weer contact opnemen met de VK en dan hoor ik verder. Ik denk dat als ik in jouw situatie zat, voor de VK te kiezen die aanbied aan het einde van de week te willen kijken.

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Wat verdrietig dat je je bij deze groep aansluit en in onzekerheid zit! Had ...
Dankjewel! Ik duim echt voor je mee op een goede uitkomst 🍀! Helaas zijn beide verloskundigen die ik heb gesproken van dezelfde praktijk.. De laatste die ik vandaag sprak gaf aan dat ik helemaal niet eerder kan komen echt pas vanaf 8 weken. Als ik dan hier op het forum kijk dan zie ik dat dames rond de 6,5 week al terecht kunnen..

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Dankjewel! Ik duim echt voor je mee op een goede uitkomst 🍀! Helaas zijn ...
Dankjewel! Ik duim ook voor jou mee! Oh wat gek dat ze elkaar dan een beetje tegen spreken, heb je ook gezegd dat haar collega iets anders aanbood? Ja ik vind het ook wel apart dat zoveel dames zo vroeg mogen. Maar wel fijn voor hen. Bij mij werd er bij de aanmelding ook gezegd dat ze het vóór de 7 weken niet doen.

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik sluit mij helaas bij deze groep aan. Ik ben op dit moment 6+1. Ik heb si ...
Wat naar inderdaad dat je ook in het zelfde schuitje zit qua bloedverlies…. Duim ook voor jou mee op een goede afloop! 🤞🏻🍀

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Dankjewel! Ik duim ook voor jou mee! Oh wat gek dat ze elkaar dan een bee ...
Ja heel gek. Zij gaf aan dat het echt niet voor de 8 weken kan terwijl op de site staat dat het vanaf 7-8 weken kan. Ik ga zo helaas maar weer terugbellen. Bloeding begon bruin maar is inmiddels weer rood.. kijken wat ze zegt. Ik heb ondertussen ook het hele forum afgespeurd. Het is echt 50/50 maar zie het zelf echt heel somber in. Ik probeer mezelf nu vooral te beschermen voor de uitkomst maar snap niet waarom ik zo lang moet wachten.

één maand geleden

Reactie op Marelena

Wat naar inderdaad dat je ook in het zelfde schuitje zit qua bloedverlies…. ...
Ik duim ook met jou mee op een goede afloop 🍀. Wanneer mag jij naar de verloskundige? De mijne mag ik alleen 24/7 bellen om te praten.

één maand geleden

!Foto! Inmiddels heb ik kleine stolseltjes en elke keer een plasje bloed. Met afvegen ook veel bloed. Dus ik heb wel voor mijzelf helder voor 95% dat het foute boel is

één maand geleden

Reactie op lvdr94

!Foto! Inmiddels heb ik kleine stolseltjes en elke keer een plasje bloed. ...
Ja dit heb ik ook precies hetzelfde. Bij mij begint het in de ochtend met bruin en naarmate de dag vordert (en hoe zenuwachtiger ik word), hoe meer ik ga plassen, hoe sneller het zo wordt als op de foto. Soms probeer ik mezelf dan toch voor de gek te houden dan het misschien toch een “wond” is die open gaat door het plassen. Hopelijk krijg je toch snel duidelijkheid 🍀.

één maand geleden

Reactie op lvdr94

!Foto! Inmiddels heb ik kleine stolseltjes en elke keer een plasje bloed. ...
Net ook naar de wc geweest toevallig…. Precies hetzelfde nu… Helderrood met kleine stolsels 😭 zegt genoeg denk ik voor ons….. Aaaaarch k*tdag…..

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ja dit heb ik ook precies hetzelfde. Bij mij begint het in de ochtend met b ...
Hopelijk jij ook! Ik heb helaas de hele dag door dit bloed. Het gaat van diep donkerrood naar deze heldere kleur. Maar geen bruin meer wel continue.

één maand geleden

Reactie op Marelena

Net ook naar de wc geweest toevallig…. Precies hetzelfde nu… Helderrood met ...
Jaa echt een klote dag! Sterkte ook 🤍

één maand geleden

Hier staan ondertussen echt ‘de sluizen open’…. Als een hevige menstruatie… 😢🥴 Nu hard duimen dat het geen lange nasleep heeft en alles er gelijk goed uitkomt.. 💔🍀

één maand geleden

Reactie op Marelena

Hier staan ondertussen echt ‘de sluizen open’…. Als een hevige menstruatie… ...
Ahh nee, wat ontzettend kloten zeg! 😥 Inderdaad hopelijk is alles snel weer schoon en dient een nieuwe kans zich snel aan ! Heb jij ook nog buikkrampen? En / of pijn in de rug onderin?