88 Reacties

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ahh nee, wat ontzettend kloten zeg! 😥 Inderdaad hopelijk is alles snel wee ...
Laten we het hopen 🍀🤞🏻 Ja… al drie dagen buikkrampen en sinds vandaag ook erg last van mn onderrug.

één maand geleden

Reactie op Marelena

Laten we het hopen 🍀🤞🏻 Ja… al drie dagen buikkrampen en sinds vandaag o ...
Zo ontzettend jammer. Ik had net heftige krampen, erger dan mijn normale menstruatie krampen. Omdat ik gisteren nog ontlasting heb gehad had ik darm krampen uitgesloten. Maar het ging een beetje rond in mn hele buik, dan laag, dan aan 1 zij en dan weer rond de navel. Net erachter gekomen dat ik toch geobstipeerd was (hoera pds). Nu wel minder krampen maar nog steeds voelt het niet goed. En nog steeds bloed. En inderdaad ook lage rugpijn :(

één maand geleden

Reactie op lvdr94

!Foto! Inmiddels heb ik kleine stolseltjes en elke keer een plasje bloed. ...
Ik heb dit 5 dagen gehad met stolsol was nog erger dan menstruatie , maar testen blijven gewoon positief nu 3 dagen bruin oud bloed , Het is niet altijd meteen verkeerd

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Zo ontzettend jammer. Ik had net heftige krampen, erger dan mijn normale m ...
Ja vind mijn krampen ook heftiger dan normale menstruatie krampen. Heb zelf ook altijd onrustige darmen rondom menstruatie en had dit afgelopen week ook al. Wellicht was dit al een naderend teken.. Aangezien ik eerst juist echt verstopt zat en opgeblazen was, rondom mn NOD en dit later in de week ineens naar hele onrustige darmen met dunne ontlasting ging… Geen idee. Je probeert maar wat te achterhalen ofzo

één maand geleden

Reactie op valerie1998

Ik heb dit 5 dagen gehad met stolsol was nog erger dan menstruatie , maar t ...
Mijn testen helaas niet.. Die zijn duidelijk aflopen nu. Nu nog een hele lichte teststreep (had nog 1 liggen dus vanmorgen gedaan). Maar moet wel zeggen dat ik ook veel gelezen heb dat HCG testen in het begin na een miskraam nog tijdje duidelijk positief aangeven, dus zeg helaas niks.. 😔

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ja vind mijn krampen ook heftiger dan normale menstruatie krampen. Heb zelf ...
Jaa dat dat gevoel inderdaad, je wil toch ook duidelijkheid waar die klachten vandaan komen. Ik heb alleen nog kleine stolseltjes. Ik hoop dat het zich snel opschoont en we weer verder kunnen

één maand geleden

Reactie op valerie1998

Ik heb dit 5 dagen gehad met stolsol was nog erger dan menstruatie , maar t ...
Oh wat super fijn voor je! Ik heb nog geen nieuwe testen uitgevoerd. Ik wil nog even een paar dagen wachten, want ik ben bang dat ik nu inderdaad nog positief test. Gisteren had ik namelijk nog "last" van zwangerschapskwaaltjes. Vandaag al bijna geen pijnlijkse borsten meer. Wel misselijk als ik naar het toilet ben geweest maar dat zal ook de spanning zijn. Ik heb eigenlijk geen hoop meer. Het is gewoon afwachten en uitgaan van het ergste. Morgen de verloskundige weer spreken

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ja vind mijn krampen ook heftiger dan normale menstruatie krampen. Heb zelf ...
Heel veel sterkte! Ik blijf hopen op een goede uitkomst ❤️‍🩹. Dit heb ik ook. Inderdaad eerst verstopt en nu weer normale stoelgang, ook nul zwangerschapskwaaltjes meer.

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Heel veel sterkte! Ik blijf hopen op een goede uitkomst ❤️‍🩹. Dit heb ik o ...
Ik blijf met je mee hopen!

één maand geleden

Ondanks dat we allen in een onzeker en somber schuitje zitten, wel fijn om er met elkaar over te praten en te delen wat we voelen 🤍

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ondanks dat we allen in een onzeker en somber schuitje zitten, wel fijn om ...
Ja vind ik ook! Toch fijn om op een bepaalde manier wat verbonden te zijn en herkenning te vinden in deze nare tijd 🥺 Hou jullie op de hoogte! Ben benieuwd wat de VK morgen zegt. Of ik nog ter controle moet komen oid om te checken of het echt allemaal weg is ofzo

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ja vind ik ook! Toch fijn om op een bepaalde manier wat verbonden te zijn e ...
Ja heel fijn! Leef met jullie mee. Ik zet er morgen ook even een update in!

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ondanks dat we allen in een onzeker en somber schuitje zitten, wel fijn om ...
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Familie en vrienden vinden het ontzettend naar maar zij maken niet door wat wij op dit moment meemaken en voelen. Al had ik het ons echt gegund dat dit ons bespaard was gebleven. Ik hoop voor jullie echt op een wonder dat het ondanks dit toch goed mag gaan🍀.

één maand geleden

Ik zie nu trouwens pas dat jullie morgen naar de verloskundige mogen, ik ga duimen! Hoeveel weken zijn jullie nu? Ik mag 10 september pas..

één maand geleden

Goedeavond dames ik ben nu 7 weken zwanger en ik heb best wel wat veel afscheiding maar kan dit kwaad voor de zwangerschap al eerder een miskraam gehad dus daarom heel bang

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik zie nu trouwens pas dat jullie morgen naar de verloskundige mogen, ik ga ...
Heb geen afspraak bij VK hoor, maar had afgesproken dat ik terug zou bellen de volgende dag, dus morgen 😉 Mijn echo stond pas 16 sept gepland. Maar die kan ik nu wel afzeggen morgen 😅

één maand geleden

Reactie op Marelena

Heb geen afspraak bij VK hoor, maar had afgesproken dat ik terug zou bellen ...
Ah check! Mag je die afzeggen? Bij mij zeiden ze dat ik nu 2 weken - geen grap - “rustig” moet afwachten en ze pas na 8 weken echt duidelijkheid kunnen geven 😞

één maand geleden

Reactie op Demi borsboom

Goedeavond dames ik ben nu 7 weken zwanger en ik heb best wel wat veel afsc ...
Bij mij gaf de verloskundige bij bruin bloedverlies aan dat ik mij geen zorgen moest maken omdat dit veel voor kwam. Bij ergere klachten (rood bloedverlies) moest ik weer contact opnemen. Als ik dit zo zie is het bruine afscheiding. Ik zou mij nog niet veel zorgen maken maar wel contact opnemen met je verloskundige om het te bespreken. Zij kan je het beste adviseren 😊

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ah check! Mag je die afzeggen? Bij mij zeiden ze dat ik nu 2 weken - geen g ...
Ja ze had het eerst ook over die echo naar voren te halen of dat ik het eerst zou aankijken. Gekozen voor aankijken en morgen weer bellen, omdat mn gevoel niet goed zat.. Morgenochtend maar gelijk bellen en kijken wat nu het plan is 🫤 Wil gewoon snel zekerheid dat alles eruit is (denk dat dat wel goed komt, want verlies veel bloed.. en net ook al grotere stolsels, m’n lichaam lijkt z’n werk goed te doen…)

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik zie nu trouwens pas dat jullie morgen naar de verloskundige mogen, ik ga ...
Ik heb hetzelfde als Marelena. Ik heb geen afspraak maar heb vanmorgen gebeld en had afgesproken morgen terug te bellen om te horen hoe het gaat. Ik heb mijn afspraak ook "pas" 16 september staan. Maar dat wordt zeer waarschijnlijk ook een canceling. Ik was 5 weken en 5 dagen vandaag