88 Reacties

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Wilde toevallig ook vandaag een berichtje sturen! Ook hier nog aan het blo ...
Ohw joh! Respect dat je nog aan het werk ging! Ja merkte zelf inderdaad ook al dat het er best fysiek in hakt… Ja dat veel bloedverlies herken ik wel, echt bizar veel, en dat met dit termijn al zo onwijs veel! Bizar! Elke keer als ik denk; de stolsels zouden nu wel ophouden toch? Nope… Ook wel wat duizelig van al dat bloedverlies. Wellicht toch maar ff wat floradix kopen ter compensatie 😅 Ja wellicht, geen idee of je dat al kan zien op dit termijn? Heb echt zoveel stolsels gehad dat ik niet echt idee heb welke het dan geweest zou kunnen zijn ofzo 🫤 Had geen tests meer in huis ondertussen, maar ff nieuw setje besteld die vanavond aankomt. Maar denk dat ik pas testje doe als bloeden is gestopt, eerder heeft denk ik geen zin. Om te checken of ik weer negatief test… Denk het wel, of anders bijna, want was al dalende afgelopen week… Jij dan? Schijnt heel normaal te zijn die gevoelens… Ik denk vooral; het is me 1x gelukt, waarom nu niet 🤐 Ook al weet je dat het gewoon kan gebeuren en best vaak gebeurd, hoop je toch dat je niet bij dat percentage hoort…. We zijn zeker geen robots nee… Gevoel mag er zijn!

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ohw joh! Respect dat je nog aan het werk ging! Ja merkte zelf inderdaad ook ...
Ja had het werken ook echt wel onderschat hoor. Ik dacht dat doe ik wel even. Het is nu de laatste dienst voor de vakantie. Dus ik wilde zelf ook gedag zeggen tegen cliënten. Alleen ging een meneer heel hard achteruit, heb daar uiteindelijk tot 00.45 uur gezeten. Jaa ik verbaas me ook steeds, dan denk ik dat het wel ongeveer klaar is. En dan komt er weer een nieuwe vloedgolf. Maar ik berust me ook wel in het idee, even de grote schoonmaak. Ik zag in eenmiskraam topic fotos voorbij komen. Ik verloor zelf steeds mini stolseltjes kleiner dan een speldenknop. En gisteren ineens een klontje ter grote van mijn kortgeknipte pink nagel. Dus wel echt beduidend groter. Daarom heb ik zo een vermoeden, maar het kan natuurlijk ook "gewoon" een bloedstolsel zijn geweest. Ik durfde het alleen echt niet af te spoelen en misschien een vruchtje te zien. Echt respect voor de dames die dat doen en kunnen. Nee ik heb zelf ook geen tests meer dus die ga ik straks met boodschappen doen halen. Mijn verloskundige zei dat het beste is om er inderdaad een uit te voeren als het bloeden gestopt is. Dan kan hij nog wel positief uit slaan. Maar dan moet je het binnen een aantal dagen zien aflopen. Maar ik ben wel benieuwd hoe snel dat zal gaan, lees er hele wisselende verhalen over. Maar ik vind het zo bijzonder dat je kwaaltjes wel binnen 1 dag verdwijnen.

één maand geleden

Reactie op lvdr94

Ja had het werken ook echt wel onderschat hoor. Ik dacht dat doe ik wel eve ...
Ja snap ik, wel fijn om dan even op het werk langs te gaan zo voor je vakantie. Zoiets hè… hoe meer je bloed, hoe beter de schoonmaak ofzo 😅 Ik heb zelf echt wel grotere klonters, het begon met ini mini’s en nu ook echt wel minstens 1 bij 1cm e.d. gehad (inzoverre dat te meten valt 😂). Ja klopt, maar dat heeft ook echt met de zwangerschapsduur te maken en wanneer het “mis” is gegaan met de groei. Wou testen en 5e week. En bij 5+0 had ik geen knal test, maar leek zelfs iets lichter. Toen al geen goed gevoel meer.. En klopte helaas… Bij m’n dochter had ik dat toen wel, dus vond het al gek… Heb je trouwens ff privé bericht gestuurd! Weet niet of je daar melding van krijgt dus zeg ff haha

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ja snap ik, wel fijn om dan even op het werk langs te gaan zo voor je vakan ...
Aah oke! Ja dan heb je wel meer grotere stolsels. Maar kan het ook niet een soort afbrokkelen? Klinkt gek. Jaa ik had vroege testen gedaan, die waren ook wel licht. Maar wel echt een streep te zien. Digitale test sloeg wel "zwanger" uit. Maar dit was mijn eerste zwangerschap dus ik wist ook niet zo goed wat te verwachten. Lijkt mij inderdaad ook gek als de bij je eerste kindje wel een duidelijke test had en nu dus niet. Ohhh nee geen melding van gehad haha! Ik check het even

één maand geleden

Reactie op Marelena

Hoe gaat het nu met jullie dames? Bloed nog rustig door.. met af en toe klo ...
Hi dames! Ik zie de berichten nu pas. Bij mij ging het bloeden gister door en daarin ook helaas het vruchtje gevonden. Ergens had ik het verwacht maar hoe voelt gelijk dan echt definitief. Het lastige was ook dat ik niet goed wist wat te doen. Uiteindelijk toch in de tuin begraven. Voor nu probeer ik de focus te houden op positiviteit en leuke dingen al merk ik dat het nog moeilijk gaat. Continue gaat door mijn hoofd van “waarom moest het bij mij fout gaan” en “word ik wel opnieuw zwanger” of “wat als ik weer geen symptomen voel en een miskraam krijg”. Ik hoop dat uiteindelijk alles goed komt 🥰. Voor nu ben ik vooral leuke dingen aan het plannen en dat geeft wel veel afleiding. Hoe is het bij jullie gegaan? Hoe was de bruiloft van je zus?

één maand geleden

Oeps! Ik kan mijn bericht helemaal niet aanpassen. Doordat ik vrij ben geweest afgelopen dagen dacht ik dat het al weekend was geweest. Het is natuurlijk morgen pas! Een hele mooie bruiloft toegewenst 🥰

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Hi dames! Ik zie de berichten nu pas. Bij mij ging het bloeden gister door ...
Hey! Ach wat verdrietig dat het toch echt zo definitief is. Maar wel mooi dat je het zo hebt kunnen afsluiten en het vruchtje hebt kunnen begraven. Vind ik heel bijzonder. Ja het onzekere gevoel en het "jaloersige" (zo noem ik het maar, maar is niet helemaal de goede omschrijving) van het waarom bij mij niet, herken ik wel. Is deel van het rouwproces. Bruiloft van mn zus is maandag maar geeft niks. Heel lief dat je er aan denkt! Het is inderdaad zoals jij zegt fijn daarop te focussen, iets leuks om naar uit te kijken!

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Hi dames! Ik zie de berichten nu pas. Bij mij ging het bloeden gister door ...
Ja herken heel goed hoe je voelt. Ik zit met precies dezelfde vragen. Wat ik nu vooral ook denk. Ben 38 en wist niet of ik zwanger kon worden. En na een half jaar is dat gelukt. Dus ik weet ieder geval dat ik zwanger kan worden. Nu alleen maar hopen dat het weer snel mag lukken en dat het die keer wel goed gaat. Ik merk ook dat ik lichamelijk ff klap had na miskraam maar dat mentale blijf ik ook wel mee rondlopen. Het is erg moeilijk.